Ik mag toch hopen dat de gemiddelde kleur van mijn avatar blauw is en niet poepiebruin. Ik wil Bob Ross wel met respect eren.
Ik twijfelde tussen paars en wit! Vond mezelf te wit bij paars⦠Ik ga het weer even aanpassen
Ik dacht dat je Zac Efron was in die Ted Bundy film
Hell nooo
Ja daarom heb ik deze ook genomen.
Dat is lief maar heb er nu precies zo 1 daar besteld. Beviel het niet?
Had hier gisteren een discussie over met vrienden op whatsapp. Had ze deze bron gestuurd, maar eigenlijk moeten we daar maar niet teveel over nadenken
Dus ik eet helemaal niet vegetarisch
Een halve kilo per jaar ook echt
Nee, ik zou het niet weggooien. Wel extra omspoelen, maar ik ga het toch dan nog koken. En er hebben misschien wel viezere beesten overheen gelopen
Ik eet groenten en fruit uit mān moestuin dus ben sowieso eerst bezig om slakken(poep), rupsen en andere diertjes en viezigheid eraf te spoelen. Was het sowieso 2x en zet het in een bak onderwater, alle diertjes kruipen er dan uit
Edit: bramen en aalbessen enzo was ik niet eens. Blaas ze schoon en eet het dan op haha
Nou ik snap het wel hoor, bij supermarkt groentes heb ik het ook snellerš
Ja is echt super leuk! Eerste jaar en hebben al heel veel ervan kunnen eten
Nooit
Hij lijkt me best aardig na dat ik die video van dr phil reads thirst tweets ofso heb gekeken.
Ik lees net deze tip op internet:
āDoe je wc-borstel elke week in de vaatwasser om hem goed schoon te krijgenā.
Bron: https://www.nporadio1.nl/consument/8901-met-deze-18-tips-krijg-jij-je-toilet-helemaal-schoon
En⦠doe jij weleens je wc-borstel in de vaatwasser?
- Ja hoor
- Nee, gadver
- Ik heb geen vaatwasser, maar dit klinkt als een goede tip
- Ik heb geen vaatwasser en dit lijkt mij goor
0 stemmers
*fence
NIET omg.
Dat ding waar alle menstruatietroep in belandt?
Wie verzint het ook om een wc bril in de vaatwasser te doen. Met borden en bestek. Waar je mee eet. Dat stop je in je mond.