Stel je persoonlijke vraag #10

Ik kan wel oke hoofdrekenen, maar gebruik altijd mijn vingers (buig ze dan om en om en tel mee in m’n hoofd), ook bij grote getallen.

Ik was verbaasd dat ik jou bij nee zag staan. Ik vind jou heel slim (en dat vind ik niet zo snel).

Ik vind juist analyseren, theorie en begrijpen in hoge mate ‘slimheid’ bepalen. Veel meer dan talen of dingen van buiten leren. Dat vind ik meer een knappe vaardigheid ofzo, maar niet per se slim.

6 likes

ik heb echt exact hetzelfde. mn vader zegt altijd dat het onmogelijk is om dyscalculie te hebben als je 548 op de citotoets scoort van de bassischool ,waar dus voor zover ik nog weet voornamelijk bij het onderdeel rekenen het gaat om het hoofdrekenen. scoorde wel duidelijk laag daarin maar ik doe echt lang over simpele sommen en dan raak ik in mn hoofd alweer in paniek. en toen op de middelbare school ontdekte ik WISKUNDE. de leraar moest ff duidelijk maken dat ik het laagste cijfer VAN HEEL HAVO/VWO HAD GEHAALD. ja dankje, doet mn zelfvertrouwen echt veel goed apelul (het was een 4,8 en ik vergeet het nooit weer).

3 likes

IJslands

7 likes

Ja, vreselijk… ik heb zodra het kon wiskunde laten vallen na 3 havo (net zoals economie, scheikunde en natuurkunde, ook drama). Zoveel avonden jankend aan de keukentafel gezeten met m’n vader die me wanhopig probeerde te helpen met m’n huiswerk… Het mocht niet baten :joy:

2 likes

kom maar door

1 like

Ooit m’n neus in een pot chloortabletten gestoken. Sindsdien vind ik het als de hel ruiken

1 like

Ik ben in oktober klaar met m’n stage dus ik neem dan een paar weken vrij! Doordat m’n relatie uitging en nog wat andere osmtandigheden niet echt zin om een vakantie te plannen in deze zomer en wil dat ook niet in de laatste weken van stage/scriptie schrijven doen. Dan liever als ik het afgerond heb :slight_smile:

1 like

Wat zou jij erger vinden?

• Niemand merkt je aanwezigheid op op het forum
  • Je wordt wel opgemerkt maar veel forummers vinden je irritant

0 stemmers

Ja sowieso hetzelfde als @Banananana
#lovealleSJWs

3 likes

Hahaha ik weet er wel eentje voor mezelf:

• Communiceert in gifs

Maar ja, anders denkt iedereen dat ik een trut ben :neutral_face:

4 likes

Op het forum of irl bedoel je? In het echt weet ik het wel denk ik, maar op het forum post ik denk ik te weinig om een mening over me te hebben haha.

1 like

Ik denk dat die andere optie al voor mij geldt hahaha, dus liever niet irritant zijn mocht iemand mij als forummer wel opmerken!

1 like

Ik denk dat mensen mij irritant kunnen vinden omdat ik het forum als google gebruik
Maar soms ben ik in paniek en wil ik snel en betrouwbaar antwoord dus dan kom ik hier

12 likes

Vind dat juist niet irritant, wel slim. Ik kan me best goed voorstellen dat antwoorden van hier veel betrouwbaarder voelen dan een eerste hit van google.

zo, eens even kijken wie ik ga DM’en.

grapje love alle forummers

19 likes

hahaha t lijkt me ergens wel vet om een uiteenzetting geDMt te krijgen met alle factoren die me irritant maken, inlcusief links naar posts waarin ik dat gedrag tentoonspreid.

Ben ook liever irritant dan onopvallend,
irrelevatie is erger dan haat.

31 likes

Ben echt te lui om iedereen te gaan dmen.
Dus bij deze… ik heb jullie nooit gemogen.

36 likes

Ondertussen ben ik steeds mn pagina aan het refreshen en aan t wachten op dms .

11 likes

neeeeeeeeeee

Dat meen je niet? haha, dat iemand daar de tijd voor neemt.

ben zelf meer een stille broedende hater.

9 likes