Stel je persoonlijke vraag #10

Het is meer dat ik iets in mijn hoofd heb van een outfit dat haar leuk staat of zo en ineens zit dat niet lekker en wil ze wat anders aan. Dan moet ik het even aanpassen in mijn hoofd haha maar ze mag het wel zeker zelf zeggen/bepalen.

1 like

Ik gebruik een tongschraper. Zo fijn. Ik vind het ook echt vies als ik zie dat iemand zo’n aanslag op zijn/haar tong heeft. Iehhh :face_vomiting:

1 like

Volgens mij maakt het niet heel veel uit, ik heb nu deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-ultradent-tongreiniger/p/4210025

Ik poets hem vaak schoon met mijn tandenborstel, maar koop ook regelmatig een nieuwe (eens in de drie maanden denk ik). De kant met de borsteltjes/haartjes gebruik ik eigenlijk niet echt, vind ik niet nodig. Ik schraap echt alleen.

Oh en ik houd altijd het puntje van mijn tong vast met een handdoek of zo (ik trek dan een beetje mijn tong uit mijn mond), omdat ik bang ben dat ik anders ga kokhalzen. :joy:

1 like

Hee, stadsgenootje :smiley:

1 like

Ja dit hahaha. Vind het zelf net iets te lullig om mensen een bericht te sturen wat ik irri vind aan diegene . Maar vind het wel gek dat ik geen dm heb gekregen. Beetje beledigd ook… hallo vind dan niemand mij vervelend??? Terwijl ik het ook kut zou vinden als iemand wel een bericht stuurt hahahaah

3 likes

Thanks had ik nodig.

1 like

Bezit jij een gieter?

• Ja en ik heb planten
  • Ja en ik heb geen planten
  • Nee en ik heb planten
  • Nee en ik heb een planten

0 stemmers

Anoniem.

Heb jij een kliekje

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Roddel/praat jij over andere forummers met andere forummers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je anders hebben gestemd als deze polls niet anoniem waren

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Omg smullen, ik maak even deze in niet-anonieme versie

Heb jij een kliekje?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Praat je wel eens positief over forummers met een andere forummer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Roddel/praat je wel eens negatief over forummers met een andere forummer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nja niet evht een kliek kliek. Maar meerdere forummers ofzo waar ik wel eens mee spreek.

2 likes

Hou jij van drama met een hoofdletter D

• Ja smullen
  • Soms, ligt eraan wat
  • Neen liever niet
  • Weet ik niet

0 stemmers

Oh en nog een aanvullende vraag

Wat voor drama dan?

• Drama die ik zelf maak
  • Drama die anderen met mij maken
  • Drama van celebs
  • Drama van mensen om me heen/vrienden
  • Familie drama
  • Buren drama/buurt drama
  • Drama op TV (De Rijdende Rechter etc)
  • Andere drama, namelijk

0 stemmers

Forum drama. Mijn favo

21 likes

Werk drama is me favo

16 likes

Jezus HOE kan ik die vergeten
Nu kan ik eindelijk zelf bijdragen aan forum drama

Edit: @Banananana Oja shit dat is ook mijn favo, ik heb deze poll helemaal gebotched

1 like

Soms mis ik mijn ouder werk gewoon alleen hierom, daar was altijd zoveel drama. Nu werk ik met 5 anderen en iedereen kan het goed met elkaar vinden en als er een keer een strubbeling is wordt die meteen uitgepraat. Ook wel fijn met zo’n klein clubje, maar ik kan er echt van genieten als mijn ex-collega’s waar ik nog bevriend mee ben me bijpraten over de laatste roddels van daar :grin:

7 likes

Ja dit is inderdaad een spot-on beschrijving wel!

1 like

Ik vind het prachtig dat @Karl_Lagerfeld alles heeft aangevinkt

10 likes

Ik hou van drama

46 likes