Stel je persoonlijke vraag #10

Waarom zou je dat doen? Had diegene expres daarvoor een account gemaakt? Echt raar

2 likes

Welk recept gebruik je voor de citroencake?

Als er meer mensen lekkere recepten hebben in het kader van citroentaart/cake hoor ik dat ook graag! Zin in nu :stuck_out_tongue:

Mijn ‘zomervakantie’ heb ik dit jaar in november. Maar oké ik ga wel naar de zon dus ik klaag niet. Ben veel liever in de zomer in NL en met die deprimerende donkere maanden op vakantie.

7 likes

Ik krijg sowieso echt bijna nooit DM’s? Ik was echt in shock dat er, toen EGF opgeheven werd, mensen dingen zeiden als “oh ja nog even m’n DM’s allemaal doorlezen snel hoor hoop dat ik genoeg tijd heb!!!”. Ik heb echt alleen DM’s van mensen die wilde checken of we toevallig op dezelfde school hadden gezeten ofzo, of nav een verkooptopic

26 likes

lol oke, wist niet dat Dr. Phill hier een account had.

hallo, vergeet niet dat wij in de laatste dagen van EGF toch zeker een halve dag fittie hadden!

8 likes

Ik krijg bij jou al-tijd een blij gevoel doordat ik nog steeds met zoveel blijheid terug denk aan jouw Secret Santa pakketje en die Nick onder de deksel hahaha :blush: (Zelfde geldt voor @Lovepink van het jaar ervoor)

3 likes

Ik stuur zelf iedereen dm’s vaak met " Omg volgens mij is @Zemraluani diegene met 15 accounts!!!"

16 likes

hebben jullie wel eens ergens getrolled? (FF, egf, neopets, Habbo, paardensites, whatever)

• ja
  • nee

0 stemmers

Telt meubis stelen op Habbo ook?

13 likes

Nee dat is scammen :angry::angry: bobba

18 likes

Ik was alex heartbreaker op digidier. Sorry als een van jullie hier in is getrapt. Ohja en ik was ook Willem op digidier. Mijn zelf verzonnen tweelingbroer.

9 likes

@GroenTakje haha wat grappig! Moet bij jou ook aan Secret Santa denken, was erg leuk.

Ik was op stardoll een keer verkleed als justin bieber voor halloween en toen ging ik trollen bij de beliebers omdat ze zich heel beledigd voelden. Op het bokt heb ik ook weleens gedaan alsof ik een eigen pony had, want dat was echt heel geloofwaardig als je username nohorse is.

7 likes

klopt, ik ben alle Mods en Admins hier en nog een paar gekkie accounts, zoals @grace en soms geef ik medisch advies onder de naam @Krabsalade

ik like mezelf ook elke keer met al mn accounts, op al mn accounts. Het is wel wat werk, maarja je wordt natuurlijk niet zomaar populair.

27 likes

Zowel positieve dm’s als ook een negatieve. Was wel nog op EGF en van iemand die niet tegen tegengeluid kon op een post van haar, dus ach :woman_shrugging: Ze vond het niet oké dat ik “zo negatief” op d’r reageerde. Ze vergat daarbij dus ook even hoe vaak ik in dezelfde periode “positief” op haar gereageerd had en hoe vaak ik haar adviezen etc heb gegeven als ze ergens mee zat (‘oh was jij dat’). Mja, dingen die gezegd worden die je als vervelend ervaart zijn vast makkelijker aan een forummer te koppelen/het te onthouden dan positieve I guess.

Wanneer doe je deze een keer

10 likes

Ik heb als kind zeker een paar fake accounts op Webpet gehad, voornamelijk om ook op het 16+ forum te kunnen kijken en reageren :joy:

2 likes

Weten jullie nog de Ilse chats?
Ik ging daar met allemaal vriendinnen op allemaal als mooie blonde dame van 21 met cup dubbel F.
En dan cyberseksen (zonder webcam uiteraard)
Ik was echt 10 ofzo, toen al een lichte stoornis

11 likes

Ken je ook anna zoekt?

Haha nee en als ik het Google lijkt het ook niet een link die ik durf te openen op werk