Niet echt daten, maar wel kalverliefde/verkering op de basisschool. Kan nu niet goed stemmen hierdoor.
Telt kussen zonder daten ook?
Ik heb ook mn seksuele avontuurtjes meegeteld
Bij sommige van deze dingen denk ik wel eens ‘oh nu kan ik een wens doen!!1!!’ maar ik weet nooit zo goed wat ik dan moet wensen dus dan laat ik het maar, of formuleer ik in m’n hoofd heel halfslachtig en slecht uitgewerkt iets over gezondheid ofzo
Jammer dat de letter T niet is gedaan! Ik kwam er overlaatst achter dat meer dan een kwart van de jongens die ik heb gekust Thomas heet (en dat zijn er meer dan 20). Ben nu ook met een T getrouwd haha.
Ik heb van de 22 jongens 7 m’en haha
En 2 R, 2 F en 2 L
De rest ken je de naam niet van?
(niet judgy, ken er zelf ook een aantal niet van)
Jawel maar dat zijn gewoon random letters!
Wat voor soort giftcard vind jij leuk om te krijgen
- iets met cultuur
- iets met beauty/ontspanning
- iets met kleding
- iets met eten
- anders
0 stemmers
help mij! ik wil 15 euro uitgeven
Ik kan nu alleen maar hier aan denken en weet niet meer wat ik normaal voor me zie
Ik had eerst ‘het woord boom’ gekozen, maar had je vraag niet goed gelezen. Dat dat je bedoelde dat als je het woord boom leest of je dan meteen een boom voor je ziet of alleen het woord ziet.
Doe mij maar een bioscoopbon! Tnx! Haha
Vandaag ook een ober " Oh je bedoelt Akai?" “Nee, ik bedoel Açai want zo spreek je het uit”
Ze noemden pho ook Po -_-
Welke emoticons vind jij leuker/gebruik je vaker hier op het forum?
- Gewoon de emoticons van mijn telefoon
- De nostalgische set van het oude EGF
- Ik ben helemaal oldskool en doe ‘t liefst de tekentjes versie :’D :-*
- Ik haat emoticons
0 stemmers
Mijn zus werkt bij een restaurant, waar de prijs per leeftijd gaat. Gek genoeg weten niet alle ouders hoe oud hun kinderen zijn. dus bij deze was ik benieuwd,
Weet je wanneer je ouder(s) jarig zijn:
- Ja
- Nee
- Ik heb geen ouder(s) meer
0 stemmers
Weet je hoe oud je ouder(s) zijn?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen ouder(s) meer
0 stemmers
Weet je wanneer je broers/zussen jarig zijn
- Ja
- Nee
- Ik ben enig kind
0 stemmers
Weet je oud oud je broers/zussen zijn?
- Ja
- Nee
- Ik ben enig kind
0 stemmers
Is het niet gewoon omdat ze liever liegen zodat het goedkoper is? En dan met zichzelf in conflict komen haha.
Maar ik vond die van egf leuker of kan ik ze hier ook vinden?
Die laatste Ik voel me als Vietnamees dan ook lichtelijk beledigd. Ik weet heus wel hoe ik ons bekendste gerecht moet uitspreken
edit; mijn gif werkt niet; het is die ene bekende gif van Castle
Gefeliciteerd met je vader!
Haha, misschien dat ook wel.