Stel je persoonlijke vraag #10

Jezus HOE kan ik die vergeten
Nu kan ik eindelijk zelf bijdragen aan forum drama

Edit: @Banananana Oja shit dat is ook mijn favo, ik heb deze poll helemaal gebotched

1 like

Soms mis ik mijn ouder werk gewoon alleen hierom, daar was altijd zoveel drama. Nu werk ik met 5 anderen en iedereen kan het goed met elkaar vinden en als er een keer een strubbeling is wordt die meteen uitgepraat. Ook wel fijn met zo’n klein clubje, maar ik kan er echt van genieten als mijn ex-collega’s waar ik nog bevriend mee ben me bijpraten over de laatste roddels van daar :grin:

7 likes

Ja dit is inderdaad een spot-on beschrijving wel!

1 like

Ik vind het prachtig dat @Karl_Lagerfeld alles heeft aangevinkt

10 likes

Ik hou van drama

46 likes

Hahaha! Oké ja ik snap je wel…
Het is overigens dit plaatje. Representatie van hoe ik vroeger EGF drama van achter m’n computer las. Heb hem al best lang inmiddels dus ik vind het een soort zonde om hem te veranderen, ondanks dat ik hem zat ben.

27 likes

Ik ben desperate op zoek naar een fijne gieter. Hij moet groot zijn en niet van plastic en een lange tuut hebben en niet heel duur zijn. Ik loop nu 15 keer heen en weer met m’n stomme waterkan, gisteren geteld. Niet te doen.

Wordt er op jouw werk gezoend wanneer iemand terugkomt van vakantie?
En vriendin zei dat dat op haar werk gebeurt. Ik heb er echt nog nooit van gehoord ook.

• Ja, op mijn werk wordt gezoend bij terugkomst van vakantie
  • Nee, dit gebeurt niet op mijn werk

0 stemmers

Nee wel geknuffeld. Sws vaak geknuffeld.

1 like

Op mijn ene werk raak ik echt niemand aan. Op mn andere zijn we wat amicaler, de een zoent wel, de ander niet.

1 like

Oh wat vreselijk. Zou gelijk ontslag nemen

5 likes

Haha zij vindt het ook afschuwelijk!

Op mijn werk komt iedereen tegelijk terug van vakantie. Fucking kut. O en met nieuwjaar mag het nog een keer :roll_eyes:

2 likes

Of naar een andere afdeling. Omg. ik feliciteer mn collega’s ook het liefst via onze chat, dan weet ik zeker dat ik geen ongewenste zoenen hoef te geven en ontvangen

Ja en soms ook als ze weg gaan, gelukkig niet op mijn afdeling, maar ik zag het vandaag wel.

Ik heb collega’s in Frankrijk en toen we die gingen bezoeken werd er ook gezoend bij aankomst en afscheid, ook al was het de eerste keer dat ik ze zag, haha
Bedenk me nu dat mijn collega die 1 keer per maand komt ook altijd zoent.

1 like

Haha, wow. Ik vind het soms al awkward om iedereen een hand te geven voor we starten (dat is bij ons de gewoonte), laat staan dat we elkaar een zoen zouden geven :joy:.

Nee hoor

Nou ik moet een aanvulling geven: ik doe het wel eens als ik er toch uit ga maar dan spoel ik me wel weer ff af
Moet ik dan ja stemmen ?

Ik plas wel onder de douche :sweat_smile:

Plas jij onder de douche?

• Ja
  • Nee

0 stemmers