Stel je persoonlijke vraag #10

Koude drankjes voor de dorst, maar warme drankjes echt voor de lekker dus daar geniet ik meer van.

5 likes

Ik vind de x een irritante en onnatuurlijke beginklank. Als je Xander heet, heet je in mijn optiek gewoon Sander.

2 likes

Kamertemperatuur :’) Ik vind water van normale temperatuur veel lekkerder dan heel koud of warm/heet. Ongeacht het weer/seizoen.

4 likes

Ik vind die eerste optie een beetje alsof je aan de telefoon ook ophangt ‘Bedankt he doei!’.

1 like

Je mag wel warme drankjes blijven drinken haha het is geen dillemma. Vroeg me meer af wat je lekkerder vind.

1 like

Waar is Exunos? Heb ik ooit ook een keer gehoord

3 likes

Als je 6,5 uur hebt geslapen en je moet aangeven in welke categorie het past. Kies je dan voor

• 3-6 uur
  • 6-9 uur

0 stemmers

Totaal onbelangrijk overigens haha

Mee eens. Maar als het betekent 00.00u naar bed en 0630 er uit dan zou ik ook voor 3-6 gaan denk ik. Want ik heb minstens een uur nodig om in slaap te vallen en lig veel wakker dus dan kom ik niet aan minimaal 6 (tot 9) uur slaap.

2 likes

6,5 uur is voor mij “te weinig” dus zou het categoriseren in 3-6 uur omdat dat bij mij gelijk staat aan te weinig slaap. 6-9 uur zou bij mij gelijk staan aan een goede nachtrust. Daar baseer ik mijn antwoord op :sweat_smile:

10 likes

Precies deze redenatie had ik ook.

1 like

Als ik eters krijg houd ik rekening met hun dieetwensen, maar ook met wat zij wel of niet lekker vinden.
Een oud-collega van me vond dat gek. Zij vindt: mensen eten maar wat de pot schaft.
Ze zei wel eens: “waarom zou ik vegetarisch voor iemand koken als diegene ook geen vlees voor mij maakt?” Ik vond dat zo raar. Vegetarisch eten kan iedereen, maar je kan (vind ik) iemand niet opleggen om vlees te eten.

Mijn vraag is nu: waar houd jij rekening mee als je eters krijgt?

• Met dieetwensen (vanwege geloofsovertuiging, vegetarisch eten, afvallen, zwangerschap etc)
  • Met wat diegene lekker vindt (geen blauwe kaas als diegene daar niet van houdt)
  • Ik houd nergens rekening mee en kook wat ik zelf lekker vindt
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ik zou zelf niet fijn eten als degene voor wie ik gekookt heb het echt niet lekker vind.

5 likes

Hoeveel uren per week ben jij bezig met verplichtingen (werk, studeren, bijbaan, vrijwilligerswerk, commissies)

• 0-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21-25
  • 26-30
  • 31-35
  • 36-40
  • 41-45
  • 46-50
  • 51-55
  • 56-60
  • 61-65
  • 66-70
  • 71-75
  • 76-80
  • 81-85
  • 86-90
  • Meer dan 90 uur

0 stemmers

Ben je al eens in Brazilië geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je al eens in China geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je al eens in IJsland geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je al eens in Servië geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je al eens in Marokko geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je al eens in Paraguay geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als ik geen vegetarische maaltijd zou krijgen zou ik ook niet langskomen om te eten, want dan zou ik er toch niks van eten. Wat een flauwe opmerking ook, is het zo’n straf om 1 maaltijd van de dag geen vlees te eten?

5 likes

Ja heel opstandig komt het over…

Nou idd, ik ook. Die oud-collega lust geen vis maar kreeg dat dus wel voorgeschoteld bij vriendinnen, die er dus hetzelfde instaan als zij: eten wat de pot schaft.

Ik zou het echt niet leuk vinden als een vriendin mij iets voorschotelt waarvan ze weet dat ik het niet lust.

1 like

Kennelijk… ik begrijp er ook weinig van. Er zijn geweldige vleesvervangers.

Hahah nou ik echt niet en ik ben ook gastvrij. Tweerichtingsverkeer hé, gasten verwachten van mij echt niet dat ik vlees kook.

Ik word ook trouwens echt niet goed van die vergelijking. Een keertje geen vlees is alleen maar goed voor letterlijk iedereen. Je gezondheid, het milieu, dieren, portemonnee.

14 likes

Dank!

Haha ja aan deze redenatie dacht ik ook. 6-9 voelt als genoeg en omdat je daarbinnen niet verder kunt specificeren vind ik het dan stom om bij 6,5 te kiezen voor 6-9 (ook al is het technisch gezien natuurlijk gewoon 6-9 haha)

Edit : oh zie nu wat andere berichten er onder, het is geen test haha. Gewoon een random hersenspinsel omdat ik op een app moest aangeven hoeveel uur ik had geslapen

1 like