Stel je persoonlijke vraag #10

Ik ben in oktober klaar met m’n stage dus ik neem dan een paar weken vrij! Doordat m’n relatie uitging en nog wat andere osmtandigheden niet echt zin om een vakantie te plannen in deze zomer en wil dat ook niet in de laatste weken van stage/scriptie schrijven doen. Dan liever als ik het afgerond heb :slight_smile:

1 like

Wat zou jij erger vinden?

  • Niemand merkt je aanwezigheid op op het forum
  • Je wordt wel opgemerkt maar veel forummers vinden je irritant

0 stemmers

Ja sowieso hetzelfde als @Banananana
#lovealleSJWs

3 likes

Hahaha ik weet er wel eentje voor mezelf:

  • Communiceert in gifs

Maar ja, anders denkt iedereen dat ik een trut ben :neutral_face:

4 likes

Op het forum of irl bedoel je? In het echt weet ik het wel denk ik, maar op het forum post ik denk ik te weinig om een mening over me te hebben haha.

1 like

Ik denk dat die andere optie al voor mij geldt hahaha, dus liever niet irritant zijn mocht iemand mij als forummer wel opmerken!

1 like

Ik denk dat mensen mij irritant kunnen vinden omdat ik het forum als google gebruik
Maar soms ben ik in paniek en wil ik snel en betrouwbaar antwoord dus dan kom ik hier

12 likes

Vind dat juist niet irritant, wel slim. Ik kan me best goed voorstellen dat antwoorden van hier veel betrouwbaarder voelen dan een eerste hit van google.

zo, eens even kijken wie ik ga DM’en.

grapje love alle forummers

19 likes

hahaha t lijkt me ergens wel vet om een uiteenzetting geDMt te krijgen met alle factoren die me irritant maken, inlcusief links naar posts waarin ik dat gedrag tentoonspreid.

Ben ook liever irritant dan onopvallend,
irrelevatie is erger dan haat.

31 likes

Ben echt te lui om iedereen te gaan dmen.
Dus bij deze… ik heb jullie nooit gemogen.

36 likes

Ondertussen ben ik steeds mn pagina aan het refreshen en aan t wachten op dms .

11 likes

neeeeeeeeeee

Dat meen je niet? haha, dat iemand daar de tijd voor neemt.

ben zelf meer een stille broedende hater.

9 likes

Waarom zou je dat doen? Had diegene expres daarvoor een account gemaakt? Echt raar

2 likes

Welk recept gebruik je voor de citroencake?

Als er meer mensen lekkere recepten hebben in het kader van citroentaart/cake hoor ik dat ook graag! Zin in nu :stuck_out_tongue:

Mijn ‘zomervakantie’ heb ik dit jaar in november. Maar oké ik ga wel naar de zon dus ik klaag niet. Ben veel liever in de zomer in NL en met die deprimerende donkere maanden op vakantie.

7 likes

Ik krijg sowieso echt bijna nooit DM’s? Ik was echt in shock dat er, toen EGF opgeheven werd, mensen dingen zeiden als “oh ja nog even m’n DM’s allemaal doorlezen snel hoor hoop dat ik genoeg tijd heb!!!”. Ik heb echt alleen DM’s van mensen die wilde checken of we toevallig op dezelfde school hadden gezeten ofzo, of nav een verkooptopic

26 likes

lol oke, wist niet dat Dr. Phill hier een account had.

hallo, vergeet niet dat wij in de laatste dagen van EGF toch zeker een halve dag fittie hadden!

8 likes

Ik krijg bij jou al-tijd een blij gevoel doordat ik nog steeds met zoveel blijheid terug denk aan jouw Secret Santa pakketje en die Nick onder de deksel hahaha :blush: (Zelfde geldt voor @Lovepink van het jaar ervoor)

3 likes

Waar haalt zo iemand het vandaan?? Ik vind dat echt heel raar gedrag.

8 likes