Stel je persoonlijke vraag #10

Ik merk dat ik het forum en de mensen die erop zitten op een bepaalde manier beleef en wanneer ik in topics kijk waar ik normaal nooit kijk ik het daar heel anders ervaar.
Heb jij dat ook?

• Ja, ik zit in een forumbubbel
  • Nee, ik kom overal wel eens
  • Nee, als ik eens kijk buiten waar ik normaal kijk ervaar ik het daar niet als anders van waar ik normaal kom
  • Weet ik niet, ik kom helemaal nooit buiten waar ik normaal kijk (stiekem is dit eigenlijk dus ja, maar weet ik dat niet)
  • Anders

0 stemmers

Toelichting van hoe ik het ervaar: het forum is voor mij een plek waar ‘iedereen’ vrij links is, respect heeft voor elkaar, er soms pittig wordt gereageerd op elkaar maar grotendeels begripvol. Behulpzame mensen met sarcastische droge kuthumor (love it).
Wanneer ik in de zwangerschap/kindertopics kijk voelt het daar meer viva dan de rest van het forum en wanneer ik in de roddeltopics kijk (blog en boulevarddingen) meer bitchy en direct. En dat matcht niet helemaal met mijn beeld van de rest van het forum.

1 like

Ja vind het beuty en andere bloggers gebeuren dingen zoo anders dan de andere topics. Kom daar ook niet meer echt. Heb echt het gevoel dat dat een heel ander forum is.

6 likes

Ik heb net even een toelichting erbij gezet voor als mensen niet begrijpen wat ik bedoel, maar inderdaad exact dat.

1 like

Haha heb je gelijk in hoor. Was ook een slecht argument, ik wist al dat urine steriel was stiekem. Maar iemands anders plas vind ik niet fris, mijn eigen ook niet per se. Dat is toch geheel legitiem? Vooral lekkere stinkende ochtend urine. Nu houd ik erover op hoor, geloof dat ik een zeikerd (haha) ben met een afwijkende mening die getuigd van extreem degelijk fatsoen :wink:

1 like

Onderwerpen en terminologie denk ik ja.
Sfeer weet ik niet, daar ken ik viva niet goed genoeg voor. Misschien had ik het libelle moeten noemen ofzo. Bedoel ehm… Ja weet ik veel. Huismoederlijker dan ik in mijn omgeving ken (pas 1 vriendin met nu 12 weken oude baby, verder niemand).

3 likes

Elke keer als in vergeet een Kinder/zwangerschapstopic te negeren en erop klik ben ik echt totaal verdwaald.

Mensen die ik nog nooit gezien heb, hele andere humor(?) en woordkeuze. Echt vreemd ja.

6 likes

Ik klik soms per ongeluk een zwanger/kind topic aan en denk ook echt huh wie zijn deze mensen. :face_with_raised_eyebrow: Maar vaak denk ik een half uur lang wtf waarom gaat het in wjekw alleen maar over baby’s, maarja dan is het zwanger/kind wjekw

13 likes

Ik had dat heel erg met het ebookstopic op het EGF, echt een totaal ander forum leek dat

Vind je dat echt? Ik lees wel eens mee in die topics, maar ik vind het echt niet ver van hier afstaan? Ja inhoudelijk, maar verder niet hoor.
Voor mij zijn beautyblogs topics wel een ver van mijn bed show. Of het boulevard topic. Ook heel andere mensen zijn daar actief die je dan in dit topic bv amper ziet en daar wel “naam hebben gemaakt” :’)

1 like

Daar kwamen dan ook alleen maar mensen die daar via google terecht waren gekomen.

1 like

Wat vinden jullie van de huidige filmtrend van disneyklassiekers in liveaction veranderen?

• Leuk!
  • Raar
  • NMSMVPE
  • Dieren kunnen hun mond niet op die manier bewegen dus hou op met die onnatuurlijke shit
  • Beter dan de originele
  • Slechter dan de originele
  • Why?
  • Ik heb er geen mening over
  • Origineel
  • Onorigineel
  • Prachtig
  • Anders

0 stemmers

Dat is inderdaad ook weer zo. Had quantum toen niet een mailtje naar brein gestuurd uiteindelijk, waarna die hele actieve forummer een boete had gekregen?

Weet ik eigenlijk niet of Quantum dat had gedaan, lekker snitchen haha (logisch hoor dat Brein erachteraan is gegaan, was echt uitgebreid die schending).

en @Max ik weet nog zo goed dat ik daar een keer in dat topic kwam. En er vroeg ene Gerda (of zo’n soort naam) van jaa mag ik ook Harry Potter, stuur maar naar Gerda1938@fictiefmailadres.com. En dat was dan haar geboortedatum waarschijnlijk? Dat ik echt dacht wowww wat is dit.

5 likes

Jaa ik kwam naar t egf door de Misterieuze Mascha en Cynthia ruzie. En toen keek ik vaak in t beuty topic. Maar hier vind ik t zon andere wereld haha

In sommige programmeertalen worden cijfers altijd naar beneden afgerond, als je dus 6.9 moet afronden naar een heel getal dan wordt het 6 (en hetzelfde geldt voor 6.1 tm 6.8). In die zin zou het dus wel kunnen dat 6.5 onder 3-6 valt, 6.5 hoort dan bij de serie 6. Net zoiets als dat 31 maart valt onder januari-maart, en niet onder april, zelfs al valt de datum dichterbij 1 april dan bij 1 maart.

Ik zou zelf overigens ook voor 6-9 uur gaan hoor haha, maar om even een ander perspectief te bieden. :biggrin:

2 likes

Opzich wel leuk en zal ze vast wel eens kijken op een brakke zondag. Maar had voor mij niet gehoeven.

@Dombo @babushkababy (hoop dat ik nu de goeien tag, want bij de meldingen staat het niet super duidelijk wie nou reageerde haha)

Maar ik probeer niet te beargumenteren dat je het niet prettig mag vinden, maar wel dat bacteriën/slechte hygiëne daarvoor de reden is. Geur/idee is prima legitiem, maar wel moeilijk te checken natuurlijk haha. Een spin zie je voor je neus en daar baal je van, maar of je vriendin in de douche plast kan je niet weten haha.

Ik ben opgegroeid met het idee dat maar weinig vies of gek is met deze onderwerpen en ik wéét dat urine niet vies is. Juist schoon, het spoelt meteen weg en je kont hoeft niet op een wc bril enzo, en toen ging ik nadenken waarom ik het dan toch niet vind kunnen. En ik denk doordat ik het echt het toonbeeld van luiheid vind. Te lui om even op die wc te gaan zitten, een minuutje daarvoor de tijd te nemen. Want veel mensen doen het met die redenen denk ik? Lekker makkelijk. En dat stoort me ofzo.

1 like

Ga jij dan nat uit de douche, met je natte lijf op de wc bril zitten en dan weer terug naar de douche? En veeg je dan ook nog af?

7 likes