Stel je persoonlijke vraag #10

klopt, ik ben alle Mods en Admins hier en nog een paar gekkie accounts, zoals @grace en soms geef ik medisch advies onder de naam @Krabsalade

ik like mezelf ook elke keer met al mn accounts, op al mn accounts. Het is wel wat werk, maarja je wordt natuurlijk niet zomaar populair.

27 likes

Zowel positieve dm’s als ook een negatieve. Was wel nog op EGF en van iemand die niet tegen tegengeluid kon op een post van haar, dus ach :woman_shrugging: Ze vond het niet oké dat ik “zo negatief” op d’r reageerde. Ze vergat daarbij dus ook even hoe vaak ik in dezelfde periode “positief” op haar gereageerd had en hoe vaak ik haar adviezen etc heb gegeven als ze ergens mee zat (‘oh was jij dat’). Mja, dingen die gezegd worden die je als vervelend ervaart zijn vast makkelijker aan een forummer te koppelen/het te onthouden dan positieve I guess.

Wanneer doe je deze een keer

10 likes

Ik heb als kind zeker een paar fake accounts op Webpet gehad, voornamelijk om ook op het 16+ forum te kunnen kijken en reageren :joy:

2 likes

Weten jullie nog de Ilse chats?
Ik ging daar met allemaal vriendinnen op allemaal als mooie blonde dame van 21 met cup dubbel F.
En dan cyberseksen (zonder webcam uiteraard)
Ik was echt 10 ofzo, toen al een lichte stoornis

11 likes

Ken je ook anna zoekt?

Haha nee en als ik het Google lijkt het ook niet een link die ik durf te openen op werk

Soms heb ik wel eens paar dagen dat ik iets post en dat niemand erop reageert en dan heb ik meteen minder zin om hier te zijn :joy:

20 likes

Omdat ik dan jarig ben?:heart:

Haha, ja herkenbaar. Sowieso ontnuchterend om een tijdje weg te gaan van het forum, en dat je dan niet of nauwelijks gemist wordt. Dan voel je je meteen minder deel van ~de community~. Ik ben er ook achtergekomen dat ik ijdel genoeg ben dat ik het kut vind om onopgemerkt te zijn, word liever kut gevonden dan dat ik een nobody ben.

2 likes

Ik heb een keer gezegd in een Habbo kamer waar een event was waar DE Lotus kwam, gezegd dat Lotus stom was. En toen heb ik 6 uur Habbo ban gehad. Dat waren echt 6 zware uren.

20 likes

Ohh wacht dit deed ik ook! Ik had altijd cup 75C (in mijn kinderhoofd was dat for some reason de ideale tiet) en ik was blond en volgens mij heette ik altijd iets van Chantal ofzo. Ik legde de link met trollen niet meteen maar hahaha dat is het natuurlijk gewoon.

7 likes

Wat is Lotus snel op haar tenen getrapt. :joy:

2 likes

@grace Ja hoewel de gesprekspartner misschien ook wel een medetrol was hè, want die hadden piemels van 30cm

@Lemongrab Wow ja, ik pas een keertje een paar maanden niet actief op forum en toen na een paar maanden waren er twee lieve Forummers die vroegen ‘Hey waar is Lapzwans eigenlijk?’ en zij hebben nog altijd een speciaal plekje in mijn hart :heart:

14 likes

Heb ik nu even niet bij de hand, maar hij staat in het vegan topic.

omg nee daar zou ik dus niet achter willen komen eigenlijk :weary:

1 like

Ja ik heb een enorme behoefte aan bevestiging dus als ik in iemands top 10 favo forummers sta, plz vertel het me.

Xoxo een onzekere boogschutter.

9 likes

tenor%20(1)

7 likes

Ik denk dat niemand die moeite wilt nemen maar iedereen (inclusief ik) wel zit te wachten op DMetjes.
De wereld draait om mij hoor!!!1!1!

7 likes

:heart_eyes: ik hou ook van jou.