Stel je persoonlijke vraag #10

Welke emoticons vind jij leuker/gebruik je vaker hier op het forum?

• Gewoon de emoticons van mijn telefoon :sob::kissing_heart::+1:t3::speak_no_evil::woman_shrugging:t2:
  • De nostalgische set van het oude EGF :eek: :frown: :mad: :redface:
  • Ik ben helemaal oldskool en doe ‘t liefst de tekentjes versie :’D :-*
  • Ik haat emoticons

0 stemmers

1 like

Mijn zus werkt bij een restaurant, waar de prijs per leeftijd gaat. Gek genoeg weten niet alle ouders hoe oud hun kinderen zijn. dus bij deze was ik benieuwd,

Weet je wanneer je ouder(s) jarig zijn:

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen ouder(s) meer

0 stemmers

Weet je hoe oud je ouder(s) zijn?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen ouder(s) meer

0 stemmers

Weet je wanneer je broers/zussen jarig zijn

• Ja
  • Nee
  • Ik ben enig kind

0 stemmers

Weet je oud oud je broers/zussen zijn?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben enig kind

0 stemmers

Is het niet gewoon omdat ze liever liegen zodat het goedkoper is? En dan met zichzelf in conflict komen haha.

1 like

Maar ik vond die van egf leuker of kan ik ze hier ook vinden?

Die laatste :neutral_face: Ik voel me als Vietnamees dan ook lichtelijk beledigd. Ik weet heus wel hoe ik ons bekendste gerecht moet uitspreken :stuck_out_tongue_winking_eye:

edit; mijn gif werkt niet; het is die ene bekende gif van Castle

1 like

Gefeliciteerd met je vader!

1 like

Haha, misschien dat ook wel.

1 like

Ja! Als je een bericht typt en dan op de emoticon klikt, en dan in de sidebar helemaal onderin :whistling:

Hoe dan? Fonetisch met Nederlandse klanken graag :grin: ik probeer altijd PhĂč te zeggen, met een u als in uhhh. Klopt dat een beetje of is dat mega tata en slaat t nergens op.

Zit een beetje tussen fuh en fah in.

1 like

Mijn vader reageert altijd als een hert in de koplampen als iemand (ik) hem vraagt hoe oud ik ben (of mn zusje). Dan gaat ie helemaal stamelen en ‘jij bent van die maand 88, dus dan ben je nu
). Mijn moeder weet het meteen.

Moet daarbij ook denken aan zo’n filmpje over vaders die vragen over hun kinderen moeten beantwoorden en dan keihard worstelen en dat die moeder het allemaal moeiteloos weet

Al denk ik dat mn vader wel iets beter zou zijn geweest

11 likes

Ik weet stiekem ook bijna alle verjaardagen van beide kanten van mijn familie + schoonfamilie :speak_no_evil:. Maar moet voor de meeste wel rekenen hoe oud ze zijn.
Mijn moeder weet dit ook en weet ook 123 te benoemen hoe oud de meeste zijn. Mijn vader daarentegen moet bij mijn broer en mij wss al gaan rekenen. Maar het interesseert hem dan ook vrij weinig :joy:

1 like

Ik denk dat dat wel klopt! Als ik het fonetisch uit zou schrijven zou het pheuuuuuh zijn. En dan gaat de uh klank naar beneden.

Ik heb een voicememo gemaakt, denk dat dat duidelijker is :smile:

3 likes

Biecht gerelateerd: ik heb een tijdje terug geweigerd op te staan in een drukke trein voor een fiets (geen vouw). Was tijdens de spits. Mag niet, opzouten. En dan zo heel semi onschuldig reageren: oooh dat wist ik niet maar nu zit ik er al in

7 likes

Hahahaha ik deed op habbo ook alsof ik ouder was en had op m’n tiende habbo “vriendjes” van 16 die waarschijnlijk ook gewoon tien waren

4 likes

Ik had op Sugababes een nep account :sob:

5 likes

Op neopets leeftijd gelogen, zodat ik op het forum kon. Moest je dertien voor zijn, geloof ik.

5 likes

Toen ik jonger was vond ik het leuk om met de pedo’s online te praten. Had zelf speciale msn, was leuk omdat je ze aan het lijntje hield totdat ze er achter kwamen dat ze niks van je krijgen.

2 likes

Dr. Phil lijkt me een arrogante manipulatieve zelfingenomen lul. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Mijn dank is groot!! :takingbow:

1 like