Stel je persoonlijke vraag #10

Na al het gepraat over pho ga ik voor vanavond een fusion versie maken tussen een pho en Franse uiensoep

15 likes

m’n moeder heeft een pop genaaid met een rugzakje en het doosje met m’n melktanden zit dan in het rugzakje :biggrin: zo schattig

26 likes

Vind ik wel schattig!

2 likes

Een doosje weet ik niet zeker. Mijn moeder heeft sowieso een armband met onze eerst gewisselde tandjes.

Hebben jullie ouders sieraden met jullie tandjes erin verwerkt?

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

Als bedeltjes? Of is het been verwerkt in het materiaal ofzo?

Bedeltjes ja!

Ohh vind ik best luguber en wist niet dat mensen dat deden joh.
Als ik die tanden in een doosje zie liggen vind ik het al smerig. En best apart gebruik wel, die tanden bewaren. Maar weggooien is ook weer wat. Zus heeft dat vorig jaar gedaan en nu een beetje spijt :’) Terwijl, wat heb je in feite aan verloren tanden bewaren.

2 likes

Hahaha ik zou het zelf ook niet zomaar doen hoor. Het is ook best wel een beetje kamper.
Het was ook niet zo mooi, want ik en mijn broer hadden beiden verrote tanden :sweat_smile:

2 likes

Mijn moeder heeft mijn eerste tandje in zo’n schakel armband. Van het merk ‘nomination’ geloof ik. Die waren hier vroeger heel erg in de mode en ik heb haar zelf dat schakeltje cadeau gedaan zelfs (of ja mijn vader had het gekocht en ik gaf het). Even kijken of ik een foto kan vinden van die soort armband.

Zo een dus. En dan bijvoorbeeld dat pareltje was dan een tand van mij.

9 likes

@Printemps @EllaFitzgerald goede reis!

Die ziet er wel beter uit! Mijn ma heeft ze zo aan een armband hangen

4 likes

Ik las net op Buzzfeed een artikel over mensen die celebs tegenkwamen en daar een leuk gesprek mee gehad hebben.

Hebben jullie wel eens een celeb ontmoet en daar leuk mee gepraat?

• Ja en ik ga het nu posten
  • Nee
  • Wel gezien, maar niet gepraat

0 stemmers

Tijdens werk heb ik een paar keer met iemand leuk gepraat en dat ik dan dacht van volgens mij is dit een BN’er. Maar ik ben er zo vaak niet achtergekomen of dat klopte :’) Jammer want laatst was het een heel leuke man en hij kwam met bekend voor, maar ik heb nul aanknopingspunten dus geen idee wie het was.

1 like

Ja, zal ik doen!

1 like

Ik mocht een dag achter de schermen bij ZOOP kijken, heb met alle mensen gekletst en sta met iedereen op de foto :joy:

Edit: tellen hun als celebs? Anders ook een keer meet en greet met Nick & Simon gehad. Maar die ‘fan’ periode vergeet ik graag haha.

9 likes

Ben jij ook alweer klaar met de regen?

• Ja, geef mij maar zon
  • Nee, heeeerlijk
  • Ik haat zon

0 stemmers

Werkte op een plek waar veel premiùres waren of BN’ers gewoon zelf kwamen. Heb een keer een tijdje met Antonie Kamerling gepraat, die was echt heel aardig. Vond Birgit Schuurman ook altijd heel lief.

3 likes

Ik heb nog geen regen gezien, dus ik wil graag nog regen!

7 likes

Hier (zuid limburg) regent het al de hele dag

Oja! Door jouw bericht bedenk ik me dat ik ook allerlei schrijvers ontmoet heb voor mijn werk. En een een keer Akwasi, die was heel lief. En vorige week nog de hoofdrolspeler uit Mijn bijzonder rare week met Tess.
Oké allemaal niet echt mega celebrities.
En laatst in Amsterdam zag ik Theo Hiddema. Toen ben ik heel snel doorgelopen.