Zijn Birkenstocks nog “leuk” of kunnen ze echt niet meer?
- Leuk
- Kunnen echt niet meer
0 stemmers
Zijn Birkenstocks nog “leuk” of kunnen ze echt niet meer?
0 stemmers
Omg deze zin triggert direct al m’n irritatie. Emoji erbij is ook heel erg accuraat
Hebben nooit gekunnen.
Ja dat kan ook haha
Ja maar dat was bij signeersessies, dus niet in het wild ofzo haha
Met Martha Stewart hebben m’n moeder en ik een paar minuutjes gepraat en ook met Alan Cummings, over de Schotse onafhankelijkheid haha.
Ohhhhh en toen ik Lena Dunham ontmoette zei ik: Say hi to Adam (Driver)! En ze antwoordde: I will! Hahahaha lekker boeiend dit
Ik vind dat standaardmodel (Gizeh?) passé, te typisch Birckenstock, maar andere modellen kunnen best leuk zijn!
Onlangs vertelde iemand dat ze een sieraad had laten maken met borstvoedingsmelk. Vond ik ook nogal… apart
Recept!!
Staat in het vegan topic
In principe proberen ze mij en mijn zus gelijk te behandelen, maar mijn financiële situatie is op dit moment gewoon een beetje kut dus mijn moeder doet regelmatig boodschappen (komt ze ineens kaas of iets anders duurs brengen oid) of maakt extra eten voor ons of gooit ineens een vol boekje met koopzegels van de appie in de brievenbus. Maar ik weet ook dat mijn zus bijv een duurder verjaardagscadeau heeft gehad, dus zo trekken ze dat een beetje recht.
Ik krijg sowieso meer aandacht want we wonen op 5 minuten afstand van elkaar en krijg ook regelmatig geld/boodschappen als we samen zijn oid. Kan ook altijd mee-eten als ik dat wil.
Maar mijn zus woont dan ookverder weg en als zij op bezoek kom krijgt ze wel meer aandacht als in lekker eten thuis/uiteten.
Haha exact mijn gedachte ook
Die gaan schelden of weg rennen :’)
Ik zou misschien dan wel hun achterna roepen ‘Hoiii buren!’
Hahaha wowie, ik heb 10 (of meer?) jaar geleden een Nomination armband gekregen en toevallig draag ik hem sinds een paar weken voor het eerst in jaaaren weer! Ik word er superblij van, want zo nostalgisch!
Foto als bewijs:
@Vaiana, ik heb in februari in Sintra (Portugal) in hetzelfde café als Elijah Wood gegeten en ik was superstom ontzettend starstruck. Ik durfde echt niks te zeggen (en ook niet te kijken, eigenlijk), ondanks we naast elkaar zaten!
TMF Chatbox en een andere bekende als jonge tiener en dan helemaal meegaan met de ideeen van die persoon. Ik had geen contactgegevens of foto’s gestuurd hoor. Maar als die persoon dan vroeg welke cup je had bijvoorbeeld F zeggen en dat ik blond was etc. :’)
Ik was om 2 uur ineens klaarwakker. Kon ook niet meer slapen. Ben nog even weggedommeld rond 8, maar dat was ook niet echt top
Als je nog slaapt, kun je toch niet stemmen?
Zwangerschapsoutfit, jurkje met top eroverheen. Ik vind het leuk omdat het mijn buikje accentueert, vriend vind het verschrikkelijk. ( let niet op troep in zoontjes kamer)
Wat vinden jullie?
0 stemmers