Stel je persoonlijke vraag #10

Ik heb ook altijd een druk hoofd, ben altijd wel ergens over aan het piekeren ofzo. Maar precies wat je zegt, na blowen is het leeg. Ik blow regelmatig (zoals net haha) en nu kan ik pas echt ultiem chillen, alles loslaten en nergens echt meer aan denken.

3 likes

Denk niet goed uitgelegd. Ik bedoel dat ik het leuk vond om hem in een anderre setting te zien. Normaal ken ik hem alleen van zijn programma.
Over zulke tweets, ja dat klopt dat zijn raare dingen en vind de discussies er over altijd interesant en belangrijk vooral om dat het double standards zijn (geen idee wat dat in nl is)

Ik denk dat je de verkeerde post in je hoofd hebt? Want waar je op reageert gaat over je internetpraktijken, je voordoen als iemand anders om een pedofiel om de tuin te leiden…

Ik drooom van regen na al die te hete dagen, vandaag weer zo’n benauwde dag

Geldt voor mij ook. Behalve dat ik vrijwel nooit pieker. Maar ik heb gewoon een druk hoofd. En ik ben er aan gewend dus meestal kan ik mijn gedachten op mute zetten (soms niet en dan word ik echt gek van alle dingen die ik zie en voel en denk en de associaties die daar bij komen kijken) maar pas als ik blow merk ik hoe actief mijn hoofd normaalgesproken is.
Zonder wiet kan het ook een eeuwigheid duren voordat ik in slaap val. Is altijd een ding op vakantie. Hoewel ik op de een of andere manier ook altijd wel weer mensen tegenkom die wiet hebben. Zelfs in Libanon heb ik zwaar illegaal staan blowen met een super lieve oude man die met me te doen had omdat ik zo slecht sliep haha.

2 likes

Als je broers en/of zussen hebt, behandelen jullie ouders je dan anders dan ze je zus/broer behandelen?

• Ja
  • Nee
  • Ligt eraan waar het overgaat
  • Ik ben enig kind maar stemde per ongeluk

0 stemmers

Mijn ouders worden namelijk minder vaak boos op mijn zussen omdat ā€œdie er slechter tegen kunnenā€, maar worden wel boos op mij zonder echt gegronde reden omdat ik dat blijkbaar wel kan hebben. Ook krijgen ze alle drie vaker geld of cadeaus omdat ik dat later zelf wel kan kopen (ik ben de enige die een opleiding doet) en ik vind dit allemaal echt mega frustrerend

1 like

Mijn broertje krijgt veel meer omdat hij minder zelfstandig is. En heel slecht met geld kan omgaan. Hij wordt bijna 20 en ik ben op mn 19e op mezelf gaan wonen en dat verschil merk je ook goed.

1 like

ā€œHij zit anders in elkaar dan jijā€

:roll_eyes:

5 likes

Zijn Birkenstocks nog ā€œleukā€ of kunnen ze echt niet meer?

• Leuk
  • Kunnen echt niet meer

0 stemmers

1 like

Omg deze zin triggert direct al m’n irritatie. Emoji erbij is ook heel erg accuraat

1 like

Hebben nooit gekunnen.

7 likes

Ja dat kan ook haha

Ja maar dat was bij signeersessies, dus niet in het wild ofzo haha

Met Martha Stewart hebben m’n moeder en ik een paar minuutjes gepraat en ook met Alan Cummings, over de Schotse onafhankelijkheid haha.

Ohhhhh en toen ik Lena Dunham ontmoette zei ik: Say hi to Adam (Driver)! En ze antwoordde: I will! Hahahaha lekker boeiend dit

10 likes

Ik vind dat standaardmodel (Gizeh?) passƩ, te typisch Birckenstock, maar andere modellen kunnen best leuk zijn!

1 like

Onlangs vertelde iemand dat ze een sieraad had laten maken met borstvoedingsmelk. Vond ik ook nogal… apart :thinking:

3 likes

Recept!!

Staat in het vegan topic :smiley:

1 like

In principe proberen ze mij en mijn zus gelijk te behandelen, maar mijn financiƫle situatie is op dit moment gewoon een beetje kut dus mijn moeder doet regelmatig boodschappen (komt ze ineens kaas of iets anders duurs brengen oid) of maakt extra eten voor ons of gooit ineens een vol boekje met koopzegels van de appie in de brievenbus. Maar ik weet ook dat mijn zus bijv een duurder verjaardagscadeau heeft gehad, dus zo trekken ze dat een beetje recht.

2 likes

Ik krijg sowieso meer aandacht want we wonen op 5 minuten afstand van elkaar en krijg ook regelmatig geld/boodschappen als we samen zijn oid. Kan ook altijd mee-eten als ik dat wil.

Maar mijn zus woont dan ookverder weg en als zij op bezoek kom krijgt ze wel meer aandacht als in lekker eten thuis/uiteten.

3 likes

hahaa

53 likes