Zus. Heel erg en ik vind het niet leuk.
En eigenlijk zoek ik bij veel anderen wel bevestiging, terwijl ik toch echt degene ben die een beslissing moet maken. Had niet echt door dat dat bevestiging zoeken is, maar het is het volgens de psycholoog wel. Omdat ik zelf bang ben om foute keuzes te maken, vertrouw niet op mezelf ofzo. Soms is het zo erg dat 6 mensen het over een issue in mijn leven hebben en dan tegen elkaar gaan zeggen wat ik zou moeten doen en elkaar proberen te overtuigen. En ik zit er dan zo bij van hmm gebeurt dit echt.
Terwijl ik ook wel weer dingen kan doen waarvan anderen denken ??? en dan maakt het me weer niks uit. Heel raar. (zoals spontaan besluiten maanden te vertrekken)
Oh en onbewust nog bij mijn vader en zelfs mijn overleden moeder speelt nog een rol in beslissingen :’) Word er moe van. Maar ok, wordt aan gewerkt.
Edit: Zie dat mensen advies vragen geen bevestiging noemen, maar volgens mij is het dat wel altijd. Omdat je toch zelf een beslissing moet maken en vaak ook wel zelf alle kanten al kan belichten. Je wil dan toch graag horen dat wat jij in je hoofd had het juiste is. Bevestiging van je eigen eerste keuze. Zei een psycholoog in ieder geval