Stel je persoonlijke vraag #10

Heb jij houten keukengerei in huis?

• Nee ik vind houten keukengerei onhygiĂ«nisch
  • Ja ik hou ervan
  • Een klein aantal dingen
  • Nee

0 stemmers

Ik gebruik altijd een houten spatel boven mijn pannen met rijst/pasta etc. zodat ze niet overkoken.

2 likes

Maar dan moet je het vuur toch gewoon wat lager zetten? Haha

Ik vind zelf houten keukengerei (wat een stom woord) heel smerig. Vooral als die lepels helemaal zijn verkleurd of er een rare geur aan zit. En bij een vriendin aten ze altijd vanaf een houten bord/plank, zo vies en het stonk. Van die houten pollepels enzo vind ik er wel dan weer leuk uitzien.

3 likes

Ja lekker smerig, houten snijplanken :flushed:

1 like

Hahah ja, maar ik heb vaak dat het of over kookt of van de kook af gaat. Ook als ik er niet de hele tijd bij sta is het handig.

1 like

Laf alle houten spullen. Spatels, lepels, stokjes, snijplanken, fruitschalen, bakjes, messen met een hout lemmet, vijzels, deegrollers, honinglepeltjes. I want it all.

Als ik op reis ben koop ik altijd houten keukendingen. Ik heb spatels uit Lapland, lepels uit China, kommen van Grieks olijfhout, bakjes uit Myanmar
 vind het echt zo leuk ik ga bijna een foto maken.

31 likes

Ja foto

2 likes

Wat betreft dat anders; mijn moeder heeft/had heel veel psychische problemen. Ouders waren gescheiden en dan was ik de enige die er mee moest dealen als ik bij mijn moeder was. Dat had ik graag gedeeld met een broer(tje) of zus(je). Zeker ook nu ik ouder ben. Ik had het er graag nu over willen hebben, om het te verwerken en het er gewoon over te hebben. Want nu ben ik de enige die het echt heeft meegemaakt.

1 like

Het enige wat ik “vervelend” vind is dat als er iets met mn moeder is (ziek of als ze bijv zou overlijden ) dat ik dan voor alles moet zorgen enzo. Ik kan niet even zeggen “Hey broer/ zus zullen we omstebeurt gaan” ik heb wel andere familie die mij dan opvangen en helpen maar dat voelt toch anders. Voor de rest ben ik blij dat ik niks hoef te delen hehehe

5 likes

Haha ik verbaas me erover dat ik een woordgrap eens een keer niet leuk vind

4 likes

Eigenlijk heb ik niet eerlijk gestemd want als ik Rotterdam lees vind ik het al stom. Ik weet dat veel mensen hier in Rotterdam wonen ik hoop niet dat je je persoonlijk aangevallen voelt haha, vind de stad gewoon stom.

5 likes

Nee het was ook een beetje algemeen bedoeld naar de liefhebbende Rotterdam inwoners haha. Ja de Amsterdam of Rotterdam vraag is hetzelfde als de hond of kat vraag. Lijkt altijd 50/50 te zijn :’)

1 like

Ik had graag een broer of zus gehad om dingen te delen. En ook later de zorg voor mijn ouders te delen. Nu moet ik het vooral alleen doen.
Oké samen met mijn partner, maar dan nog.

1 like

Kan je goed opschieten met je ouders?

• Ja, beste vrienden
  • Ja, het gaat best oke
  • Nee, helaas niet
  • Ik heb geen ouder(s) meer

0 stemmers

Kan je goed opschieten met je broers/zussen?

• Ja, we zijn beste vrienden
  • Ja, het gaat beste oke
  • Nee, helaas zijn zo goed
  • Ik ben enig kind

0 stemmers

Ben jij (in het algemeen) tevreden met je leven? (anoniem)

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Als je antwoord ‘nee’ of ‘eerder niet dan wel’ was, met welk(e) facet(ten) ben je niet tevreden? (anoniem)

• Studie/werk
  • Gezondheid (fysiek/mentaal)
  • Liefde
  • Vrienschap/sociaal
  • Familie
  • (Onvoltooide) kinderwens/gezinsleven
  • FinanciĂ«n
  • Leefomstandigheden/huis
  • Vrijetijdsbesteding/hobbies
  • Zelfontplooiing
  • Spiritueel/religie
  • Anders
  • Ik heb perongeluk gestemd

0 stemmers

Ik heb hier nog een vervolgpoll op:

Als jij gestemd had op ‘nee’ of ‘eerder niet dan wel’, op hoeveel facetten heb je toen in de poll erna gestemd? M.a.w., met hoeveel facetten van je leven ben je niet tevreden? (anoniem)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

0 stemmers

Ik ben goed in:

• Bakken/Koken
  • Jodelen
  • Goochelen
  • Kaart lezen
  • Tekenen
  • Verhalen schrijven
  • Gedichten schrijven
  • Sporten
  • Dingen uitstellen
  • Plannen
  • Niksen/chillen

0 stemmers

Best confronterend, heb alle hokjes aan kunnen vinken :pensive:

<3 verdrietig om te horen :frown:

Haha ik heb Vivienne (Elise in ZOOP) eens echt drie kwartier geholpen in de lingeriezaak waar ik werkte. Ze was heel erg aardig!

3 likes