Stel je persoonlijke vraag #10

hahahahaha volgens mij was het best wel leuk? ik was wel een kind maar ik vond het een beetje lijken op skelteren en ik wilde altijd graag een skelter maar dat mocht niet dus dat was top

2 likes

In dat geval vind ik het prima kunnen.

Ik heb als kind wel eens in een zijspan gezeten, en dat vond ik echt suuuper leuk! Die zie ik eigk nooit meer op de weg

6 likes

Ik heb vroeger wel is bij mn vader achterop gezeten, vond ik super leuk. Maar nadat ik een dodelijk motorongeluk heb zien gebeuren vind ik het verschrikkelijk.

Toen ik een jaar of 10 was en op vakantie ging in m’n vaders thuisland dacht ik ook dat ik liever zo’n ding had dan dat ik zou plassen in de natuur.

Maar je wilt niet weten wat voor ongedierte er allemaal onder die deksel schuil gaat, ik hoefde vaak ineens niet meer te plassen :sweat_smile:

(O ja in dit geval stonden die kakdozen dus vaak achteraan op iemands erf en ze werden nauwelijks gebruikt en schoongemaakt, vandaar dat ik er zo’n negatieve associatie mee heb, haha.)

1 like

Ik kijk nooit naar de kassamedewerker, maar alleen naar de rij. Als het even lang is, pak ik gewoon de dichtstbijzijnde.

34 likes

heb jij dit wel eens gedaan?

• ja
  • nee

0 stemmers

zo ja, wat vond je ervan?

• leuk
  • stom
  • neutraal

0 stemmers

zo nee, zou je het willen doen?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik drink niet of nauwelijks en bij mij is de reden dat ik alcoholische dranken gewoon niet zo lekker vind. Het enige wat ik heel af en toe drink, is Radler (maar dan meestal toch de 0.0-variant) en rosé-/fruitbier, maar ik bestel net zo lief cola of (groene) ijsthee.

1 like

Ik neem de rij met het minste oudjes, die zijn altijd zo ontiegelijk traag.

29 likes

Ik huil alleen om nieuwsberichten uit ontroering, niet vanuit verdriet

1 like

Ik heb volgens mij nog nooit een mannelijke kassamedewerker gezien bij de supermarkten waar ik vaak kom.

Ik heb wel een paar keer om een nieuwsbericht moeten huilen, maar dan is het meer vanuit angst dan echt verdriet. Ik moest bv. huilen bij die aanslag bij Brussel Airports of die zaak van Anne Faber, maar dan speelt vooral mee dat ik bang ben dat mij/mijn dierbaren ook zoiets overkomt.

1 like

Ik kijk snel wat er op de band ligt of in de mandjes en kies dan voor de rij waar ik denk het snelst te zijn

2 likes

Voor (oud) voltijd HBO-studenten: Hoeveel hebben jullie gewerkt of werken jullie naast jullie opleiding (gemiddeld)? Ik ga komende september weer voltijd studeren en heb nu een 12-uurs contract op werk wat ik ga proberen naast de opleiding vast te houden. Ik heb eerder 1,5 jaar een HBO- opleiding gedaan en toen werkte ik niet, het lijkt mij ook best een uitdaging om dat nu wel +/- 12u te gaan doen elke week. Ben dus benieuwd hoe anderen dat doen/deden.

• Ik werk(te) niet naast mijn opleiding
  • 1 tot 5 uur per week
  • 5 tot 10 uur per week
  • 10 tot 15 uur per week
  • 15 tot 20 uur per week
  • 20 tot 25 uur per week
  • 25 uur of meer

0 stemmers

Het ligt er aan of je werk flexibel is en ruime tijden heeft. Ik moest bijvoorbeeld zo goed als iedere dag naar school, dus ik kon eigenlijk alleen in het weekend of avond werken, maar je wilt ook niet je hele weekend alleen maar werken.

1 like

Ligt er ook aan hoe dicht je bij je school woont en werkt.
Ik heb altijd veel gewerkt behalve de twee weken voor het inleveren van m’n scriptie.
Toen heb ik m’n scriptie geschreven.

5 likes

Ik had nooit een voorkeur maar de supermarkt in mijn buurt heeft nu een paar mannen van middelbare leeftijd aangenomen die bijdehand, arrogant en verschrikkelijk afschuwelijk traag zijn, dus nu geef ik altijd de voorkeur aan cassieres van het vrouwelijk geslacht

2 likes

Tijdens mijn eerste twee leerjaren (heel veel college, zelfstudie en stage) en mijn derde jaar (voltijd stage) werkte ik niet naast mijn opleiding, omdat dat qua tijd niet haalbaar voelde. In mijn vierde leerjaar werkte ik ongeveer vijftien uur per week naast mijn studie.

1 like

Alleen als de kans bestaat dat er een trein aankomt voor extra spanning

1 like

Hahahaha soms moet je wel gewone autowegen over, geeft dat spanning genoegÂż