Stel je persoonlijke vraag #10

Ik neem de rij met het minste oudjes, die zijn altijd zo ontiegelijk traag.

29 likes

Ik huil alleen om nieuwsberichten uit ontroering, niet vanuit verdriet

1 like

Ik heb volgens mij nog nooit een mannelijke kassamedewerker gezien bij de supermarkten waar ik vaak kom.

Ik heb wel een paar keer om een nieuwsbericht moeten huilen, maar dan is het meer vanuit angst dan echt verdriet. Ik moest bv. huilen bij die aanslag bij Brussel Airports of die zaak van Anne Faber, maar dan speelt vooral mee dat ik bang ben dat mij/mijn dierbaren ook zoiets overkomt.

1 like

Ik kijk snel wat er op de band ligt of in de mandjes en kies dan voor de rij waar ik denk het snelst te zijn

2 likes

Voor (oud) voltijd HBO-studenten: Hoeveel hebben jullie gewerkt of werken jullie naast jullie opleiding (gemiddeld)? Ik ga komende september weer voltijd studeren en heb nu een 12-uurs contract op werk wat ik ga proberen naast de opleiding vast te houden. Ik heb eerder 1,5 jaar een HBO- opleiding gedaan en toen werkte ik niet, het lijkt mij ook best een uitdaging om dat nu wel +/- 12u te gaan doen elke week. Ben dus benieuwd hoe anderen dat doen/deden.

• Ik werk(te) niet naast mijn opleiding
  • 1 tot 5 uur per week
  • 5 tot 10 uur per week
  • 10 tot 15 uur per week
  • 15 tot 20 uur per week
  • 20 tot 25 uur per week
  • 25 uur of meer

0 stemmers

Het ligt er aan of je werk flexibel is en ruime tijden heeft. Ik moest bijvoorbeeld zo goed als iedere dag naar school, dus ik kon eigenlijk alleen in het weekend of avond werken, maar je wilt ook niet je hele weekend alleen maar werken.

1 like

Ligt er ook aan hoe dicht je bij je school woont en werkt.
Ik heb altijd veel gewerkt behalve de twee weken voor het inleveren van m’n scriptie.
Toen heb ik m’n scriptie geschreven.

5 likes

Ik had nooit een voorkeur maar de supermarkt in mijn buurt heeft nu een paar mannen van middelbare leeftijd aangenomen die bijdehand, arrogant en verschrikkelijk afschuwelijk traag zijn, dus nu geef ik altijd de voorkeur aan cassieres van het vrouwelijk geslacht

2 likes

Tijdens mijn eerste twee leerjaren (heel veel college, zelfstudie en stage) en mijn derde jaar (voltijd stage) werkte ik niet naast mijn opleiding, omdat dat qua tijd niet haalbaar voelde. In mijn vierde leerjaar werkte ik ongeveer vijftien uur per week naast mijn studie.

1 like

Alleen als de kans bestaat dat er een trein aankomt voor extra spanning

1 like

Hahahaha soms moet je wel gewone autowegen over, geeft dat spanning genoegÂż

Ligt eraan hoe knap ze zijn.
Ik heb trouwens een oudere mannelijke huisarts echt een chille dude. Maar als ik echt zou mogen kiezen ja dan wil ik @Krabsalade als huisarts

16 likes

Ohhh al die huisarts vragen :sob: Ik zat laatst in de trein tegenover de huisarts bij wie ik me zoooo dramatisch heb gedragen, ik schaamde me zo erg hahaha

1 like

Ik heb twee mannelijke huisartsen gehad en een vrouwelijke maar ik vond die mannen veel fijner en begripvoller dan die vrouw.

3 likes

Ik leek wel een kleuter hahaha het was zo gĂȘnant!

1 like

Ik heb hier zulke heftige ongelukken mee zien gebeuren
 ik bedank.

Ik had een zwaar ontstoken piercing in mijn oor, die kreeg hij er zelf niet uit. Toen moest ik een UUR (!!!) wachten op zijn begeleidende arts tot die klaar was met haar laatste consult. En toen heb ik dat hele uur hysterisch zitten huilen en de dramaqueen lopen uithangen. “Ik wil geen bloemkool ooooooor, ik word zo lelijk, ik moet nu voor altijd mijn haren los om mijn oor te verbergeeeeeen”

De hele praktijk kon meegenieten. :joy::sob:

41 likes

Met een hele dikke keel vol slijm heel moeilijk gepraat ( enorme onsteking die ik persee zelf wou oplossen als de kwakzalver die ik ben) en toen had hij een olifantjes shirt aan. Best time at the dokter ever.

1 like

OkĂ© komtie! Een greep uit mij favo’s, was moeilijk kiezen.

Van boven naar beneden:

• olijfhouten spatel uit Griekenland. Laf de houten tekening.
  • links: rijstlepel uit China. Rechts: spateltje met Giraffe uit Zimbabwe
  • opschepding voor salade (hoort een lepel bij) Zo heerlijk groot en staat mooi in de sla. Uit Nederland lol
  • links: bakje uit IndonesiĂ« en stokjes uit, ik denk, Myanmar en Japan
  • ijzeren spatelding uit Japan, perfect voor okonomiyaki <3
  • dan mijn allerlievelingsspatel uit Lapland. Het handvat bestaat uit allemaal kleine stukjes hout gesneden uit takken.
  • links: rijstlepel uit ?, en parelmoer lepeltje uit de Filipijnen
  • links afwasborsteltje en rechts mijn zelfgemaakte mes uit Nieuw-Zeeland (gebruik ik eerlijk niet voor de keuken, maar voor buiten).

Zo blij met mijn keukenspulletjes :smiling_face_with_three_hearts:

86 likes