Ik ben een ochtendmens en hij een avondmens dus we liggen bijna nooit samen in bed en dat vind ik best jammer. Dat moeten we soort van ‘afspreken’, en dan een middenweg tussen onze twee bedtijden vinden. Ik word 's avonds ook veel sneller moe en hij wil 's ochtends juist langer blijven liggen 🤷
Jij plast, of hebt wel eens geplast:
- Op je eigen toilet
- Op toilet van je werk/opleiding
- In de trein
- Op een dixie
- Op een hurktoilet
- In de zee
- In een meertje
- In de natuur
- Op straat
- Op een kakdoos
- In een gat in de grond
- in je broek
0 stemmers
Ik mis de porta potti nog als keuzemogelijkheid
Weg
Ja ik wik het liefst vroeg in bed liggen en dan nog effe op telefoon, boek of tv. Hij wil gewoon tot 23u op de bankhangen en dan gaan slapen.
Wat is een kakdoos??
Kijk je ergens op naar je zus? Want kan misschien ook zijn dat dat zo is en je daardoor haar mening extra belangrijk vindt? Geeft ze je veel complimenten?
Ik zou liever hierop plassen dan in een gat in de grond denk ik…
Ja vind wel dat zij dingen beter voor elkaar heeft. En we zijn sinds jongsafaan altijd samen geweest, dus dat altijd elkaar op de hoogte houden en advies vragen zit er al sinds jong in. Maar ik doe het wel wat meer in de vragende vorm dan zij andersom doet.
Edit: oh ze geeft me niet veel complimenten eigenlijk. Denk juist het tegengestelde, ze kan best hard zijn.
Misschien is dat een verklaring. Je kijkt naar haar op, maar krijgt eigenlijk weinig bevestiging van haar kant en daardoor ga je net extra goedkeuring zoeken. Ik heb dat met m’n vader, besefte ik gisteren. Omdat hij nooit complimenten geeft en ik hem wel enorm waardeer, zoek ik net extra bevestiging bij hem. Heel stom, want die bevestiging krijg ik toch niet op de manier die ik hoop.
Hmm, vind het lastig, broekje lijkt wel erg kort! En schijnt het shirt niet door? Ik houd zelf voor kantoor kleding tot (bijna) op de knie aan
Zoals op de foto vind ik het broekje te kort. Ik zou persoonlijk voor wat langers gaan.
Ik denk dat het heel erg afhangt van wat voor bedrijf/sector. Bij mij zou het prima kunnen en loopt iedereen er zo bij als het 40 graden is, maar als je op een advocatenkantoor werkt zou ik toch ff wat anders aantrekken.
Het is heel erg informeel hier, allemaal sneakers aan enzo, spijkerbroeken, shirts met teksten, maar mannen bijvoorbeeld nooit in korte broek
Kun jij huilen om verdrietige nieuwsberichten? Gebeurtenissen waarin je persoonlijk niet betrokken bent bedoel ik dan, bijv. MH17, aanslagen in Europa of daarbuiten, of bijv. nieuws van vanochtend waarbij 8-jarige jongen overleden is na voor de trein geduwd te zijn?
- Ja, vaak
- Ja, maar alleen als het in de buurt gebeurde/Nederlanders of Belgen betrof
- Ja, als het iets heel ernstigs betreft
- Ja, als het iets is wat mij ook is overkomen
- Nee
- Anders…
0 stemmers
Ik vond het moeilijk om genoeg keuzes hierbij te verzinnen, kunnen wel verschillende redenen zijn als je iets aantrekt denk ik. Zelf ben ik wel echt een ijskoningin.
Ik vind het niet heel indecent ofzo of ontzettend niet kunnen, maar vind het wel nogal camping vibe. Zou het zelf niet aantrekken.
Soms kan nieuws me dagenlang vasthouden en zwaar op mijn gemoedstoestand drukken, maar echt huilen erom lukt mij niet.
heb jij dit wel eens gedaan? dus fietsen op een (oud) spoor?
- ja
- nee
0 stemmers
zo nee, zou je het willen?
- ja
- nee
0 stemmers
weet niet waarom maar dit lijkt me super wholesome
Eerder nooit, maar sinds ik kinderen heb wel. Niet janken, maar wel natte ogen. Bijv met dat kindje in de put, of met Anne Faber. Of laatst over al die varkens die dood waren gegaan door de hitte.