Stel je persoonlijke vraag #10

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-4/11047/1292
Barbaar

25 likes

Ja daarom, ik zou lekker op de bank slapen. Al die gekkies die tegenwoordig rondlopen.

1 like

Noem jij mij nou een barbaar

Ik voeg bijna nooit knoflook toe. Die smaak blijft altijd 2 dagen in m’n mond hangen. Echt vies.

2 likes

Jazeker

1 like

:joy::joy: oke dan is het goed

2 likes

Omg wil jij naar het ben ik de enige topic gaan en die vraag stellen haha. Ik ben benieuwd of je op t forum echt de enige bent.

2 likes

En @midheavenmoon en @Mimosa: Ja ik stond zelf ook wel even te kijken. Ik zat dus ook al te speculeren over wat de reden nou zou kunnen zijn, misschien ligt het aan de samenstelling van mijn wijk (veel moslims) waardoor dit bijv. gevoeliger ligt en vrouwen dat zelf niet willen. Toen ik bij de vervangster was heb ik het nog aan haar gevraagd omdat ik zo nieuwsgierig was, zij werkte normaal niet in die praktijk dus ze wist het ook niet, maar zei dat ze wel artsen kende die bepaalde ingrepen zoals deze zo weinig uitvoeren dat ze er eigenlijk niet genoeg ervaring/oefening mee hebben en er dan maar voor kiezen om het helemaal niet meer uit te voeren en het over te laten aan mensen die het vaker doen.

Misschien is het dan een combinatie van deze twee dingen ofzo, no idea :woman_shrugging: Vind het nog steeds een beetje vreemd. Maar de vervangster was prima, was erg gezellig. Ze vroeg of ik m’n spiraal nog wilde zien dus we hebben er nog even gezellig samen naar gekeken toen-ie eruit was terwijl ze me uitlegde hoe die precies had gewerkt de afgelopen jaren in mijn lichaam.

6 likes

je bent niet de enige :sweat_smile:

2 likes

Dat artsen sommige dingen niet goed kunnen/vaak genoeg doen en je daarom een andere arts krijgt vind ik heel begrijpelijk, maar om het dan zo te brengen vind ik wel raar.

Ja, vond haar uitleg op zich ook wel logisch (al heb ik zoiets eigenlijk nog nooit eerder gehoord bij een huisarts). Maar de assistentes in deze praktijk communiceren sowieso een beetje vreemd. Ze moest ook nog speciaal toestemming gaan vragen of de andere arts deze ingreep dan wel wilde uitvoeren, dus kreeg een beetje gevoel dat ik een heel bizar verzoek had ofzo.

Ben ik nu heel naïef als ik hier echt helemaal geen problemen mee zou hebben? Ik hou juist zelfs van 's nachts fietsen, alles is zo lekker stil, en 15 minuten is niets. Ik heb op ‘dijk’ gestemd, omdat me dat wel leuk fietsen lijkt, met het geluid van de zee 's nachts.

Ik ben ook gewoon opgevoed dat ik overal maar zelf met de fiets moest zien te komen, door regen en wind en ook 's nachts. Ik ben er nooit aan gewend geraakt dat mijn ex en zijn ouders me altijd wilden ophalen, als het donker was of regende.

6 likes

Mijn vader walgt van knoflook en alles waar het ook maar een beetje in zit. :woman_shrugging:t3:

Woww sommige gerechten zonder knoflook vind ik echt niksss. Hoe meer hoe beter. En ik erger me altijd als ik ergens thuis ben en er is niet eens knoflook in huis, dat hoor je standaard in huis te hebben. (Ui en knoflook is trouwens bij mij wel een soort vaststaand duo, dus geen uien in huis vind ik ook maar raar).

15 likes

Ik had een haakje op mn deur, die deed ik wel dicht.

1 like

Ik vind dit wel een heftig besef eigenlijk.

Ik vind dat echt super gevaarlijk

1 like

Waarom? Oprechte vraag

Als er ‘s nachts iets gebeurt kan niemand je kamer in + als je er snel uit moet en nog slaapdronken bent kan het best moeilijk zijn om je deur snel open te krijgen

Ik heb altijd de sleutel in mn deur zitten. Het gebeurt heel vaak dat ik hem open laat maar dan slaapdronken op slot draai (bijvoorbeeld omdat ik droom dat er iemand inbreekt). Als ik hem slaapdronken dicht kan draaien, moet open draaien ook wel lukken. :joy:

1 like