Stel je persoonlijke vraag #10

je bent niet de enige :sweat_smile:

2 likes

Dat artsen sommige dingen niet goed kunnen/vaak genoeg doen en je daarom een andere arts krijgt vind ik heel begrijpelijk, maar om het dan zo te brengen vind ik wel raar.

Ja, vond haar uitleg op zich ook wel logisch (al heb ik zoiets eigenlijk nog nooit eerder gehoord bij een huisarts). Maar de assistentes in deze praktijk communiceren sowieso een beetje vreemd. Ze moest ook nog speciaal toestemming gaan vragen of de andere arts deze ingreep dan wel wilde uitvoeren, dus kreeg een beetje gevoel dat ik een heel bizar verzoek had ofzo.

Ben ik nu heel naïef als ik hier echt helemaal geen problemen mee zou hebben? Ik hou juist zelfs van 's nachts fietsen, alles is zo lekker stil, en 15 minuten is niets. Ik heb op ‘dijk’ gestemd, omdat me dat wel leuk fietsen lijkt, met het geluid van de zee 's nachts.

Ik ben ook gewoon opgevoed dat ik overal maar zelf met de fiets moest zien te komen, door regen en wind en ook 's nachts. Ik ben er nooit aan gewend geraakt dat mijn ex en zijn ouders me altijd wilden ophalen, als het donker was of regende.

6 likes

Mijn vader walgt van knoflook en alles waar het ook maar een beetje in zit. :woman_shrugging:t3:

Woww sommige gerechten zonder knoflook vind ik echt niksss. Hoe meer hoe beter. En ik erger me altijd als ik ergens thuis ben en er is niet eens knoflook in huis, dat hoor je standaard in huis te hebben. (Ui en knoflook is trouwens bij mij wel een soort vaststaand duo, dus geen uien in huis vind ik ook maar raar).

15 likes

Ik had een haakje op mn deur, die deed ik wel dicht.

1 like

Ik vind dit wel een heftig besef eigenlijk.

Ik vind dat echt super gevaarlijk

1 like

Waarom? Oprechte vraag

Als er ‘s nachts iets gebeurt kan niemand je kamer in + als je er snel uit moet en nog slaapdronken bent kan het best moeilijk zijn om je deur snel open te krijgen

Ik heb altijd de sleutel in mn deur zitten. Het gebeurt heel vaak dat ik hem open laat maar dan slaapdronken op slot draai (bijvoorbeeld omdat ik droom dat er iemand inbreekt). Als ik hem slaapdronken dicht kan draaien, moet open draaien ook wel lukken. :joy:

1 like

Maar als je alleen in een appartement/huis/studio woont dan doe je toch ook je deur opslot? Dan kan er ook niemand snel in/moet je ook slaapdronken eruit zien te komen. Of is dat anders?

14 likes

Met brand moet ik sowieso niet via mijn slaapkamerdeur (die naar de gang leidt) naar buiten, maar via de tuindeur. Dus het maakt niet echt uit. :slight_smile:

Los daarvan slaap ik heel onrustig als mijn deur niet op slot zit. Elke dag slecht slapen vanwege een miniscule mogelijkheid op brand, vind ik het niet waard.

1 like

Maar dan zal je toch wel meer deuren hebben dan één? Als ik opgesloten zou zitten in mn studentenkamer zou ik niks kunnen. Maar bijv bij mn ouders kan ik aan vier kanten naar buiten.

Ik ben ervan overtuigd dat het voor een relatie beter is om tegelijk naar bed te gaan, maar met mijn ex lukte dat echt niet. Ik had en heb veel meer slaap nodig dan hij en ik ben problematisch slaper. Als hij met mij mee naar bed ging sliep hij wel, maar begon ie om vier uur al te lopen omdat ie wakker was en werd ik daar wakker van, en anders werd ik wakker als ie naar bed kwam. Slaap eigenlijk gewoon het beste alleen en ongestoord.

2 likes

Ik denk van hier als in ‘hier uit het dorp/stad’.

1 like

Noh, aan her begin van mn studententijd deed ik de deur niet op slot, maar na een aantal keer dronken gasten van anderen in mijn bed te hebben gehad foch maar wel!

2 likes

Nee, hoeft niet. Al is dat dan wel eerder het geval.

Of mensen die zo snel gaan dat ze volop tegen de voorganger knallen en die crasht :roll_eyes: levensgevaarlijk dat rodelen

3 likes