Stel je persoonlijke vraag #10

Hoeveel landen had jij goed?

  • 0-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90
  • 91-100
  • 101-110
  • 111-120
  • 121-130
  • 131-140
  • 141-150
  • 151-160
  • 161-170
  • 171-180
  • 181-196
  • Alle 197

0 stemmers

1 like

Ben nu ook wel benieuwd naar het gemiddelde in procenten (als jouw % er niet exact bij staat kies dan de dichtsbijzijnde naar boven afgerond)

  • 5
  • 10
  • 15
  • 20
  • 25
  • 30
  • 35
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70
  • 75
  • 80
  • 85
  • 90
  • 95
  • 100

0 stemmers

Mijn vriend is precies hetzelfde! Elke keer dat hij een (het liefst onbekende, van een klein Afrikaans land dat pas sinds kort een andere naam heeft ofzo) vlag ziet gaat hij me erover vragen om vervolgens zijn kennis te showen met allemaal onbelangrijke feitjes, haha. Hij heeft 5 jaar in de VS gewoond en om met hem te fucken heb ik eens alle Amerikaanse staten en belangrijkste steden uit mijn hoofd geleerd, wetend dat hij me er toch ooit over zou quizzen (wat overigens na 5 maanden ofzo ook is gebeurd, haha). :upside_down_face:

16 likes

Ik wist er veel meer maar niet de correcte Engelse spelling😅

16 likes

Ik snap echt niet hoe die quiz werkt?

3 likes

Ik heb echt nog nooit van Guyana gehoord.

Er zijn er zelfs twee, aan elke kant van Suriname ligt er eentje. Alleen de ene is onderdeel van Frankrijk en dus volgens de quiz geen land.

5 likes

Hoe kan dit zo hoog zijn als iedereen minder 100 scoort bij de vorige. Dan moet het gemiddelde rond of onder de 50% liggen toch.

1 like

Als ik geen songfestival zou volgen, zou ik minder weten :joy:

5 likes

Heb je ook een bepaalde manier trouwens? Ik doe het dus echt random. Begin vaak aan de oostkust, dan random ohja die en die staat, dan zuidelijke staten, en dan denk ik oja misschien wat noordelijke. Dan die 4 north/south Staten en die Centraal Amerika staten lijk ik dan een beetje te vergeten.

Ja zuid Amerika is toch wel best makkelijk om alle landen te kennen denk ik altijd. Maar als ik naar vrienden kijk denk ik pff WHAT? Die weten misschien Brazilië, Argentinië en Chili, ofzo (vanwege de vorm)
Ik doe deze poll wel anoniem haha
Hoeveel landen in zuid Amerika kan jij opnoemen?

  • 1-2
  • 3-4
  • 5-7
  • 8-10
  • 10-12

0 stemmers

En als je de landkaart erbij ziet maakt dit dan verschil?

  • Ja dan is het makkelijker
  • Nee dit maakt geen verschil voor mij

0 stemmers

Oops sorry ik had jou poll gemist!:astonished:
Ik zag je antwoord op @Banananana van gunaya en moest dus aan een poll denken. Overigens is een vriendin van me daar zo’n maand geleden geweest, in Frans Guyana, en het zag er zooo troosteloos uit op de foto’s. Werd er gewoon naar van. Ik snap iig wel dat veel niet aan dat land denken.

@septembersixteenth ik word altijd helemaal geïrriteerd als ik niet op de staat Montana kan komen omdat ik echt een fascinatie met die staat heb. Die hebben beren en daar woonden indianen en ik moet er een keer naartoe haha. Maar die naam blijf ik vergeten terwijl je volgens mij best veel restaurants enzo hebt die Montana heten. Colorado vergeet ik ook vaak maar dan denk ik weer aan Southpark en gaat er weer een lampje branden.

1 like

Als iemand je “een wervelwind” noemt, dan vat je dat eerder op als

  • Positief
  • Negatief

0 stemmers

Love it.

Ben liever een wervelwind dan een een koude bries.

7 likes

Ik heb deze al eerder gevraagd maarja weer de uitslag niet meer. Ik heb echt,vooral links, Griekse voeten en ik vind dat lelijk maarja kan er weinig aan veranderen. Welke type voet heb jij? Ff een funfact :nerd_face: 60 procent van de bevolking heeft “gewone” Egyptische voeten.

welke-voet-heeft-u

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

@Zemraluani

net gevonden bij m’n ouders, stamt waars uit 1900 maarja. It’s still a bosatlas :scream:

16 likes

Elke zichzelf respecterende toponerd weet dat de junior Bosatlas voor amateurs is!

grapje

7 likes

Was gewoon voor m’n stokoude zus gekocht hoor :sob: er staat ook “Drente” zie ik. Sinds wanneer heet Drente “Drenthe”?

Huh ik zie nooit iemand met egyptian. Voor mn gevoel heeft iedereen 3. Ik krijg altijd complimenten over de vorm van mn voeten (awkward).