Vanuit alle windstreken heb ik dit dus nog maar 1 keer gehoord . Maarja wellicht ga ik nog een keer bij een ffâer buurte
Ik gebruik ook buurten. Of âik wip ff langsâ, wat mân dochter heeeeel raar vond want dat kan alleen in de speeltuin
Ik zie het idd. Denk niet dat het op mijn leeftijd nog in mijn vocabulaire kan worden ingestampt.
Ff langs wippen ken ik wel goed. Ik snap gewoon niet waarom ik buurten echt niet ken? Maargoed ik ga het vanaf nu gebruiken in mân dagelijks leven.
Hebben jullie ook een irrationele haat aan swapfietsen?
- Ja, ik word boos elke keer dat ik er 1 zie
- Nee, waarom zou je?
- Nee, love swapfietsen, heb er zelf ook 1
- In mijn stad hebben ze geen swapfietsen
0 stemmers
Ik krijg altijd error in mijn hoofd omdat swapfietsen geen bagagerek achterop hebben en dat het rek voorop op een rek lijkt dat achterop zou moeten zitten en dat ziet er raar uit? Slaat nergens op in elk geval
Wij hebben op het werk terrein swapfietsen. Heb er toch best wel een haat liefde verhouding mee.
Het is vaak handig om snel te pakken. Maar die dingen zitten zo niet lekker.
En als je hoop er een te kunnen gebruiken staan ze er nooit.
Oké dit is een super random vraag, maar ik ben the Bridge aan het kijken en het viel me op dat in alle naakt-/seksscÚnes vrouwen een volle bos schaamhaar hebben. Ik vind dat eigenlijk best mooi, maar naar mijn gevoel is het in mijn omgeving nog steeds iets wat iedereen wegscheert?
Hoe staat jouw schaamhaar erbij? (Geen idee of mensen het kut vinden als dit niet anoniem is, dus toch maar anoniem gemaakt)
- Volle bos (evt haren die op bikinilijn vallen wegggehaald)
- Volle bos op schaamheuvel maar weggehaald bij schaamlippen
- Volle bos, maar getrimd
- Streepje
- Driehoekje
- Ander vormpje
- Kaal
- Anders, namelijkâŠ
0 stemmers
Ja nou dat is het bij mij ook, dus ik zit me nu te bedenken waarom de fuck ik dat allemaal onderneem. Omdat ik denk ik denk dat mannen het verwachten? Dat als de onderbroek uitgaat en ze dat zien dat ze denken: hmmm nee dankje. Maar dat is echt een aanname haha, want heb nooit seks gehad met haar (behalve in lange relatie ofzo). Ik vind het zelf eigenlijk best mooi, alleen de haren zijn zo âhardâ en âscherpâ ofzo
Dat harde en botte komt doordat de haren bot zijn afgeschoren, als je het laat groeien dan schuren de puntjes tegen ondergoed aan en worden ze vanzelf zachter. Dus ik denk dat het een fase is waar je doorheen moet gaan.
Dit vind ik ook, maar toen mijn fiets was gestolen (stond vast met kettingslot) en mân nieuwe fiets na 1 dag ook was gestolen, ben ik toch overstag gegaan.
Ik kan mân fiets ook niet binnen zetten en woon midden in het centrum, dus ze worden gewoon snel gestolen/gaan kapot.
En voordeel is wel dat als je fiets kapot is ze hem maken of je een nieuwe fiets meekrijgt. Maar wil binnenkort wel weer een fiets kopen, want vind het wel echt duur.
Haha buurten, nog nooit gehoord! In Vlaanderen zeggen we âIk spring nog efkes binnenâ
Tenzij je in het centum van een stad als Amsterdam woont en je fiets om de haverklap kapot is of wordt gestolen. Toen ik in een jaar tijd âŹ300 aan reparatiekosten / nieuwe fiets kopen had gemaakt ben ik overstag gegaan. Heb inmiddels in een jaar tijd mijn fiets ook al 3x geswapt omdat er iets mee was. Bij een gewone fiets had ik dat allemaal moeten betalen dus ik heb het geld er al uit.
Daarnaast is het ook fijn dat ze naar jou toe komen als er iets is, ipv dat je met de fiets aan de hand naar een fietsenmaker moet lopen. Je betaalt toch voor een stukje service!
Lijkt wel een reclamebord dit, ik beloof dat ik niet bij swapfiets werk, vind het gewoon een goed concept
Niet echt om gevraagd, maar de optie bij een man was de volgende dag en een vrouwelijke gynaecoloog duurde dat langer voordat er een plaats was. Dus toen zei ik; maakt me niet uit, doe maar een man.
Het is me laatst ook opgevallen in het ziekenhuis bij afdeling gynaecologie dat bij alle artsen namen die boven de receptie/balie hangen er bij de vrouwelijke gynaecologen er mevr voor stond en bij de mannen niet.
Ik vind kaal bij mezelf altijd zoiets naars hebben, het oogt zo kinderlijk. Hebben alle âkaalscheerdersâ dat dan niet? Of zijn jullie eraan gewend geraakt of zo?
Als die gestolen wordt moet je 40 euro eigen risico betalen.
Ik heb mn fiets nu een paar maanden en is 1 keer kapot gegaan.
Denk inderdaad ook dat ze bakken met geld verdienen, zie zoveel swap fietsen in de stad
Ja, denk inderdaad gewenning!
Ik ben eigenlijk ook best wel verbaasd hoeveel mensen dit scheren, ik moet er echt niet aan denken haha. Maar blijkbaar zit ik in een schaamhaarbubbel.
Dit is helaas niet alleen bij gynaecologen. Het is echt een van mijn grootste ergernissen, maar om de een of andere reden moet die âafwijkingâ van geslacht wel vermeld worden. Maar tegenwoordig zijn de meeste basisartsen vrouw, maar de hoge pieven zijn nog steeds man.
Maar mijn gróótste ergernis is dat als je (niet alleen als arts maar ĂŒberhaupt, maar zo zie ik het genoteerd in de meeste ziekenhuizen) gepromoveerd ben je als man dr. Huppeldepup heet, maar als vrouw mw. dr. Huppeldepup