Wat voor addertjes? Ik heb een swapfiets
Wel hilarisch dat ik nu een lied hoor met âBest/blessed pussyâ
Gewenning. Ik heb sinds mn 15e een mega litteken precies midden over mn venusheuvel, dus als ik het laat staan zit er een scheiding in en dat is al helemaal belachelijk.
Hahaha sorry ik moet zo hard lachen. Ik zie een poes voor me met een scheiding, hoe amazing
Eigen risico/nalatigheidstoeslag/oneerlijkheidstoeslag, terwijl ze âgratis nieuwe fietsâ beloven (wat dus niet waar is want eigen risico), boete bij niet op tijd melden diefstal ook nog geloof ik? En je kan je niet beroepen op het feit dat je fiets dezelfde dag nog geswapt wordt geloof ik, dus als dat ze niet lukt heb je gewoon pech. Al is mijn kennis wel gebaseerd op de stand van zaken twee jaar terug ofzo dus misschien is het inmiddels beter?
Mijn vagina voelt zich aangevallen.
Nu moet ik weer lachen
@Chuckie Ja ik heb het contract wel aandachtig doorgelezen, deze dingen staan er allemaal in. Mijn fiets is nog nooit gestolen in Amsterdam dus ik hoop dat ik die trend doorzet met mn swappert.
Ja klopt het staat er ook wel allemaal in! Maar de eerstejaars die zoân fiets aangesmeerd krijgen bij de intreeweek met honderden tegelijk lezen dat contract niet zo aandachtig
Wie zegt dat het om jong gaan gaat? Misschien komt het kaalscheren wel door de wens dat alles dan goed te zien is. Of de obsessie met dat alles sowieso kaal moet bij vrouwen. Zelfde als oksels dat dat schoner en vrouwelijker is. Ik heb nooit de koppeling gemaakt met jong blijven. En dan alsnog; er zit een volwassen vrouw aan, en secundaire geslachtskenmerken is niet enkel haar, ook die schaamlippen. Vind het niet ok om dat creepy kinderlijk te noemen. Het is een volwassen vagina die kaal is. Niks anders.
Ooh dat is wel goed geregeld dan, een tweedehands! Als ik het geld er voor had zou ik ook wel een mooie dure fiets kopen, maar dat heb ik niet, helaas pindakaas haha.
Mocht het zo zijn, dan is het woord creepy alsnog misplaatst. Een vrouw zonder haar heeft geen creepy kinderâkutâ :S Een vrouw zonder haar heeft gewoon een vagina/kut zonder haar.
Ook al praat een vrouw over zichzelf, vind het sowieso onnodig om daar zoân stempel op te drukken. @grace
Swapfietsen zijn stom net als Mobikes. Weg ermee!
Ik heb het gevoel dat ik me even moet verdedigen. Ik heb een swapfiets sinds een paar maanden. Ik had eerst drie jaar een andere fiets, van 100 euro. Maar die was zo aan het eind van zân latijn dat ik hem elke paar maanden moest laten fiksen voor een paar tientjes. Uiteindelijk was dat duurder dan een swapfiets. En hoewel die fiets tweedehands was vind ik het idee van een leasefiets milieutechnisch ook aantrekkelijk.
Mij lijkt iemand beffen met veel schaamhaar wel minder, of zou daar goed omheen te âwerkenâ zijn?
Gaat prima!
Vind jij het sketchprogramma âSluipschuttersâ grappig?
- Nee, echt niet grappig!
- Ja, ik kan daar wel om lachen.
- Soms grappig, soms minder.
- Ik ken het niet.
0 stemmers
Eigenlijk 9 v/d 10 keer niet grappig
Haha schaam me dood, bijna elke dag deze week. In my defense: vriend werkte op een evenement en kreeg gratis muntjes.
Ik wax mijn vulva altijd (of nou ja ik laat het doen) maar ik krijg daar zo veel ingegroeide haren en bulten en ongein van dat ik nu overweeg het bovenop te laten staan. De grap is nu dat ik dan meteen denk âlaat ik dat aan mân date vertellenâ maar daar heeft hij natuurlijk helemaal niks over te zeggen