Stel je persoonlijke vraag #10

Ooh dat is wel goed geregeld dan, een tweedehands! Als ik het geld er voor had zou ik ook wel een mooie dure fiets kopen, maar dat heb ik niet, helaas pindakaas haha.

1 like

Mocht het zo zijn, dan is het woord creepy alsnog misplaatst. Een vrouw zonder haar heeft geen creepy kinder’kut’ :S Een vrouw zonder haar heeft gewoon een vagina/kut zonder haar.
Ook al praat een vrouw over zichzelf, vind het sowieso onnodig om daar zo’n stempel op te drukken. @grace

7 likes

Swapfietsen zijn stom net als Mobikes. Weg ermee!

Ik heb het gevoel dat ik me even moet verdedigen. Ik heb een swapfiets sinds een paar maanden. Ik had eerst drie jaar een andere fiets, van 100 euro. Maar die was zo aan het eind van z’n latijn dat ik hem elke paar maanden moest laten fiksen voor een paar tientjes. Uiteindelijk was dat duurder dan een swapfiets. En hoewel die fiets tweedehands was vind ik het idee van een leasefiets milieutechnisch ook aantrekkelijk.

Mij lijkt iemand beffen met veel schaamhaar wel minder, of zou daar goed omheen te ‘werken’ zijn?

Gaat prima!

5 likes

@Nivi @ellegirltalk sorry wilde niemand beledigen en ook geen nare associaties oproepen

1 like

Vind jij het sketchprogramma ‘Sluipschutters’ grappig?

• Nee, echt niet grappig!
  • Ja, ik kan daar wel om lachen.
  • Soms grappig, soms minder.
  • Ik ken het niet.

0 stemmers

Eigenlijk 9 v/d 10 keer niet grappig

3 likes

Haha schaam me dood, bijna elke dag deze week. In my defense: vriend werkte op een evenement en kreeg gratis muntjes.

1 like

Ik wax mijn vulva altijd (of nou ja ik laat het doen) maar ik krijg daar zo veel ingegroeide haren en bulten en ongein van dat ik nu overweeg het bovenop te laten staan. De grap is nu dat ik dan meteen denk “laat ik dat aan m’n date vertellen” maar daar heeft hij natuurlijk helemaal niks over te zeggen :thinking:

Ik scheer mijn schaamhaar helemaal weg omdat het gaat irriteren. En ik kan me herinneren dat mijn schaamhaar eens vastzat tussen mijn rits toen ik 12 was en dat deed pijn. Sindsdien haal ik alles weg :’) nu is het sowieso heel stoppelig indien ik alles laat groeien.

2 likes

Hm ik heb maar een enkele keer een man gehad die zich volledig kaal schoor, maar eigenlijk nooit echt haar op de penis zelf meegemaakt? Dat je het in je mond voelt met pijpen zegmaar? Wel rondom en op de ballen, maar vind ik dan wel minder prettig om te likken to be honest.

3 likes

Ohh ik moet nu ineens denken aan hoe het voelt als je schaamhaar vastgeplakt zit aan een inlegkruisje of stukje maandverband :cry:

9 likes

Ja ik ook, ik trek die jeuk niet als je een dag of 5 niet hebt geschoren. En ik weet dat je daar doorheen moet, maar dat wil ik niet. En ik vind scheren niet erg. Vind het ook wel fijn als een man zich scheert.

4 likes

Ik heb juist heel veel last van irritatie als ik het weghaal. Alleen bij mijn bikinilijn al! Zoveel bultjes en jeuk. Aan mij niet besteed

Is laseren geen idee? Met zo’n thuislaserding. Even een investering maar ik vind het zo het geld waard.

Ohh ik wil zo graag zo’n ding! Is een mooi doel voor m’n eerste salaris als ik ooit afgestudeerd ben. :star_struck:

Ik heb wel een paar gekkies in mn familie ja, maar ook heel normale mensen.

2 likes

Ik ben de weirdo in mijn familie

11 likes