Stel je persoonlijke vraag #10

Je bent pas raar als je helemaal ‘normaal’ bent denk ik.
(Edit: credits naar rene oskam)

23 likes

Over het schaamhaar topic:
Ik ken geen meisjes die het niet scheren, iedereen in onze omgeving doet dat. Vind zelf haar ook niet prettig, zit overal tussen, blijft liggen op de wc bril, het is plakkerig (met al die vloeistoffen daar) en ik draag graag kanten strings waarvan ik niet wil dat het er doorheen steekt :rofl:
Ben wel als jong meisje (14 ofzo) beinvloed door een verhaal dat rondging van een populaire jongen die tegen een meisje met schaamhaar had gezegd: “ja laat maar, hier ga ik niet in liggen roeren.” Dus toen dacht dat het not done was.
Hoe meer ik op dit forum zit hoe meer bekrompen ik mijn omgeving vind.

1 like

Ik vind beharing down under bij een man niet prettig voor orale seks en hij andersom ook niet :woman_shrugging: Dus we halen allebei een gedeelte weg.

3 likes

Ja dit doe ik ook! Ik heb miss 1 keer per 2 maanden seks en dan haal ik het(grof) weg en daartussen doe ik meestal niks.

1 like

Ik trim het altijd met zo’n scheermesje met klein trimmetje op batterij op de achterkant. Zag ik een keer liggen bij de etos en vind dat superhandig! Dan heb je niet alles geïrriteerd maar wel gewoon kort (paar mm) en dan na een paar weken aangroeien doe ik dat weer opnieuw haha

1 like

Bad handdoek… geen idee hoe groot die is. Maar daar wikkel ik me helemaal in

1 like

Waar zou jij liever over een bananenschil uitglijden?

• Huisarts (kunnen ze je direct behandelen)
  • Psycholoog (kan je direct het gênante voorval verwerken)
  • Gynaecologie (checken of alles nog in orde is)

0 stemmers

Als jij op een dag ontbijt met ene koffie en vers fruit, 's middags (gevulde) croissantjes en scones zou eten, 's avonds spaghetti en even later een hoorntje met 3 bolletjes ijs als toetje. Wanneer zouden dan de eerste vlekken op je volledig witte outfit komen?

• In de ochtend
  • In de middag
  • In de avond
  • Tijdens het toetje
  • Ik knoei nooit. (Leer me je skills plz)

0 stemmers

2 likes

Nooit is ook niet waar, maar ik knoei echt zelden op mijn kleding.

1 like

De meeste kans zou ik hebben bij sappig fruit, maar dan buig ik voorover zodat mijn kleren uit de splash-zone zijn als het ware.

2 likes

-weg-

Eerder namelijk: binnen de eerste 10 stappen dat ik het aan heb.

1 like

ja! en dan geef ik net als mijn opa en oma iedereen een fictieve naam

22 likes

Dat deed ik met mijn moeder toen ik nog thuis woonde. 1 vrouw had een huis dat verkocht was voor 3 ton dus haar naam was “3ton”. Overbuurvrouw had een irritant kuchje dus haar naam was “kuchkuch”
Schuin tegenover ons was een man die nooit buitenkwam dus hem noemde wij “de einzelgänger” :joy::joy: best erg haha

20 likes

Klinkt goed! Van welk merk is die trimmer? Ik ben op zoek naar een goede trimmer maar kan er niet echt een vinden en sommige zijn zo duur dat ik het zonde vind om te proberen.

Welke heb jij precies? Klinkt interessant!

Ik bedenk me net dat ik een stel in mn buurt had omgedoopt tot de flintstones. Mn moeder en ik noemde hun altijd zo ( wisten zij niet) was vet ongemakkelijk toen wij een x getuigen waren van dat een vrouw hun kat perongeluk aan reed. Ik wist dat die kat van hun was dus mijn moeder ging die vrouw helpen en zei zo " Oh ja die kat is van de fll… mensen daar op de hoek"

7 likes

dit doen wij op de camping altijd :joy: oa. de dakdekker, bromsnor, hepi & hepi en de chago!

3 likes

Wat vinden jullie hiervan?

Semenya, tweevoudig olympisch kampioene en drievoudig wereldkampioene, maakt driemaal zoveel testosteron aan als een gemiddelde vrouw. Door haar uitzonderlijk hoge testosteronproductie zou zij volgens de IAAF een ongeoorloofd voordeel hebben. Sommige concurrenten spraken over competitievervalsing.

• Terecht
  • Onterecht
  • Anders?

0 stemmers

Onzin. Sommige lichamen zitten nou eenmaal anders in elkaar dan andere. Daarom is er competitie en daarom zijn er mensen met aanleg.

Overigens las ik ook ergens dat die zwemmer Phelps minder melkzuur aanmaakt in zijn spieren dan de gemiddelde persoon en daardoor langer door kan gaan zonder verzuring. En hij wordt toegejuicht om zijn fantastische, biologische voordeel.

23 likes

maar je hebt het nu over mensen in het algemeen. Dan zouden mannen en vrouwen dus volgens jou ook in dezelfde competities kunnen meedoen?