Nee. Er zijn ook biologische verschillen tussen mannen en vrouwen. Maar er zijn ook biologische verschillen binnen een sekse.
HAhaha wij hadden een âstalen jezusâ omdat diegene heel erg stijf liep, rugtasje, Piggelmee en nu noemen we onze buurvrouw spitsmuis.
Sorry als ik hiermee mensen (behalve die ik dus zo noem) beledig.
Ja maar door haar hoge testosteron gehalte heeft zij dus wel dezelfde mannelijke voordelen in vergelijking met vrouwelijke lopers dus ik snap wel waarom dat oneerlijk gevonden word.
Ik niet. Dat is toch competitie. Ze is beter dan de rest. Applaus voor haar. Reken maar dat ze er net zo hard voor gewerkt heeft als ieder ander.
Nee want door haar samenstelling heeft ze nu veel van de voordelen van een man. Dat is inderdaad competitie, maar wel oneerlijke competitie voor de vrouwen die haar tegenstanders zijn die dit niet hebben (in mijn ogen dan)
Maar het verschil tussen man en vrouw is niet alleen testosteron toch? Want ze is bijv ook âmaarâ 1.78, terwijl de meeste mannelijke atleten eerder rond de 1.90 zijn?
Ik denk dat er heel veel redenen kunnen zijn dat iemand vindt dat het oneerlijke competitie is. Het Jamaican bobsleeteam stond ook 10-0 achter. Maar het is wat het is en je doet je best toch gewoon. En als er iemand anders beter is dan is dat zo.
Het is eentje van venus! (Edit: heb gekeken, het is deze onderstaande denk ik van Wilkinson) Was echt niet duur toen, tientje ofzo in een opruimingsbak en gebruik âm al jaren haha.
Ik scheer mân venusheuvel wel zo een beetje half half want vind zon donkere bos daar niet mooi staan bij mij.
Bij mân schaamlippen laat ik zitten want vind het mooi als mân edele delen wat meer bedekt zijn en niet zo open en bloot.
Mân vagina-afscheiding heeft ook veel minder geur sinds ik schaamhaar heb. Het is beter in balans. Het zit verder niet in de weg en gaat ook niet broeien of dat het âvoorâ mân vagina zit. Bij seks doe ik gewoon mân benen wijd en raakt de penis het schaamhaar niet eens. Mijn vriend heeft er volgens mij ook niet zon mening over.
https://musicscapes.herokuapp.com/
Vond dit wel een leuke âtestâ, eens kijken of ik hem goed in een poll kan verwerken
Welke kleur kwam er bij jou uit als achtergrond?
- pink
- red
- green
- blue
- purple
- black
- yellow
- orange
- anders⌠namelijk: (zeg het in de comments)
0 stemmers
Emoties
- sad or angry
- happy or cheerful
0 stemmers
Nighttime or daytime
- nighttime
- daytime
0 stemmers
More or less energetic
- more energetic
- less energetic
0 stemmers
Very or less active
- very active listener
- less active listener
0 stemmers
Hoeveel mountains
- one pair of mountains
- three pairs of mountains
- meer⌠je bent wat vergeten -_-
0 stemmers
die laatste sla ik ff over maar
- wat een verspilling van mân tijd dit
- oh wat leuk dit
0 stemmers
Met welke Theresa wil jij wel een avondje de dansvloer onveilig maken?
Theresa 1
Theresa 2
Theresa 3
Theresa 4
Theresa 5
Theresa 6
Theresa 7
- Theresa 1
- Theresa 2
- Theresa 3
- Theresa 4
- Theresa 5
- Theresa 6
- Theresa 7
0 stemmers
Erop klikken.
Het kwam ineens maar is nu weer weg hhaha
Maar wel leuke quiz
quiz haha, ja je moet op die onderste link klikken, of eroverheen gaan met je muis (of vinger)
OhâŚdan hebben jij en je moeder nog aardige benamingen voor niet zo aardige mensen. Bij ons gaat het over die lul van hiernaast en de buurbitch
Ik weet eigenlijk vooral waar de honden wonen in de buurt, dat houd ik in de gaten. De belangrijke zaken in het leven hè
Toen wij net verhuisd waren konden we de namen van de verschillende buren niet goed onthouden, maar de namen van hun honden hadden we wel onthouden.
Zo hebben we bepaalde buren zeker 2 jaar âde baasjes van Rexâ en âde baas van Kwibusâ genoemd. En weer een ander âde bromfietsbuurmanâ.
Welke toeristen vind jij het meest irritant uit de meest bezoekende buitenlandse toeristen aan Nederland?
- Duitsers
- Amerikanen
- Chinezen
- Britten
- Italianen
- Belgen
0 stemmers
Ăberhaupt toeristen
Duitsers omdat ze overal denken duits te kunnen spreken