Stel je persoonlijke vraag #10

Ik kwam vandaag na een lange dag met een tas vol boodschappen in de tram en zag een plekje. Ik blij erheen, ff zitten zeg. Zegt die knakker die naast me zit met z’n outback accent “i’m sorry, someone’s sitting here”.

Wat had jij gedaan/gezegd?

• “That’s right, I’m sitting here! :)”
  • “Oh” ~geirriteerde eyeroll maar wel opstaan
  • “Oh I’m sorry!!!”

0 stemmers

Zou je reactie anders zijn als het een oud nederlands omaatje betrof?

• ja
  • nee

0 stemmers

ik heb nu 2 gedaan maar achteraf heb ik zoiets van: als je zo bezorgd bent met de zitplek van een persoon in kwestie die momenteel niet eens in beeld is, dan moet je die zelf maar opgeven ipv ik arme plebejer die zich de hele dag heeft uitgesloofd… maarja ben te pussy daarvoor maargoed

1 like

En ze willen als ze iets moeten betalen allemaal apart, met contant geld afrekenen. Alsof de mensen die daar in de bediening hebben niet iets beters te doen hebben dan 10 minuten wachten tot zij al hun 10 cent muntjes bijeen hebben geschraapt. Alsof ik niks beters te doen heb dan wachten op de serveerster/ober omdat zij zo lang moeten wachten tot de Duitse toeristen betaald hebben. :blush:

Vooral Duitsers omdat ze de hele stad hier overnemen wanneer er een Duitse feestdag is. Alles staat vast, geen parkeerplek meer te vinden en alles word ook in het Duits aangegeven op die dagen

2 likes

Stel je ligt in bed en je hoort rare geluiden; je denkt fuck er word ingebroken.

Wat doe jij?

• Ik ga meteen kijken, full fight mode
  • Ik word bang en blijf absoluut in bed liggen, onder het dekbed misschoen
  • Anders

0 stemmers

Ik ga wel meteen kijken, maar wel in een soort James Bond stijl steeds om hoekjes kijkend etc.

7 likes

Ik heb nooit mijn schaamhaar laten staan dus ik weet niet beter. Moet zelf juist niet aan een volle bos denken. Geen idee wat bedpartners ervan vinden, nooit op of aanmerkingen over gehad. Zelf wil ik ook dat hij het scheert/trimt. Ga geen harige zak in m’n mond doen.

4 likes

Ik mis de Russen in dit rijtje. In Thailand waren er zóveel en zo fucking luid en asociaal. Fluiten, schreeuwen en in de vingers knippen voor bediening… Zo irritant!

16 likes

Dankjewel voor het opzoeken!!

Ik hoop zo dat ze snel failliet gaan. Het bedrijf is nl ook niet winstgevend. Iig ongeveer twee jaar geleden nog niet.
Al die fietsen die nu door dit bedrijf onnodig overblijven. Echt zo zonde!

1 like

ja idee heb ik ook, alleen gebaseerd op vriendinnetje van vroeger waar we op een bepaalde dag van de week niet mochten spelen omdat hun moeder dan ‘poetsdag’ had. Mijn moeder heeft dat nooit gehad en ik gebruik zelf ook schoonmaken.

1 like

Vind je de tussenfase niet heel vervelend?
Ben ooit gaan scheren omdat het ‘hoorde’ en daarna kan ik bijna niet meer stoppen. Wel eens gewild, maar op een gegeven moment krijgt het zo’n lengte dat het ontzettend ga jeuken en ik het liefst de hele dag aan mijn venusheuvel wil krabben. En dan scheer ik het maar weer.

p.s. ik vind figuurtjes en streepjes echt te veel moeite. Ooit geprobeerd omdat een bedpartner dat ‘mooier’ vond, maar het werd steeds scheef enzo.

@Eddie Ik heb eigenlijk voornamelijk mannelijke bedpartners gehad die hun schaamhaar ook schoren/bijhielden. Volgens mij echt geen die er niets aan deed.

2 likes

Chinezen want ze obstrueren alles en lopen vaak in groepen en houd je hart vast als ze gaan fietsen, dat wordt het helemaal ellende. Alle toeristen fietsen beroerd, maar chinezen vaak extra beroerd.
Vind Amerikanen vaak enorm luidruchtig en een beetje uit de hoogte doen omdat ze natuurlijk van kinds af aan meekrijgen dat de VS het is, en de rest praktisch ontwikkelingsland.
En de Britten als toerist zijn vaak irritant omdat alles gericht is op zo snel black out drunk te gaan, met schreeuwen en lallen en irritant gedrag erbij.

En italianen willen alleen maar blowen, maar helemaal prima zolang ik er geen last van heb.
Duitsers weigeren iets anders dan Duits te spreken, maar daar kom ik ook nog wel overheen.
En van Belgen kan ik me niet voorstellen dat ze irritant zijn. Als ik in België ben, heb ik altijd het idee dat ik op mijn tenen moet lopen omdat ze zo rustig en gereserveerd zijn. En voor mijn gevoel een beetje neerkijken op Nederlanders. Ik voel me altijd een beetje bezwaard in België.

8 likes

Ik heb pink en luister de laatste tijd voornamelijk de top 500 van het foute uur (onder de douche, lekker meezingen)

Ik en @salmiak zijn de enige ‘red’. Wat voor muziek luister jij? haha

Ik had hier ook al naar gezocht maar kon helaas niet vinden, waarschijnlijk omdat het gewoon random door iemand is gemaakt :frowning:
Ben er wel achtergekomen dat er (volgens mij) maar drie kleuren zijn; groen, roze en paars.
Edit: oh ik zie nu dus ook red :open_mouth: @crazyplantlady snap er niets van.

Het is in ieder geval gebaseerd op de laatste 50 nummers die je hebt geluisterd.

Er rijdt een irritante bumperklever achter je. Wat doe jij?

• Ik blijf dezelfde snelheid rijden
  • Ik trap het gas iets meer in en ga harder rijden
  • Ik ga expres iets onder de toegestane snelheid rijden om de bumperklever te irriteren
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Als ik de toegestane snelheid rijd en het is echt hinderlijk dan blijf ik een tijdje dezelfde snelheid rijden en daarna maak ik plaats.
En anders ga ik gewoon op de rechterbaan rijden.

En als het niet kan dan blijf ik dezelfde snelheid rijden.

1 like

Hangt er vanaf op welke baan ik rij. Meestal ga ik aan de kant, maar ik heb ook wel eens bumperklevers terwijl ik rechts rij en ze me gewoon in zouden kunnen halen. Dan laat ik vaak het gas een beetje los zodat ze me inhalen. Zoo irritant zo’n klever (en ik rij nooit ontzettend langzaam, eerder te hard).

1 like

ik ga altijd iets langzamer rijden :see_no_evil:. maar niet dat het gevaarlijk wordt. dus stel een weg waar ik 60 mag dan ga ik 58 rijden.

4 likes

Ik ben ook rood :cool:

Ik luister de afgelopen dagen naar van die persoonlijke afspeellijsten/daily mix en volgens mij heb ik voornamelijk een 80s (randje 90s) pop/rock lijst daarvan geluisterd