Stel je persoonlijke vraag #10

In het artikel van Grace? Dat staat vol met verklaringen waarom het zo gelopen is. Een mevrouw die heel veel aan haar hoofd had, de babysitter niet kon bereiken dus haar kind maar meegenomen had (ze moest stante pede naar een inseminatie omdat ze ovuleerde), haar man naar werk had gebracht omdat haar eigen auto in de garage was en daardoor de luiertas achterin had liggen ipv naast haar, het autostoeltje was kapot dus ze had een andere die bevestigd was achter haar ipv achter de passagiersstoel waardoor ze geen zich had op de inhoud van het stoeltje … enz enz. Een aaneenschakeling van situaties die zich op een normale dag niet voordoen.

1 like

Beetje stomme vraag! Ik moest in de winkel altijd zoveel mogelijk open vragen stellen, dus die vraag was sowieso niet goed geweest haha

1 like

Vind het ook altijd zo’n onzinnige vraag.
Zeg meestal iets van: ja, maar helaas is het niets

4 likes

Bedankt voor het delen van dit artikel trouwens. Echt mooi geschreven, mijn keel kneep echt dicht af en toe.

1 like

Dat artikel van de Washington post toch? Het is een superlang artikel met veel verhalen.

Leuk voor in de slaapkamer, maar verder snap ik niet dat je het in je hoofd haalt om zo in het openbaar te verschijnen.
Soms zie je ook chicks op instagram in hun bikini met hun tiet onder hun bikini uit, en ik denk dan altijd eh je ziet toch als je die foto bekijkt dat je bikini niet op zijn plek zit?

4 likes

Of het passen an sich is wel gelukt maar de dingen waren gewoon niet naar wens? Dan vind ik de handeling passen wel gelukt. Niet gelukt zou ik beschouwen als ik had niet de goede maat ofzo, en dat de medewerker die dan alsnog voor je gaat pakken.

1 like

Oh ja dit doet mijn vriend ook nog weleens.

Voor de mensen met een baan (niet een bijbaan naast studie), hebben jullie een baan waarvoor je hebt gestudeerd?

• Nee, het is totaal iets anders maar daar heb ik zelf bewust voor gekozen. Ik ben er content mee
  • Nee, het is totaal iets anders en dat vind ik jammer
  • Ja, daar heb ik bewust voor gekozen. Ik ben er content mee
  • Ja, maar ik doe liever wat anders
  • Een beetje, en ik ben er content mee
  • Een beetje, maar ik zou het liever anders zien

0 stemmers

Doen! Zou het alleen niet zelf doen

74 likes

Heeft mij al meermaals gered.

16 likes

Ik vind mezeld er jongwr en misterieuzer uit zien met een pony hahaha.

5 likes

Die topics zitten achter een slotje in het members only gedeelte, weet niet of je dat al bent? :slight_smile:

Oeps, moet ik even uitzoeken hoe dat precies werkt. Dan haal ik mijn vraag er even tussenuit :slight_smile:

Ik trap heel lichtjes mijn rem in, net genoeg zodat ze schrikken en snappen dat ze gevaarlijk bezig zijn.

Oh moeilijke keuze :flushed: vind ze allemaal leuk

3 likes

Ik zou de zone vanuit Wit-Rusland willen bezoeken, eigenlijk is daar de meeste schade en impact geweest, want de kerncentrale staat vlak bij de grens en de wind blies weg van westerlijk OekraĆÆne, maar richting het zuiden van Wit-Rusland.

Dat dorpje in OekraĆÆne heb ik niet zoveel interesse in, dat is inmiddels een half pretpark qua tours en photo ops etc.

10 likes

Ik voel me inhalig, ik wil alles wel :star_struck:

7 likes

De hond heb ik al. Doe mij maar een strandhuisje en een pizza en dan ben ik content :ok_hand:t3:

1 like

Ik regel het groepscadeau voor een vriendin en dat levert de volgende vraagstukken op:

Van welke kledingwinkel(s) zou je graag een cadeaubon willen ontvangen?

• H&M
  • Zara
  • Bershka
  • Monki
  • Vero Moda
  • The Sting
  • Guts & Gusto
  • Sissy Boy
  • Geen van deze

0 stemmers

Zou je blij worden van een Rituals pakket?

• Ja
  • Nee

0 stemmers