Boybands
Ik heb mijn āChillā afspeellijst aan gehad, dus vooral One Direction, Mumford and Sons, Ed Sheeran.
Ik heb trouwens nog een last.fm account, vind dat ook altijd leuk om van anderen te zien. Meer mensen die dit hebben?
Ja dit doe ik ook! Dan zijn ze me zo voorbij en heb ik er ook geen last meer van haha.
Heb jij Spotify?
- Ja
- Nee
- Wel gebruikt maar nu niet meer
- Nog niet, maar wel van plan
0 stemmers
En zo ja, heb je Spotify Premium?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Veel singer-songwriterachtige muziek (mijn collegaās hebben een hekel aan deze term maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen haha). Vooral mannen, voornamelijk John Mayer, Isak Danielson, Rhys Lewis en Jason Mraz.
Ik gebruik Spotify alleen voor foute playlists die ik met mān vrienden heb gemaakt (eentje heet o.a. cockblock classics) dus deze test heeft echt geen zin voor mij, haha.
Op mijn eigen account niet, maar mijn vader heeft wel premium dus als ik het al gebruik, dan vaak zijn account. Hij doet er toch niks mee en kreeg het gratis via KPN.
Ja precies. Zie nu ook jouw vraag bij āben ik de enigeā
Ik heb echt onder een steen geleefd. Wel eens van gehoord, maar geen idee dat het zo groot was.
Huilen dat ze dit tegenwoordig niet meer doen. Nu krijg ik wel een euro korting per maand ;p
Apple Music, telt dat ook? (Ben getrouwd met een Apple fanboy)
Een huishoudelijke vraag.
Hoe vaak maken jullie de tegels of muur schoon in je wc los van de vloer?
Nee
Ik koop nog wel eens een cd bij iTunes. Al bestaat dat geloof ik ook niet meer?
Via dit forum kwam ik te weten over de underboob-trend en ik ben gefascineerd. Niet per se op een goede manier, want ik vind het er enorm tacky uitzien.
Wat vinden jullie van de underboob-trend (dus bikiniās, super cropped tops etc waarin je tepels net niet te zien zijn, maar de onderāplooiā van je borsten wel?
- Ik vind het niet mooi.
- Ik vind het (soms) wel mooi, maar zou het zelf niet doen.
- Ik vind het wel mooi, en zou het zelf ook doen
0 stemmers
Dit doen wij thuis ook
Buurmeisje links heet de Rooie of Chucky (is een heel eng kind)
Buren tegenover heten K en L (Kut en lul, omdat ze zo burgerlijk truttig zijn)
Andere overburen heten de Colacowboys (die man drinkt liters cola en staat regelmatig in zn blote bovenlijf met een fles cola aan zijn mond). Hun zoon noemen we robocop, omdat hij super stijf loopt, nooit iemand aankijkt.
Ander stel in de straat noemen we de Aliens (omdat ze gewoon super apart zijn)
Verder zijn we wel aardig hoor
ja daarom!
biecht: ik doe dit ook op een eenbaansweg, tyf op met je bumperkleven. heb je aan mij echt een verkeerde
Ik vermoed wanneer de ouder in kwestie een geschiedenis heeft van nalatigheid met betrekking tot de kinderen. Wanneer bv al vaker is voorgevallen dat de kinderen werden achtergelaten in de auto, niet goed verzorgd werden etc.,⦠Na een tijdje kan je dan toch niet blijven verdedigen dat het een ongeluk is?
Zoals in het artikel wat gelinkt wordt:
āNot all cases of infant hyperthermia in cars are like the ones this article is about: simple if bewildering lapses of memory by an otherwise apparently good parent. In other types of cases, there is a history of prior neglect, or evidence of substance abuse. Sometimes, the parent knowingly left the child in the car, despite the obvious peril. In one particularly egregious instance, a mother used her locked car as an inexpensive substitute for day care. When hyperthermia deaths are treated as crimes, these are the ones that tend to result in prison sentences.ā
Maar dan kijk ik dus meer naar wat er wordt verstaan onder āvergetenā.
In het kader van de discussie over toeristen: ik heb een groep ontdekt die ik misschien nog wel irritanter vind dan Britse stag parties: tieners op taalschool. Zwermen door de stad in kuddeās, letten totaaaaal niet op hun omgeving, lopen altijd op het fietspad/de weg of zijn heel irritant en luid.