Stel je persoonlijke vraag #10

Heb wel eens dronken op een parkbankje gelegen (niet alleen trouwens), maar weet niet meer of ik echt geslapen heb. Zal wel denk ik haha.

9 likes

Op een open boot in Indonesië. Was echt tof, allemaal vleermuizen en een prachtige sterrenhemel. Was wel doordrenkt met deet.

5 likes

Ik vind het er heel knus uitzien en als kind was dit echt mijn droom, maar ik ben claustrofobisch en krijg paniek als ik mezelf daar voorstel.

2 likes

Love buiten slapen!

1 like

Leg ze voor zijn/haar deur

2 likes

Zou ze gewoon in hun kamer dumpen?

12 likes

Bijna alle pizza’s in Napels zijn fantastisch!

1 like

Op een ideale dag de late ochtend: dan heb ik de vroege ochtend langzaam in mijn eentje doorgebracht, heb ik wat huishoudelijke taken achter de rug, heb ik in goed gezelschap lekker buiten ontbeten of ben ik aan het lunchen en kan ik van de dag genieten.

Op een standaarddag de vroege avond: ook wanneer ik 's avonds werk, is het over het algemeen lekker rustig en heb ik het idee me wat meer op mezelf en wat ik nodig heb te kunnen richten.

De middag heb ik altijd best stom gevonden. D: Ik ben zowel een vroege vogel als een nachtuil, en het liefst zou ik 's middags 4 van mijn 8 (van 15 tot 19 ofzo) uur slaap maken.

Lekker specifiek en persoonlijk weer haha, maar ik heb meningen!

1 like

image

• Leuke lamp
  • Stomme lamp
  • Meh

0 stemmers

Ligt enorm aan je interieur. Ik weet nu al dat deze lamp bij mij heel kitsch gaat zijn

In zo’n ‘Istanbul’-interieur zou deze lamp ook echt de hel zijn:

10 likes

Waar is de optie ‘Echt heel erg leuk’?

3 likes

Inderdaad. Ik heb dit heel vaak met mn geboortetijd haha. Die zie ik ZO vaak.

4 likes

Haha ja ik ook! Gelukkig heb in een vriendin met wie ik foto’s deel van deze leuke tijden :smiley:

3 likes

Mag je dan een wens doen ofzo?

Ik hou meer van 12:34. Altijd teleurgesteld als het 12:35 is

12 likes

Ik zeg nee, maar soms klop ik wel dingen af en ik kijk liever 's nachts niet in een spiegel.
Voor de zekerheid, niet omdat ik er echt in geloof. Debiel he

8 likes

Was al te laat😭

1 like

Ik vind het ook leuk als het mijn verjaardagsdatum als tijd is. Dus stel ik ben 1 augustus jarig, dan vind ik het leuk als het 01:08 op de klok is.

4 likes

In principe niet, want het is niet logisch. Maar mijn dag voelt niet goed als ik mijn kleding niet in bepaalde volgorde aan doe, dus wel een beetje.

1 like