Ben jij (anoniem):
- Biseksueel
- Panseksueel
- Heteroseksueel
- Homoseksueel/lesbisch
- Aseksueel
- Autoseksueel
- Polyseksueel
- Ik weet het niet
- Anders
0 stemmers
Ben jij (anoniem):
0 stemmers
Ja dit was ook mijn reactie! En zelf ben ik er denk ik ook niet (langdurig) voor geschikt. Al zou ik ook niet meerdere partners willen denk ik, dat lijkt me emotioneel veel te vermoeiend.
Neem jij op als je gebeld wordt door een anoniem nummer en je verwacht geen telefoontje van bijv. het ziekenhuis of andere belangrijke instantie die mogelijk anoniem belt?
0 stemmers
En neem je wel op in dezelfde situatie maar je wordt aanhoudend gebeld, dagen/weken achter elkaar zonder dat er een voicemail wordt achter gelaten?
0 stemmers
Als het belangrijk was zouden ze wel een voicemail inspreken, ook als ze blijven bellen
Presenteren voor een groep (ga er even vanuit dat het een onderwerp is waar je veel van weet en in bekend bent) vind ik:
0 stemmers
Iemand ergens mee confronteren (ik vind het niet leuk dat je âxâ hebt gedaan, niet iets waar je wakker van ligt, maar wel iets waar je mee zit) vind ik
0 stemmers
Ja, rationeel gezien redeneer ik ook zo maar het begint me nu wel danig te storen en mijn nieuwsgierigheid wordt op de proef gesteld, dus overweeg toch maar op te nemen.
Ik heb het ook wel eens gedaan hoor, maar het was altijd iets stoms (krant of goed doel oid), dus nu doe ik dat niet meer
Ik neem soms op en als ze dan zeggen âHoi met Piet Hein van de PZCâ hang ik meteen weer op 
Ik ben echt compleet incapabel op dat gebied, echt stom. Ook als ik vind dat ik een ontzettend redelijk punt heb durf ik het niet. Ik heb me dit jaar al 3 keer voorgenomen iemand ergens mee te confronteren (echt niks ernstigs ook) en het in mijn hoofd ook al tien keer gedaan, maar als puntje bij paaltje komt zet ik een stomme glimlach op alsof er niks aan de hand is. Maar vergeten doe ik het natuurlijk niet dus ik hou er wel grudges for eternity aan over.
Vind dit echt een stomme, onvolwassen eigenschap van mezelf.
140
Maar ik weet niet waarom. Omdat ik dat het meest logisch vond omdat de meesten dat hebben op een studentenkamer. Maar ik heb echt genoeg ruimte dus snap niet dat ik niet voor sowieso 160 ben gegaan. 180 had ook makkelijk gekund. Met zijn tweeën is 140 echt niet chill.
@monkeyslut @Lemongrab zo herkenbaar. Ik wil daar echt vanaf. Ik confronteer niet zo snel, alleen als het echt groot wordt. En dan ben ik direct zo fel dat ik meestal weer een âWOW evenveel?!â of âdoe rustigâ reactie kan verwachten.
Denk dat iedereen dus de uitleg heeft gelezen daardoor en dan dus uiteindelijk wel weet wat het is.
Weet ik niet of ik het daarmee eens ben. Kan ook gewoon behoefte aan anders, spanning oid zijn terwijl je misschien heel gelukkig bent in je relatie. Denk dat het niets hoeft te zeggen over een relatie. Ik ben zelf bijvoorbeeld bang dat ik een combi van veiligheid en spannende seks niet binnen een relatie/persoon ga vinden, juist omdat veilig en spanning elkaar zo bijten.
Ja ook herkenbaar, zo lekker heel lang laten opborrelen en dan kan het niet meer op een rustige, volwassen manier. En dan ga ik daarna huilen op de wc.
Toen ik vorig jaar mijn cv aan het maken was wilde ik er âassertiefâ opzetten en toen zei mijn vriend dat hij mij dat eigenlijk niet vond. Daar had hij eigenlijk wel gelijk in.
Maar ik lees in een ander topic dat je het net toch hebt gedaan in een e-mail, goed zo!
Ik heb een 160 bed en vind dat helemaal prima! Als je natuurlijk met twee personen bent die in hun slaap heel het bed in beslag willen nemen kan het krap worden, maar ik heb er nog nooit last van gehad.
Hmm ja die redenatie snap ik. Maar dan vind ik 1x per maand vreemdgaan wel een extreme uitlaatklep. Helemaal als je partner er niets vanaf weet (wat in mijn ogen dus vreemdgaan is). Mocht je er afspraken met je partner over maken/een open relatie hebben is het ook geen vreemdgaan meer.
Ik vond 140 met zân 2en op zich ook al prima, maar ik ben klein en slaap vaak half opgerold op mn zij waardoor ik vrij weinig ruimte nodig heb. Heb nu 160 en dat bevalt zeker wel beter, maar vond 140 niet echt een probleem.
Dat begrijp ik wel. Ik weet niet precies voor wat jij belt, maar als het om medische gegevens gaat dan neem ik aan dat de mensen die je belt wel een telefoontje verwachten? Als ik weet dat het ziekenhuis belt (en dat hoeft geen precieze tijd te zijn) dan neem ik gewoon anonieme nummers op
Ja heb je gelijk in, open relatie zou dan wel beter zijn, maar feit is dat niet elke partner daar voor openstaat (zoals hierboven ook een aantal keer genoemd) of wat ik ook vaak hoor, dat mensen zelf wel iemand anders zouden willen/de behoefte hebben, maar het niet zouden trekken als hun partner ook iemand anders had. En dan werkt het niet en doen veel het stiekem. Het is soms ook echt een ego dingetje, er overheen stappen dat je niet zoooo speciaal bent dat je partner niemand anders leuk kan vinden buiten jou. Kan je nog steeds leuk en speciaal zijn, maar dat is gevoelsmatig een drempel omdat we een heel onrealistisch (imo) romantisch ideaal voorgeschoteld krijgen van nooit iemand anders willen.
Vorige week nog toen het zo warm was op de trampoline bij mân ouders.