Stel je persoonlijke vraag #10

Ik had eerst 140 en nu 160, dus voelt extreem luxe haha. Maar ik vind het echt meer dan prima met 2 personen. Dat terwijl mijn vriend graag ongeveer diagonaal ligt, heb ik nog genoeg ruimte, terwijl ik zelf ook best groot ben.

1 like

Hoe groter hoe beter! Ik heb een 1.40 bed en mijn vriend is best wel breed en het is echt afschuwelijk

2 likes

Als ik met een ander ben dan slaap ik sws niet of er nou 20 cm of 3 meter tussen zit

6 likes

Heb je wel eens in de telefoon rondgesnuffeld zonder dat diegene het wist of goed zou vinden van:

• Je vader
  • Je moeder
  • Je broer
  • Je zus
  • Je partner
  • Je ex
  • Een vriendin
  • Een vriend
  • Een collega
  • Een leidinggevende
  • Een leraar
  • Een directeur
  • Een klant
  • Iemand die je niet kent
  • De partner van een vriend/vriendin
  • Een buurman/buurvrouw
  • Iemand die overleden is

0 stemmers

Heb jij weleens het contact met een goede vriend of vriendin (niet per se een relatie dus) verbroken op een digitale manier? Dus bijv. door diegene te blokkeren of iets dergelijks?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Ik laat ongewenste vriendschappen liever doodbloeden en zou dat andersom ook liever op die manier ondergaan dan een conflict/harde afwijzing.

9 likes

Wat vind je van bikini’s die totaal niet met elkaar matchen? Dus bijvoorbeeld een tijgerprint topje met een roze wit gestreept broekje. Of een mint groen topje met witte stippen met een knal roze broekje met gele bloemen?

• Lelijk, een bikini broekje en topje moeten echt matchen.
  • Wel oke, niet heel mooi, maar ook niet lelijk.
  • Leuk.
  • Heel leuk, hoe minder het matcht, hoe meer het matcht.
  • Niet echt een mening over, ik draag liever badpakken.
  • Niet echt een mening over, ik draag nooit badkleding.

0 stemmers

Ik vind het dus leuk om bikini’s te dragen die niet matchen omdat ik vind dat hoe minder het matcht, hoe meer het matcht. Maar mijn vriend zegt dat dat een kronkel is in mijn hoofd en dat het gewoon niet matcht en dat ik de enige ben op de wereld die dit leuk en mooi vind. Dat geloof ik niet dus daarom deze poll haha.

2 likes

Hahaha jaa dit vreselijk ik word soms zelfs wakker van mn eigen gesnurk

2 likes

Ik doe het ook vaak. Niet eens per se omdat ik het echt mooi vind, maar vooral omdat ik altijd hetzelfde en passend bij elkaar gewoon saai vind.

1 like

Bij mij ongeveer dezelfde situatie, m’n vriend en ik hebben anderhalf jaar (of zoiets?) in een bed van 80 cm breed geslapen als hij bij mij was. Als je soms echt even ruim wil liggen in je eentje zonder contact te hebben met lichaamsdelen van de ander of hem/haar in de weg te zitten is 140 wel te klein, maar op zich is het prima, vind ik!

Wat lastig! Weet je vriend wel dat je bent vreemd gegaan?

Ik heb 180 ingevuld, maar eigenlijk hebben we twee aparte matrassen van 90cm, dus misschien had ik dan 90 in moeten vullen? We hebben aparte spiraalbodems, matrassen en dekens maar in hetzelfde frame.

1 like

Ik bel dus anoniem vanaf mn werk (op politiebureau) en wij spreken niet in als niet duidelijk is dat het jouw voicemail is ivm privacy. Voorheen zou ik ook niet zo snel privénummers opnemen, maar mn kijk is er wel wat door veranderd.

1 like

Wij slapen altijd met zn tweeën in een 140cm bed en dat gaat prima! Net ruim genoeg om een beetje personal space te hebben (voor mij betekent dat naast elkaar liggen zonder elkaar aan te raken). 120cm is wel echt te klein daarvoor denk ik.

1 like

Met wie kun je over het algemeen beter overweg?

• Mannen
  • Vrouwen
  • Met allebei even veel

0 stemmers

• Kinderen
  • Ouderen
  • Met allebei even veel

0 stemmers

• Dieren
  • Mensen
  • Met allebei even veel

0 stemmers

Waar is de optie, ja want ik wens dan 10 miljoen?

:sob:

Ja mega geweldig, echt ik vind een groot bed zooo leuk :smiling_face_with_three_hearts: Je kan op allerlei mogelijke manieren languit liggen en als je dan ook nog een superfijne matras hebt is het al helemaal het einde. :heart_eyes:

1 like

Als je gerookt hebt welke dag houd je dan aan als je gestopt bent?
Ik ben winter 2016 gestopt met vast roken. Heb in zomer 2017 anderhalve week gerookt en zomer 2018 ook anderhalve week gerookt. Ik houd dus de datum van m’n laatste sigaret aan maar vaak wil ik er dan bijnemen dat ik eind 2016 al behoorlijk stopte.

• De dag van mijn allerlaatste sigaret
  • De dag dat ik stopte met echt veel roken
  • Nooit gerookt/nooit gestopt

0 stemmers

Trouwens ik weet geen exacte dag maar zeg dus zomer 2018 ipv eind 2016

Dat ga ik doen als ik stop. Binnenkort.

2 likes

Nee, maar iemand heeft op die manier wel het contact met mij verbroken en ik weet 5 jaar later nog steeds niet waarom en vind dat nog steeds heel erg kut.