Stel je persoonlijke vraag #10

Wauw wat een nare zaak

Shiraz

4 likes

Ik was toen bevriend met een nabestaande van degene die is doodgestoken. Ik moest hier van de week nog aan denken, ook toevallig.

1 like

De dochter van mijn oud-docent Nederlands op de middelbare school is ook doodgestoken door haar ex-vriend. Hij heeft er nog een boek over geschreven.

Is zij doodgestoken op een metrostation oid?

Nee, in haar eigen huis.

https://moordzaken.com/Kim_Stoker

Staat alleen niet zoveel info bij als bovenstaande.

Wow, ik vraag me af of ze er spijt van hebben als het zo bewust gedaan hebben? Dat je zoiets heftigs kan doen en later toxh kan realiseren hoe fout je zat en nog met je zelf kan leven.

Ik werk nu de derde optie! Ik weet van mezelf dat ik geen 9 uur productief kan zijn, dus die eerste optie valt voor mij af. Een vaste dag vrij lijkt me ook heel fijn, maar zie die mezelf al ‘verpesten’ en me daar schuldig over voelen. Dus ik spaar nu vakantie, ben dit jaar al twee keer op vakantie geweest, twee keer een lang weekend weg, en ga in het najaar 7 weken weg, heerlijk :smile:

1 like

Ik denk altijd dat ik geen make-up draag, tot ik me bedenk dat ik eigenlijk altijd wel eyeliner en mascara op doe. Ik heb bij make-up altijd het idee van meer dan alleen dat ;p

Voor de mensen die ook (vrijwel) nooit make up dragen, wat is jouw reden?

• Ik geef niet om make up
  • Ik ben er slecht in
  • Ik vind het zonde van mijn tijd en energie / ik kan mijn tijd en energie beter aan andere zaken besteden
  • Ik heb er gewoon geen interesse in
  • Mannen dragen het ook standaard niet waarom ik dan wel?
  • Niet ideaal ivm met de temperaturen waarin ik veel verkeer of het werk dat ik doe
  • Ik vind het zonde van mijn geld
  • Ik ben veelal allergisch of heb de ideale producten voor mijn huid (nog) niet gevonden
  • Anders
  • Mijn hoofd staat er niet naar of ik vind het bij mijzelf geen gezicht
  • Ik vind het prima zoals ik ben zonder make up
  • Ik face liever andere demonen dan het gebrek aan mijn make up skills
  • Ik ben familie van (nearly) headless nick

0 stemmers

Elke dag, omdat ik niet zonder wenkbrauwen boodschappen wil halen/de hond wil uitlaten/een vuilniszak wil weggooien :woman_shrugging:

4 likes

Als ik een keertje oogpotlood op probeer te doen is één oog redelijk gelukt en de ander is meer een imitatie van een panda. Heb de hoop een beetje opgegeven.

Ja mijn middelbare school heeft destijds ook meegedaan aan over de streep. Ik vond het ook heel erg Amerikaans en overdreven, ze hebben er ook allemaal verhaallijnen bij bedacht die niet echt waren. Een ontzettend nep programma.

7 likes

Een vriendin van mij was ook zo’n uitgelicht persoon en een vriend van haar ook. Ze waren slechts vrienden, maar Arie vond het wel leuk als ze op televisie zouden doen alsof ze een stel waren. Want dan waren ze allebei zielig en zou hun liefde alles overwinnen. Mijn vriendin ging er niet mee akkoord en ze hadden al teveel gefilmd om een ander hoofdpersonage te kiezen, maar ze waren not amused toen zij er niet in meeging.

5 likes

Ik draag het alleen als ik uitga ofzo. Ik vind mezelf al gauw super extra ofzo met make up op.

Ben nu benieuwd of jij op dezelfde school hebt gezeten haha, komt me enigszins bekend voor dit verhaal

Nee want dan moet je van die lampenolie in je mond doen en dat lijkt me goor.

Destijds deed de ronde dat ze super super high waren op het moment van de misdaad, maar dat lees ik nu nergens meer terug. En schijnbaar hebben ze er ook MSN gesprekken over gehad. Erg bizar ja

Toen ik 36 uur werkte ik 5 dagen, waarvan 1 half. Dus ik had elke week een middag vrij. Soms was een hele dag fijner geweest, maar ik vond het wel fijn dat elke week even een vrij momentje had.

Haha nou daar komen we maar op een manier achter, waar kom je vandaan?