Stel je persoonlijke vraag #10

Ik ben nooit sokken kwijt eigenlijk

2 likes

Teach me

3 likes

Ik stop er twee in de machine en dan komen er twee uit. Heb even moeten oefenen maar eigenlijk is het een vrij logisch gebeuren allemaal.

7 likes

Ik drink vaak wijn en bij beide zat ik van ehhhh? :sweat_smile: Volgens mij vind ik riesling en chardonnay niet lekker. Ben wel meer een liefhebber van rode wijn en zelfs die wist ik niet te beantwoorden. Merlot komt me het bekendst voor. Maar wel een leuke vraag, zal m’n moeder eens vragen.

1 like

Drink jij vaak drinken met koolzuur? (Prik)

• Ja dagelijks
  • Een aantal keer per week
  • Een aantal keer per maand
  • Enkele keren per jaar
  • Nooit

0 stemmers

Hey ik zie nu pas dat jij t bent. Leuke vakantie foto.

7 likes

Altijd bruiswater :blush:

9 likes

Ik vind dit echt een toonbeeld van een saai leven. Hoeveel tijd besteed je dan wel niet koopjes azen en 5 soorten dreft in multiverpakkingen je gangkast in slepen.

Als ik niet zoveel zou boeren zou ik ook het liefst altijd bruiswater drinken, maar ik kan dat m’n medemens echtniet aandoen haha

2 likes

Wie denkt nog meer dat de avatar van @Spaarlamp een wc pot is? Ik kom er dus net achter dat het dat niet is.

• Ik dacht ook dat het een wc pot was
  • Nee ik wist wel dat het een spaarlamp was

0 stemmers

1 like

Omg zo kom ik nog eens ergens achter

1 like

Ik weet dit dus sinds iemand dit onlangs in het waar je pas laat achter kwam topic zei :sweat_smile:
Anders dacht ik nu sowieso nog plee

1 like

Draagt jouw vader sandalen met sokken?

• Ja
  • NEE

0 stemmers

Bardienst. Ja heb uiteindelijk ook nachtdienst gestemd :stuck_out_tongue:

1 like

Morgen naar de gaypride (en misschien 's avonds naar the Lion King, anders wordt dat volgende week) en zondag werken!

1 like

Ik haal jouw ava wel eens door elkaae met die van @ZusjevanJoost

1 like

Oja dat snap ik wel!

1 like

Hahaha :joy: Nou ik wilde hem binnenkort eigenlijk toch al veranderen in een andere foto van KJ Apa

2 likes

Hahahaha dat zei laatst iemand ook al :joy:

1 like

Haha ja ik dus net ook, terwijl het zo logisch is in combinatie met de gebruikersnaam. Ik ga trouwens maar terug naar m’n oude avatar. Kan hier niet aan wennen.

En mijn vader heeft meer schoenen dan ik. :unamused: Maarja die heeft natuurlijk al tig jaar opgespaard.

Edit: oh er was al een poll over de avatar van @Spaarlamp in het waar kwam jij pas laat achter? topic.

3 likes