Stel je persoonlijke vraag #10

Zwolle!

De inspiratie voor deze poll is het opruimen van mijn sokkenla

Wat doe je met eenzame sokken?

• Die bewaar ik, wie weet komt de andere sok ineens tevoorschijn
  • Weggooien
  • Gewoon dragen met een andere eenzame sok, ook al matcht het niet
  • Ik draag geen sokken
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Haha nee dan is het een ander verhaal! Ik kom uit Noord-Holland

1 like

Ah ja, daar had ik geen last van inderdaad! Dan zou het zonde zijn als je alsnog die uren wel maakt.

1 like

Bewaren, maar als de andere helft na een bepaalde tijd nog niet tevoorschijn is gekomen wel weggooien.

3 likes

Opnieuw in de wasmand gooien in de hoop dat er nog een eenzame sok bijkomt en ik weer een paar heb (ik heb allemaal dezelfde sokken)

1 like

Ik ben nooit sokken kwijt eigenlijk

2 likes

Teach me

3 likes

“heb jij serieus 2 verschillende sokken aan??”

jep, that’s me!

1 like

Ik stop er twee in de machine en dan komen er twee uit. Heb even moeten oefenen maar eigenlijk is het een vrij logisch gebeuren allemaal.

7 likes

Ik drink vaak wijn en bij beide zat ik van ehhhh? :sweat_smile: Volgens mij vind ik riesling en chardonnay niet lekker. Ben wel meer een liefhebber van rode wijn en zelfs die wist ik niet te beantwoorden. Merlot komt me het bekendst voor. Maar wel een leuke vraag, zal m’n moeder eens vragen.

1 like

Drink jij vaak drinken met koolzuur? (Prik)

• Ja dagelijks
  • Een aantal keer per week
  • Een aantal keer per maand
  • Enkele keren per jaar
  • Nooit

0 stemmers

Hey ik zie nu pas dat jij t bent. Leuke vakantie foto.

7 likes

Altijd bruiswater :blush:

9 likes

Ik vind dit echt een toonbeeld van een saai leven. Hoeveel tijd besteed je dan wel niet koopjes azen en 5 soorten dreft in multiverpakkingen je gangkast in slepen.

Als ik niet zoveel zou boeren zou ik ook het liefst altijd bruiswater drinken, maar ik kan dat m’n medemens echtniet aandoen haha

2 likes

Wie denkt nog meer dat de avatar van @Spaarlamp een wc pot is? Ik kom er dus net achter dat het dat niet is.

• Ik dacht ook dat het een wc pot was
  • Nee ik wist wel dat het een spaarlamp was

0 stemmers

1 like

Omg zo kom ik nog eens ergens achter

1 like

Ik weet dit dus sinds iemand dit onlangs in het waar je pas laat achter kwam topic zei :sweat_smile:
Anders dacht ik nu sowieso nog plee

1 like

Draagt jouw vader sandalen met sokken?

• Ja
  • NEE

0 stemmers