Bardienst. Ja heb uiteindelijk ook nachtdienst gestemd 
Morgen naar de gaypride (en misschien 's avonds naar the Lion King, anders wordt dat volgende week) en zondag werken!
Oja dat snap ik wel!
Hahaha
Nou ik wilde hem binnenkort eigenlijk toch al veranderen in een andere foto van KJ Apa
Hahahaha dat zei laatst iemand ook al 
Haha ja ik dus net ook, terwijl het zo logisch is in combinatie met de gebruikersnaam. Ik ga trouwens maar terug naar m’n oude avatar. Kan hier niet aan wennen.
En mijn vader heeft meer schoenen dan ik.
Maarja die heeft natuurlijk al tig jaar opgespaard.
Edit: oh er was al een poll over de avatar van @Spaarlamp in het waar kwam jij pas laat achter? topic.
Ja dat doet mijn vader ook, maar alleen in de tuin. Mn moeder heeft me vanochtend wel bij de trein afgezet in een legging, matchende crocs en oud hemd. Heb gevraagd of ze meeliep naar het perron 
Ik las ergens dat de gemiddelde lengte van alle mensen ter wereld 165 cm is. Nu weet ik natuurlijk niet of dat klopt ja of nee etc blabla. Maar in het geval dat dit klopt vind jij dit dan:
- Langer dan je had verwacht
- Kleiner dan je had verwacht
- Ongeveer wat je had verwacht
- Ik had veel langer verwacht
- Ik had veel kleiner verwacht
0 stemmers
Klinkt als magie!
Als je ziet dat er iemand van een goed doel aan komt lopen waarvan je toch al weet dat je er niks aan wilt geven. Doe je dan alsnog de deur open?
- Ja want dat is wel zo sociaal
- Nee want dat heeft geen meerwaarde
0 stemmers
Vanavond perongeluk niet, want ik hoorde de bel niet dankzij m’n muziek🙈
Me zorgen maken is m’n grootste talent.
haha bedankt heb mijn best gedaan
Ik maak mij best vaak zorgen over mijn gewicht.
en nu ga ik weer verder met mijn appeltaart
Ik dacht dat ik de enige was, wilde het net zeggen! Tot ik er achter kwam dat @Crystalfire haar avatar al had aangepast en jij dus dezelfde persoon bedoelde haha.
@ZusjevanJoost
Voor de mensen die zin/tijd hebben, wat vind jij van deze spoken word (poetry)?
- Erg mooi
- Wel oké
- Het doet me niks
- Mwah
- Anders
0 stemmers
Ik maakte me nooit zorgen over geld (sinds ik fulltime werk dan), maar nu we een nieuwbouwhuis hebben gekocht, schiet ik zo’n twee keer per week behoorlijk in de stress
Houd je van tongzoenen?
- JA, heel veel tong graag
- Jawel, een beetje tong zeker
- Mwah, liever niet zoveel tong
- Nee niet mijn ding
0 stemmers
Ik heb toevallig laatst opgezocht hoe lang vrouwen in andere landen gemiddeld waren. Zelf ben ik 1.62 en dus best klein in Nederland maar bovengemiddeld in een groot deel van de wereld