Ik dacht dat Italiaanse mensen stijl hadden…
Ik vind tongzoenen echt verschrikkelijk, maar het is wel altijd “de eerste stap”.
Nee geen festival! Ga uit van alleen een boete, maar duurde door onderzoek en andere personen in de zaak helaas zo lang inderdaad.
Anoniem
Ben jij tevreden met je borsten?
- Nee ik vind ze te groot
- Ja ik vind ze prima
- Prachtig!
- Nee ik vind ze niet mooi
- Ik heb er wat op of aanmerkingen over maar verder wel oke
- Nee ik vind ze te klein
- Ja het zijn gewoon mijn tieten en ik denk er verder niet over na
0 stemmers
Ha, dubbel. Ik vind m’n borsten mn mooiste uiterlijke kenmerk, maar door goedaardige tumoren doen ze wel altijd pijn.
Ultieme haat-liefde verhouding mee. Looks is niet alles.
Ik vind ze niet echt mooi, niet zo’n mooie vorm en tepels, en hangen meer dan ik zou willen, maar ben wel blij met de grootte, niet te groot, niet te klein en past bij mijn postuur (70C)
Ik was onlangs op een bruiloft en een van de getuigen had een jurk aan zonder beha. Op zich prima (doe ik zelf ook vaak wanneer een beha er niet mooi onder staat), maar heel de dag lang waren haar stijve tepels prominent aanwezig. Wat vind jij van zichtbare tepels (zowel man als vrouw)?
- Boeit me niet/ik kijk er niet naar
- Ongepast
- Anders
0 stemmers
Aan de ene kant boeit het me echt niet, you do you enzo, maar mijn ogen worden er altijd naar toe getrokken dus kijk dan de hele dag onbewust naar iemands tieten. Daarom zou ik zeggen ongepast, als ik dat defect niet zou hebben dan zou het me echt niks uitmaken. Valt voor mij een beetje onder de categorie heel diep decolleté, boeit me niet maar kan niet stoppen met kijken.
Ik vind het niet direct ongepast want het zijn maar tepels en inderdaad, you do you, moet je lekker zelf weten. Máár ik denk wel dat het, als je van jezelf weet dat je tepels snel zichtbaar worden, het netter is om er even een plakkertje op te doen. Zoals @Spaarlamp zegt, ik denk dat veel mensen er toch naar blijven kijken, zelfs al willen ze het niet. En dat is jammer want je wil toch dat de aandacht die dag naar het bruidspaar gaaf. Dus: niet 100% ongepast, wel een beetje onhandig gekozen.
Ik vond ze altijd te klein en voelde me er super onzeker door, maar omdat ik nu 2 kinderen borstvoeding heb gegeven ben ik ze meer gaan waarderen en hoewel ik nog steeds kleine borsten heb vind ik ze nu prachtig. Ze hebben 1,5 jaar m’n dochtertje gevoed en voeden al 2 jaar m’n zoontje. Ze zitten vol striemen door de stuwing, zijn een beetje volume kwijt en zitten onder de krasjes van kindernagels maar ik heb ze nog nooit zo mooi gevonden als nu
Ja idd, het zou niet moeten boeien maar mensen kijken nou eenmaal naar zichtbare tepels bij een vrouw naar mijn ervaring. Ik denk dat het ook ligt aan het soort tepels wat je hebt. Ik kan aantrekken wat ik wil zonder bh maar m’n tepels zie je dus altijd erin. Ik heb geen “platte tepels”. Dus ik zou mezelf ongemakkelijk voelen als het echt zichtbaar is. Ik denk nou direct aan Rachel in Friends. Dat sprong ook zo in het oog. Ongepast vind ik dan weer wat verder gaan.
Haha zo loop ik thuis ook rond, heerlijk. Volgens mij is het een familiedingetje bij ons want mijn vader en zus doen het ook (wel ook alleen binnenshuis gelukkig).
Ik vind het altijd wel mooi juist eigenlijk. Zal het naar werk of iets formeels niet gauw doen maar als het goed warm is en ik heb alleen een hemdje aan in de zomer vind ik het juist wel leuk dat je ze eens ziet haha. Maar misschien moet ik naar het impopulaire meningen topic hiermee 🤷
Ik verbaas mij er over dat zoveel mensen het ongepast vinden.
Het lijkt me echt fijn als je blij bent met je borsten. Ik heb altijd issues gehad met die van mij. Qua grootte passen ze niet bij m’n lichaam vind ik en ze zijn niet stevig. Als ik het geld er voor had zou ik er wat aan laten doen denk ik.
Lang niet boeiend verhaal:
Het wordt samengevat als mastopathie. Krijg jaarlijks check up in het ziekenhuis met mammogram of echo en lichamelijk onderzoek sinds mn 16e. Leek 1 keer wel te muteren, maar met hormooninjecties nooit erger geworden.
Kan het ook weg laten halen, maar door de structuur van m’n borstweefsel blijft het terugkomen, dus monitoren is het minst ingrijpend.
Mn tante had het ook en heeft dr borstweefsel laten verwijderen en implantaten genomen, maar bij haar mega veel complicaties opgeleverd dus zie ik niet zitten voorlopig.
Heb de pijn al sinds mn 16e en een erg hoge pijngrens, dus weet niet beter nu op mn 33e en op een paar uur per maand na is het heel goed mee te dealen.
Stel je denkt erover na om een huis te kopen. Maar alles is heel duur, er zijn weinig opties en je bent geen influencer met een oneindige spaarrekening. Je woont nu samen in een huurappartement in de binnenstad (middelgrote stad in de randstad) zonder tuin of balkon en je mag niks aan interieur veranderden en beide dingen waren niet erg maar ben je zat na 6 jaar. Je bent eind 20 en kinderwens is er vaag maar nog niet helemaal duidelijk, maar sowieso niet de komende paar jaar. En je wilt eigenlijk heel graag in de stad blijven wonen.
Wat zouden jullie doen/wat is volgens jullie een verstandige keuze?
- Appartement kopen in stad wat qua oppervlakte hetzelfde is als waar je nu woont, met balkon en extra kamer voor een eventuele baby wat je nu zou kunnen kopen.
- Iets groter appartement/huisje in stad met balkon/tuin en twee extra kamers waar je naar schatting nog ongeveer twee jaar voor moet sparen.
- Rijtjeshuis in dorp ongeveer 30 minuten van stad met zoveel kamers dat je niet weet wat je er mee moet, maar wel een tuin en wat je nu zou kunnen kopen.
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Dat het ongepast is omdat mensen dan naar je tepels kijken vind ik echt geen argument. Vind het in dezelfde categorie vallen als nagefloten worden omdat je een kort rokje aan hebt. De rest van de wereld heeft niks met jou lichaam te maken. En dat ze niet gewend zijn om vrouwen met tepels te zien betekent niet dat we ze dus maar moeten blijven bedekken.
Het is gewoon een deel van je lichaam, dat nota bene vrijwel iedereen op deze wereld heeft. Dus laten we het niet groter maken dan het is en wennen aan het feit dat mensen tepels hebben en dat je die wel eens door kleding heen kan zien.
Ik vind die seksualisering van vrouwen tepels echt bizar.
Dit het is ongepast dat mensen blijven staren niet dat er een tepel zichtbaar is.
Haha shit wij Nederlanders zijn echt monsters hè