MEER TONG MEER TONG
we schreeuwen dit altijd naar elkaar in onze vriendengroep als iemand beet heeft.
MEER TONG MEER TONG
we schreeuwen dit altijd naar elkaar in onze vriendengroep als iemand beet heeft.
Ik weet het niet
Heb een sad sad lovelife en 8 jaar geleden voor het laatst (en eerst) gezoend.
Haha ja ik werd ook blij toen ik dit las. Nederlanders hebben volgens mij geen idee hoe ongelooflijk lang ze eigenlijk gemiddeld zijn. Europesen zijn het langst gemiddeld.
Wil je een keer mee uit? Ik ben een regelaar.
Haha, ik zeg geen nee ;p
Dat is hoe je deze Dry spell doorbreekt!
Anoniem.
Voel jij jezelf veiliger en ook meer comfortabel bij een langer/groter persoon voor jou als partner (excuus voor de 3e keer heb ik deze poll aangepast).
0 stemmers
Haha sorry ik had het verkeerd geformuleerd daarom moest ik de poll opnieuw doen.
Ik dacht dat Italiaanse mensen stijl haddenâŠ
Ik vind tongzoenen echt verschrikkelijk, maar het is wel altijd âde eerste stapâ.
Nee geen festival! Ga uit van alleen een boete, maar duurde door onderzoek en andere personen in de zaak helaas zo lang inderdaad.
Anoniem
Ben jij tevreden met je borsten?
0 stemmers
Ha, dubbel. Ik vind mân borsten mn mooiste uiterlijke kenmerk, maar door goedaardige tumoren doen ze wel altijd pijn.
Ultieme haat-liefde verhouding mee. Looks is niet alles.
Ik vind ze niet echt mooi, niet zoân mooie vorm en tepels, en hangen meer dan ik zou willen, maar ben wel blij met de grootte, niet te groot, niet te klein en past bij mijn postuur (70C)
Ik was onlangs op een bruiloft en een van de getuigen had een jurk aan zonder beha. Op zich prima (doe ik zelf ook vaak wanneer een beha er niet mooi onder staat), maar heel de dag lang waren haar stijve tepels prominent aanwezig. Wat vind jij van zichtbare tepels (zowel man als vrouw)?
0 stemmers
Aan de ene kant boeit het me echt niet, you do you enzo, maar mijn ogen worden er altijd naar toe getrokken dus kijk dan de hele dag onbewust naar iemands tieten. Daarom zou ik zeggen ongepast, als ik dat defect niet zou hebben dan zou het me echt niks uitmaken. Valt voor mij een beetje onder de categorie heel diep decolleté, boeit me niet maar kan niet stoppen met kijken.
Ik vind het niet direct ongepast want het zijn maar tepels en inderdaad, you do you, moet je lekker zelf weten. MĂĄĂĄr ik denk wel dat het, als je van jezelf weet dat je tepels snel zichtbaar worden, het netter is om er even een plakkertje op te doen. Zoals @Spaarlamp zegt, ik denk dat veel mensen er toch naar blijven kijken, zelfs al willen ze het niet. En dat is jammer want je wil toch dat de aandacht die dag naar het bruidspaar gaaf. Dus: niet 100% ongepast, wel een beetje onhandig gekozen.
Ik vond ze altijd te klein en voelde me er super onzeker door, maar omdat ik nu 2 kinderen borstvoeding heb gegeven ben ik ze meer gaan waarderen en hoewel ik nog steeds kleine borsten heb vind ik ze nu prachtig. Ze hebben 1,5 jaar mân dochtertje gevoed en voeden al 2 jaar mân zoontje. Ze zitten vol striemen door de stuwing, zijn een beetje volume kwijt en zitten onder de krasjes van kindernagels maar ik heb ze nog nooit zo mooi gevonden als nu
Ja idd, het zou niet moeten boeien maar mensen kijken nou eenmaal naar zichtbare tepels bij een vrouw naar mijn ervaring. Ik denk dat het ook ligt aan het soort tepels wat je hebt. Ik kan aantrekken wat ik wil zonder bh maar mân tepels zie je dus altijd erin. Ik heb geen âplatte tepelsâ. Dus ik zou mezelf ongemakkelijk voelen als het echt zichtbaar is. Ik denk nou direct aan Rachel in Friends. Dat sprong ook zo in het oog. Ongepast vind ik dan weer wat verder gaan.