Stel je persoonlijke vraag #10

Mijn half Italiaanse vriend deed dit ook, en toen heb ik van die badslippers met 1 band voor hem gekocht want ik kon het echt niet aanzien. Zo onsexy.

2 likes

Haha nou echt he, een vriendin van mij liep ooit een halfjaar stage in Spanje en toen hadden wat jongens gezegd dat het wel jammer was dat ze toch zo lang was. Zij is 169 en hier aan de kleinere kant als ik het vergelijk met de rest. Toen ze dat vertelde dacht ik echt wtf, als zij al als “zo lang” wordt bestempeld :joy:. En een andere vriendin werd altijd aangestaard vanwege haar lengte in de metro en zij is hier ook heel gemiddeld.

2 likes

Lekker blijven wonen!

Anoniem
Ben jij tevreden met je billen?

• Ja ik vind ze prachtig
  • Ik vind mijn kont te dik
  • Mwah het gaat
  • Nee ik vind mijn kont te klein/plat
  • Ik ben er wel tevreden mee
  • Nee het liefst neem ik bilimplantaten

0 stemmers

Mijn kont is dik genoeg maar niet strak! Die optie mis ik haha

14 likes

Ik zou hem deze cadeau doen:

6 likes

Stel je bent actrice en voor jouw rol wordt gevraagd om met blote borsten op beeld te komen. Wat zou jij daarvan vinden?

• Ik zou dit kut vinden en hier niet mee akkoord gaan
  • Ik zou dit niet echt prettig vinden maar wel mee akkoord gaan
  • Ja hoor, geen probleem
  • Nee absoluut niet

0 stemmers

Zou van de scene afhangen! Een sexy douchescene/vrijpartij, dat zou ik afwijzen, maar als het in het verhaal zo hoort en niet geseksualiseerd is, zou ik er minder problemen mee hebben (borstvoeding bijvoorbeeld).

5 likes

Ben ik het zeker mee eens! (en @Spaarlamp @Dombo @Jumpsuit en anderen) Ik vond het in deze situatie echter wel tamelijk ongepast, net zoals ik hotpants waar je billen half uithangen ongepast zou vinden op een bruiloft. Als getuige stond ze ook mee in de aandacht, ook vooraan in de kerk etc., voor een avondgast had ik er minder over nagedacht.
Een vrouw in haar vrije tijd met duidelijk aanwezige tepels zou me misschien wel opvallen, maar ik heb er geen oordeel over, je doet wat je wil.
In bepaalde situaties (professionele settings ook) mag toch een bepaalde etiquette qua kledingkeuzes verwacht worden (vind ik dan).

3 likes

Waarom vind je dat?

3 likes

Ik snap het wel hoor, naar een sollicitatie gesprek trek je doorgaans ook geen gescheurde korte spijkerbroek aan. Als je er lang over nadenkt slaat het natuurlijk helemaal nergens op en zou iedereen altijd en overal moeten kunnen dragen wat ie wil.

Ik draag vaak genoeg strakke shirtjes zonder bh, jammer dan als m’n tepels zichtbaar zijn. Niet mijn probleem.

5 likes

Ik ging specifiek in op dit gedeelte

In bepaalde situaties (professionele settings ook) mag toch een bepaalde etiquette qua kledingkeuzes verwacht worden (vind ik dan).

De tepel kwestie heb ik niet eens over nagedacht. En ja wat je zegt over tepels ben ik het mee eens.

1 like

Op een rationeel niveau ben ik het ook eens met ‘het zijn maar tepels’, maar in de praktijk denk ik toch altijd weer: ‘HEE TEPELS’.

34 likes

Ja ik hebt dat ook, dan zie ik dat ik denk ik ugh meid ik zie alles. En dan 5 seconden later is het van waar maak ik me druk om eigenlijk?

Hmm die gedachtestap zit er bij mij niet in, maar ik denk dat we er gewoon aan moeten wennen? Ik denk ook “hee iemand blauw haar” als ik iemand met blauw haar zie, namelijk. :stuck_out_tongue: Er zijn gewoon nog te weinig tepels/blauwharigen in het straatbeeld.

2 likes

Ja dit. Een decolleté is iedereen wel gewend, maar tepels zie je zo weinig dat dat ongepast voelt om te zien (voor mij). Beetje alsof je het niet mag zien.

1 like

Wat vind jij van shirtjes waarin je in het dagelijks leven (dus nietttt zwembad/strand) loopt met een zichtbare navel?

• Alleen leuk voor vrouwen
  • Alleen leuk voor mannen
  • Beide niet leuk
  • Ik heb hier geen mening over
  • Nee een naveltruitje vind ik niet kunnen
  • Niet mijn smaak maar veel plezier ermee
  • Leuk en ik draag het zelf ook graag
  • Het ligt eraan

0 stemmers

Maar waarom vind je dat?
Is het niet gewoon gewenning? We zijn gewend dat zakenmensen in pak lopen, als je belangrijk bent verkleed je je zodat de rest van de wereld kan zien dat je belangrijk bent. Terwijl die kleding zo ontzettend weinig zegt over wie je tegenover je hebt. Letterlijk iedereen kan zo’n pak aantrekken. Dus wat is dan nog het doel van bepaalde kleding etiquette behalve dat we het wel makkelijk vinden omdat we het zo gewend zijn?

5 likes

Echt? Wat vind je hier dan ongepast aan? Ik vind het meestal niet zo relaxed als iemand erg grote borsten heeft en dan een laag decolleté of een enorme push up bh. Bij mij heeft de hoeveelheid huid ofzo best invloed of ik het gepast vind of niet.