Stel je persoonlijke vraag #10

Haha zo loop ik thuis ook rond, heerlijk. Volgens mij is het een familiedingetje bij ons want mijn vader en zus doen het ook (wel ook alleen binnenshuis gelukkig).

1 like

Ik vind het altijd wel mooi juist eigenlijk. Zal het naar werk of iets formeels niet gauw doen maar als het goed warm is en ik heb alleen een hemdje aan in de zomer vind ik het juist wel leuk dat je ze eens ziet haha. Maar misschien moet ik naar het impopulaire meningen topic hiermee 🤷

7 likes

Ik verbaas mij er over dat zoveel mensen het ongepast vinden.

9 likes

Ik dacht dat Jen An het taboe wel redelijk doorbroken had al

15 likes

Het lijkt me echt fijn als je blij bent met je borsten. Ik heb altijd issues gehad met die van mij. Qua grootte passen ze niet bij m’n lichaam vind ik en ze zijn niet stevig. Als ik het geld er voor had zou ik er wat aan laten doen denk ik.

1 like

Lang niet boeiend verhaal:

Het wordt samengevat als mastopathie. Krijg jaarlijks check up in het ziekenhuis met mammogram of echo en lichamelijk onderzoek sinds mn 16e. Leek 1 keer wel te muteren, maar met hormooninjecties nooit erger geworden.
Kan het ook weg laten halen, maar door de structuur van m’n borstweefsel blijft het terugkomen, dus monitoren is het minst ingrijpend.
Mn tante had het ook en heeft dr borstweefsel laten verwijderen en implantaten genomen, maar bij haar mega veel complicaties opgeleverd dus zie ik niet zitten voorlopig.
Heb de pijn al sinds mn 16e en een erg hoge pijngrens, dus weet niet beter nu op mn 33e en op een paar uur per maand na is het heel goed mee te dealen.

1 like

Stel je denkt erover na om een huis te kopen. Maar alles is heel duur, er zijn weinig opties en je bent geen influencer met een oneindige spaarrekening. Je woont nu samen in een huurappartement in de binnenstad (middelgrote stad in de randstad) zonder tuin of balkon en je mag niks aan interieur veranderden en beide dingen waren niet erg maar ben je zat na 6 jaar. Je bent eind 20 en kinderwens is er vaag maar nog niet helemaal duidelijk, maar sowieso niet de komende paar jaar. En je wilt eigenlijk heel graag in de stad blijven wonen.
Wat zouden jullie doen/wat is volgens jullie een verstandige keuze?

• Appartement kopen in stad wat qua oppervlakte hetzelfde is als waar je nu woont, met balkon en extra kamer voor een eventuele baby wat je nu zou kunnen kopen.
  • Iets groter appartement/huisje in stad met balkon/tuin en twee extra kamers waar je naar schatting nog ongeveer twee jaar voor moet sparen.
  • Rijtjeshuis in dorp ongeveer 30 minuten van stad met zoveel kamers dat je niet weet wat je er mee moet, maar wel een tuin en wat je nu zou kunnen kopen.
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Dat het ongepast is omdat mensen dan naar je tepels kijken vind ik echt geen argument. Vind het in dezelfde categorie vallen als nagefloten worden omdat je een kort rokje aan hebt. De rest van de wereld heeft niks met jou lichaam te maken. En dat ze niet gewend zijn om vrouwen met tepels te zien betekent niet dat we ze dus maar moeten blijven bedekken.
Het is gewoon een deel van je lichaam, dat nota bene vrijwel iedereen op deze wereld heeft. Dus laten we het niet groter maken dan het is en wennen aan het feit dat mensen tepels hebben en dat je die wel eens door kleding heen kan zien.
Ik vind die seksualisering van vrouwen tepels echt bizar.

19 likes

Dit het is ongepast dat mensen blijven staren niet dat er een tepel zichtbaar is.

9 likes

Haha shit wij Nederlanders zijn echt monsters hĆØ

Mijn half Italiaanse vriend deed dit ook, en toen heb ik van die badslippers met 1 band voor hem gekocht want ik kon het echt niet aanzien. Zo onsexy.

2 likes

Haha nou echt he, een vriendin van mij liep ooit een halfjaar stage in Spanje en toen hadden wat jongens gezegd dat het wel jammer was dat ze toch zo lang was. Zij is 169 en hier aan de kleinere kant als ik het vergelijk met de rest. Toen ze dat vertelde dacht ik echt wtf, als zij al als ā€œzo langā€ wordt bestempeld :joy:. En een andere vriendin werd altijd aangestaard vanwege haar lengte in de metro en zij is hier ook heel gemiddeld.

2 likes

Lekker blijven wonen!

Anoniem
Ben jij tevreden met je billen?

• Ja ik vind ze prachtig
  • Ik vind mijn kont te dik
  • Mwah het gaat
  • Nee ik vind mijn kont te klein/plat
  • Ik ben er wel tevreden mee
  • Nee het liefst neem ik bilimplantaten

0 stemmers

Mijn kont is dik genoeg maar niet strak! Die optie mis ik haha

14 likes

Ik zou hem deze cadeau doen:

6 likes

Stel je bent actrice en voor jouw rol wordt gevraagd om met blote borsten op beeld te komen. Wat zou jij daarvan vinden?

• Ik zou dit kut vinden en hier niet mee akkoord gaan
  • Ik zou dit niet echt prettig vinden maar wel mee akkoord gaan
  • Ja hoor, geen probleem
  • Nee absoluut niet

0 stemmers

Zou van de scene afhangen! Een sexy douchescene/vrijpartij, dat zou ik afwijzen, maar als het in het verhaal zo hoort en niet geseksualiseerd is, zou ik er minder problemen mee hebben (borstvoeding bijvoorbeeld).

5 likes

Ben ik het zeker mee eens! (en @Spaarlamp @Dombo @Jumpsuit en anderen) Ik vond het in deze situatie echter wel tamelijk ongepast, net zoals ik hotpants waar je billen half uithangen ongepast zou vinden op een bruiloft. Als getuige stond ze ook mee in de aandacht, ook vooraan in de kerk etc., voor een avondgast had ik er minder over nagedacht.
Een vrouw in haar vrije tijd met duidelijk aanwezige tepels zou me misschien wel opvallen, maar ik heb er geen oordeel over, je doet wat je wil.
In bepaalde situaties (professionele settings ook) mag toch een bepaalde etiquette qua kledingkeuzes verwacht worden (vind ik dan).

3 likes

Waarom vind je dat?

3 likes