Hebben jullie ook zo vaak keelpijn in de zomer?
- Ja
- Nee
- Andersā¦
0 stemmers
Hebben jullie ook zo vaak keelpijn in de zomer?
0 stemmers
Alleen met airco in de zomer
vind dit echt te leenbakker/xenos maar ik hou van antieke prints van steden haha
Ik ben begonnen met mijn billen te trainen om wat meer vorm te krijgen. Ik weet niet of ze zijn veranderd maar ben er wel een stuk trotser op omdat ik er hard voor werk ofzo haha. Maar misschien gewoon placebo dus.
0 stemmers
0 stemmers
Mijn moeder zei vroeger altijd dat we naveltruitjes aan mochten tot we naar de middelbare school gingen. Niet dat ik ooit die ambitie heb gehad, maar ik vind het ergens wel logisch. Basisschool is dan toch wat informeler, daar heb je ook verkleedmiddagen en een schoolknuffel, en kinderen die zichzelf aankleden (of vaders die kinderen aankleden, kwam bij ons ook niet goed).
Zo lang ik in een stad kan wonen, vind ik het prima
Klik aan waar je allemaal blij/tevreden mee bent in je leven
0 stemmers
Je moet hem ff meer dan 1 optie mogelijk maken 
Ik zag het, heb hem aangepast haha!
Alleen voor mensen die de nieuwe versie van beide films hebben gezien!!
0 stemmers
Geel, want die had ik. Van mijn ouders gekregen inclusief ingegraveerde boodschap.
in het geval van seksleven en parfumcollectie is het meer āhet ontbreken vanā maar daar ben ik wel tevreden mee, dus heb het wel aangeklikt maar weet niet of dat ~juist is~.
het enige is mān inkomen, bestaat nu vooral uit ome DUO, stagevergoeding en toeslagen dus dat mag nog wel omhoog hehe
Wat is een sexleven?
Ja geen idee⦠Ik heb er wel eens over gehoord 
Iets wat ik ooit had. Nu moet ik wachten en wachten totdat het weer kan. Dus nee ik ben niet tevreden en zo te zien velen met mij niet.
Wie van deze topchefs zou jij liever als vader hebben?
0 stemmers
gordon zou me toch al onteigenen omdat ik vega eet haha
Van jamie mag ik een zielige kerstboom uitkiezen.