Stel je persoonlijke vraag #10

Welke was je favoriet qua kleur?

• Rood
  • Oranje
  • Geel
  • Groen
  • Blauw
  • Roze
  • Paars
  • Silver

0 stemmers

Alleen voor mensen die de nieuwe versie van beide films hebben gezien!!

• Aladdin
  • Lion King

0 stemmers

Geel, want die had ik. Van mijn ouders gekregen inclusief ingegraveerde boodschap.

4 likes

in het geval van seksleven en parfumcollectie is het meer ā€œhet ontbreken vanā€ maar daar ben ik wel tevreden mee, dus heb het wel aangeklikt maar weet niet of dat ~juist is~.

het enige is m’n inkomen, bestaat nu vooral uit ome DUO, stagevergoeding en toeslagen dus dat mag nog wel omhoog hehe

4 likes

Wat is een sexleven?

10 likes

Ja geen idee… Ik heb er wel eens over gehoord :woman_shrugging:

2 likes

Iets wat ik ooit had. Nu moet ik wachten en wachten totdat het weer kan. Dus nee ik ben niet tevreden en zo te zien velen met mij niet.

1 like

Wie van deze topchefs zou jij liever als vader hebben?

• Gordon Ramsay
  • Jamie Oliver

0 stemmers

gordon zou me toch al onteigenen omdat ik vega eet haha

8 likes

Van jamie mag ik een zielige kerstboom uitkiezen.

10 likes

Ah ja dat ken ik niet, ik had altijd een ENORME hekel aan Gordon Ramsay maar ben hem door bepaalde YouTube kanalen wel echt gaan waarderen. En ook in videos waarin hij met z’n dochter eten kookt etc. Het is natuurlijk ook een beetje een rol wat hij opzet maar ik heb nu best wel waardering voor hem. Plus hij lijkt enorm veel kennis van het vak te hebben en Jamie misschien net iets minder. Ik zou nou voor Gordon kiezen want dan kan ik ook lekker ordinair blijven door schelden. Maar ik snap dat de meerderheid direct voor Jamie Oliver kiest.

5 likes

Mooi, ik kom eten😁

1 like

Wie van jouw ouders kan beter koken vind je?

• Beide zijn een verschrikking als het op koken aankomt
  • Mijn vader
  • Mijn moeder
  • Ongeveer gelijk
  • Weet ik niet
  • Allebei even goed

0 stemmers

Hmm ik denk wel ongeveer even goed, maar ik heb heel erg dezelfde smaak qua eten als mijn moeder dus ik vind haar eten vaak toch lekkerder haha

Is je vader ook een kok dan? Mijn vader kan dus echt alleen maar een ei KOKEN, niet eens bakken. Na zijn middelbare school moest hij direct studeren en het was normaal dat vrouwen dan eten kookten voor hem? Ik vind dit trouwens totaal niet erg want hij werkt zich kapot (ok nu iets minder) als kind dacht ik altijd. Oh wat gek! Haar vader heeft het avondeten gekookt!! Nu vindt hij het heel leuk om te zeggen dat hij een ei heeft gekookt en ā€œals je er 1 wil die ligt op het aanrecht!!ā€ En dan ook vol trots.

2 likes

100% Gordon

Bij Jamie zou je Fifie Trixiebel of zulke ongein heten, al zijn 5 kinderen hebben achterlijke namen. En hij slist en ziet eruit alsof hij veel kwijlt.

24 likes

Ik heb m’n stem aangepast, Gordon it is. Bij Gordon zou je Spaarlamp fucking Ramsey heten, vind dat een stuk beter.

3 likes

Sorry ik kom er weer aan met een Southpark scĆØnes

2 likes

Hoe maken jullie erwten uit bokaal of blik klaar?

• In de magnetron of microgolfoven
  • In een pannetje

0 stemmers

Je bent een kind van Jamie Oliver , dit zijn de namen van zijn kinderen. Welke naam zou jij kiezen?

• Poppy honey Rosie
  • Petal blossom rainbow
  • River Rocket blue Dallas
  • Daisy boo pamela
  • Buddy bear Maurice

0 stemmers

4 likes