Haha oh wel herkenbaar hoor, het ergste vind ik dat m’n moeder me “klein vrouwtje van mij” noemde. Echt
ze noemt me soms nog steeds vrouwtje 
Wat krijg je liever als verjaardagscadeau van je beste vriendin (+15 jaar vrienden):
- Vaak dezelfde (onoriginele) cadeaus, die je wel echt leuk vindt.
- Ieder jaar een origineel cadeau, ook als dat dan misschien dingen zijn die je misschien minder leuk vindt.
0 stemmers
Volgens mij is deze poll al geweest, trouwens, maar geen idee hoe ik die kan terug vinden.
Mijn avatar lijkt nou op die van jou, heel irritant (voor mezelf dan) ik ga proberen m’n eerste avatar terug te vinden.
Ik heb 75 planten en gebruik mijn waterkaraf als gieter 
Wij geven überhaupt geen cadeaus meer. Ik hou niet van spullen, dus ik word sowieso niet blij van cadeaus. Meestal geven we een lief kaartje met een intentie om wat te gaan doen oid. Laatst heb ik een filmpje voor een vriendin in elkaar gezet en een andere vriendin had een illustratie gemaakt.
Sommige mensen snappen alleen niet dat als ik zeg dat ik geen cadeaus wil, dat ze dan ook niet met een rituals pakket aan hoeven komen te zetten. Voel me dan echt zon ondankbaar kreng, dus ik doe natuurlijk braaf alsof ik blij ben met een matige handcreme.
Ik wou allemaal aan klikken maar kan niet
Beste truc ooit
Heb jij inhammen in je haarlijn?
- Nee, helemaal niet
- Ja, een beetje
- Ja, flink
- Ja, ik denk wel eens aan haartransplantatie. Zo erg is het.
0 stemmers
Op inspiratie van wat polls hierboven,
Ken je iemand die onterecht werd beschuldig van een misdrijf/misdaad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En omdat me vroeger door een ‘vriendin’ verteld is dat ik lelijk ben zonder make-up, draag ik geen make-up om te laten zien dat ze ongelijk had.
Stel, je hebt een fiets met versnelling. Je staat voor een rood stoplicht. Gebruik je je versnelling bij het weer wegrijden? (Net als met een auto)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Stel, er vliegt een bij in je neus (echt er in, diep, in je neusholte). Wat doe je om hem er uit te halen?
- Snuiven
- Snuiten
0 stemmers
Huh hoe bedoel je je versnelling gebruiken? Dat je m verandert? Dat lijkt me heel kut als je m dan op 1 zet en je je helemaal de tering intrapt om de weg over te komen.
Jep, bijv met stoppen even in z’n 2 zetten. Als je dan rijdt weer 3. Dat doet m’n man blijkbaar :’)
Ik zet hem met stoppen inderdaad wel terug in z’n twee. Maar juist zodat ik wegfiets in z’n twee en ik hem dan weer doorschakel naar z’n drie als ik weer op tempo ben!
Je bent een ja!
Haha nee want bij het wegrijden schakel ik dus niet door. Pas als ik weer 300 meter aan het fietsen ben (het duurt even voor ik weer op gang ben haha)
Veel te veel moeite. Ik ben zo iemand die in zijn hoogste versnelling vanuit stilstand de weg over kruipt in slowmotion. Maar tegen de tijd dat ik aan de overkant ben ben ik wel meteen op tempo en race ik iedereen voorbij.
Ik weet niet waarom versnellingen wisselen als zo’n gedoe voelt. Is het totaal niet, zou mijn leven zelfs makkelijker maken. Maar toch ben ik er te lui voor ofzo.
Ik heb al een jaar geen versnellingen meer op mn fiets, maar daarvoor schakelde ik naar 1 en dan trappen en dan 2 3 4 enz.
Waar zal ik iemand trakteren voor een verjaardagsetentje?
- Een nabijgelegen restaurant waar we vaker zijn geweest en waar diegene het sowieso gezellig/lekker/fijn vindt
- Echt een totaal nieuwe verrassing voor ons beiden qua locatie en menu (liflafjes met goede recensies)
- Een ander restaurant. Geen liflafjes, maar wel een nieuwe locatie.
0 stemmers