Ik koop eigenlijk best veel van de mannenafdeling omdat ik het vaak veel comfortabeler en betere kwaliteit vind dan van de vrouwenafdeling! De stoffen zijn vaak zwaarder en zachter vind ik. En met tshirts en truien bevalt de pasvorm me beter, ik vind het vaak veel mooier dan voor vrouwen.
Hahaha als je ouders idd ook totaal niet plukbaar zijn scheelt ook een hoop
. En idd snap ik dat de woningnood heel veel meespeelt om bepaalde keuzes wel/niet te maken!
@Salmiak haha gek dat mensen er altijd zon mening over hebben, zij hoeven er niet te wonen haha. Dankjewel!
@Pendule ja ik vind 20 minuten ook niet superver, dus snapte ook niet waarom die persoon dat zij haha 
@Damnatio ik denk dat veel mensen dat doen idd, ik wil graag in een dorp wonen in de buurt van een stad. En we wilde als het kon graag in het grote dorp waar mijn vriend vandaan komt wonen, maar dat is gewoon niet betaalbaar voor ons op dit moment. Dus vandaar dat wij zijn uitgeweken naar een dorp redelijk in de buurt. Waar wij allebei onbekend zijn maar het gevoel gelijk prima was
Ik zou poppy kiezen omdat het ook een griekse naam is.
Heb jij een brandmelder in je woning?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij āgoedā met planten?
- Ja
- Mwah
- Nee
0 stemmers
Ik voel me altijd echt een loedermoeder als ik in het plantentopic kijk en zie wat voor een attributen ze daar allemaal gebruiken. Ik heb een gieter en water
Ik vind poppy ook best wel een schattige naam, all een het past totaal niet bij mān karakter 
@Xiomara ik flikker er vaak gewoon een glas water in haha
Mn oma in griekenland had(heeft? Geen idee) een overbuurvrouw die poppy heet en die is totaal niet schattig hahaha.
Ik heb best veel spullen van de mannenafdeling. Schoenen, sokken, riemen, shirts en een panterprint bomberjack waarvan de Zaraverkoper steeds bleef benadrukken dat ik op de mannenafdeling was. Vaak is de kwaliteit beter, waardoor ik liever daar iets koop.
Mijn ouders noemden me vroeger altijd poppy, tot ik op mijn derde heel resoluut zei: āik heet geen Poppy, ik heet Acculader.ā Vind ik best jammer soms, want ik vind het een leuke bijnaam.
Mijn zusje heeft hetzelfde gehad. Iemand noemde haar steeds ādarlingā, toen zei ze āIk heet geen darling, ik heet naamzusjeā. We zijn blijkbaar nogal gehecht aan onze eigen naam.
Haha oh wel herkenbaar hoor, het ergste vind ik dat mān moeder me āklein vrouwtje van mijā noemde. Echt
ze noemt me soms nog steeds vrouwtje 
Wat krijg je liever als verjaardagscadeau van je beste vriendin (+15 jaar vrienden):
- Vaak dezelfde (onoriginele) cadeaus, die je wel echt leuk vindt.
- Ieder jaar een origineel cadeau, ook als dat dan misschien dingen zijn die je misschien minder leuk vindt.
0 stemmers
Volgens mij is deze poll al geweest, trouwens, maar geen idee hoe ik die kan terug vinden.
Mijn avatar lijkt nou op die van jou, heel irritant (voor mezelf dan) ik ga proberen mān eerste avatar terug te vinden.
Ik heb 75 planten en gebruik mijn waterkaraf als gieter 
Wij geven überhaupt geen cadeaus meer. Ik hou niet van spullen, dus ik word sowieso niet blij van cadeaus. Meestal geven we een lief kaartje met een intentie om wat te gaan doen oid. Laatst heb ik een filmpje voor een vriendin in elkaar gezet en een andere vriendin had een illustratie gemaakt.
Sommige mensen snappen alleen niet dat als ik zeg dat ik geen cadeaus wil, dat ze dan ook niet met een rituals pakket aan hoeven komen te zetten. Voel me dan echt zon ondankbaar kreng, dus ik doe natuurlijk braaf alsof ik blij ben met een matige handcreme.
Ik wou allemaal aan klikken maar kan niet
Beste truc ooit
Heb jij inhammen in je haarlijn?
- Nee, helemaal niet
- Ja, een beetje
- Ja, flink
- Ja, ik denk wel eens aan haartransplantatie. Zo erg is het.
0 stemmers
Op inspiratie van wat polls hierboven,
Ken je iemand die onterecht werd beschuldig van een misdrijf/misdaad?
- Ja
- Nee
0 stemmers