Ik vind die tijdschriften altijd een beetje vies, huis waar ik kattenoppas heeft dat en ik denk dan altijd hoe smerig ik dat vind.
En @Anna88: ik doe dit ook, ben heel veel aan het schakelen in de stad. Heb 8 versnellingen en rijd dwars door Amsterdam om naar mân werk te komen, rijd meestal op versnelling 6/7, maar schakel terug naar soms zelfs 3 voor bruggen. Bij stoplichten standaard terug naar 4.
Ik heb hem eigenlijk vrijwel altijd op de tweede versnelling staan.
Haat aan verjaardagskalenders in wcâs maar als ik er dan toch eentje tegenkom tijdens 't kakken dan zet ik wel sowieso mân naam erop. Doe jij dat ook?
- Haha ja
- Nee
0 stemmers
Sorry voor de tag @Zemraluani
Nee, maar eigenlijk vooral omdat ik nooit heb meegemaakt dat er dan ook een pen bij ligtâŠ
Ik doe dan altijd wel net iets meer moeite om een pen te scoren, maar lukt niet altijd inderdaad
Als je Geertruida zou heten zou je dan liever hebben dat ze je âafgekortâ noemen:
- Geertje
- Truus
0 stemmers
(Alleen deze opties ivm mijn familie.)
Dit is precies de reden dat ik een pen bij de kalender op de wc heb liggen, vind het leuk als iedereen dan zelf zijn verjaardag er op schrijft
Ik bedenk me nu wel dat die pen waarschijnlijk echt mega smerig isâŠ
Ik ben altijd beledigd als ik er niet opsta. Bij Mn eigen ouders sta ik Gvd een dag te laat met een pijltje naar de juiste datum erbij omdat een of andere bejaarde graftak op de zelfde dag jarig is en die kennelijk prioriteit heeft over hun eigen vlees en bloed.
Nee Amsterdam ook! Ik doe zelfs met tegenwind geen moeite haha
Wij hadden dus altijd tijdschriften in de badkamer liggen, megachill voor in bad.
Mn moeder heeft nu soms zelfs een heel boek op de wc liggen 
Maar in mn eigen huis heb ik niks liggen omdat ik altijd mn telefoon meeneem (best smerig eigenlijk)
Omg dit doet me denken aan een super ongemakkelijk verhaal.
Ik was net bevallen en de gynaecoloog was bezig me te hechten toen ze vroeg hoe ons dochtertje heet. Ik vertelde haar naam, en zei er ook bij dat haar tweede naam vernoemd was naar mijn oma. âJa mijn andere oma heeft me verboden haar te vernoemen want ze vind haar naam echt vrĂ©selijk. Dat mocht ik mijn kind niet aandoen zei ze. Als ik dat zou doen zou ze me uit haar testament schrappen. Ze heet Gertrudeâ
En terwijl ik dat lachend vertel zie ik tussen mân benen het gezicht van de gynaecoloog vertrekken: âzo heet ik ookâ
Ben haar nog steeds dankbaar dat ze niet op dat moment mân schaamlippen aan elkaar genaaid heeftđ
Ik zit altijd te forummen op de plee, maar neem altijd mijn telefoon af met een dettoldoekje dus zal wel meevallen qua smerigheid.
Nee, wat doet dat? Ziet het er voller uit dan? Maar van de zijkant ziet het er best gek uit lijkt me?
Eigenlijk is de nespresso koffie al tussen de 0.39 en 0.49 cent haha.
Ik moet op mijn (onbetaalde) stage 40 cent betalen voor een kopje oploskoffie, ik zou hier sowieso voor tekenen hahaha
Truitje!
Edit: sorry zie nu de tekst eronder pas, dan maar geertje
Ik heb ergens gewerkt waar je 3.50 ofzo betaalde per dag voor brood/broodjes + beleg dus vind 1.50 wel oké! Zou eerder zelf meenemen omdat ik andere dingen zou willen eten.
Oh ja best een goed idee! Aan mn shirt afvegen is niet voldoende lijkt me