En omdat me vroeger door een ‘vriendin’ verteld is dat ik lelijk ben zonder make-up, draag ik geen make-up om te laten zien dat ze ongelijk had.
Stel, je hebt een fiets met versnelling. Je staat voor een rood stoplicht. Gebruik je je versnelling bij het weer wegrijden? (Net als met een auto)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Stel, er vliegt een bij in je neus (echt er in, diep, in je neusholte). Wat doe je om hem er uit te halen?
- Snuiven
- Snuiten
0 stemmers
Huh hoe bedoel je je versnelling gebruiken? Dat je m verandert? Dat lijkt me heel kut als je m dan op 1 zet en je je helemaal de tering intrapt om de weg over te komen.
Jep, bijv met stoppen even in z’n 2 zetten. Als je dan rijdt weer 3. Dat doet m’n man blijkbaar :’)
Ik zet hem met stoppen inderdaad wel terug in z’n twee. Maar juist zodat ik wegfiets in z’n twee en ik hem dan weer doorschakel naar z’n drie als ik weer op tempo ben!
Je bent een ja!
Haha nee want bij het wegrijden schakel ik dus niet door. Pas als ik weer 300 meter aan het fietsen ben (het duurt even voor ik weer op gang ben haha)
Veel te veel moeite. Ik ben zo iemand die in zijn hoogste versnelling vanuit stilstand de weg over kruipt in slowmotion. Maar tegen de tijd dat ik aan de overkant ben ben ik wel meteen op tempo en race ik iedereen voorbij.
Ik weet niet waarom versnellingen wisselen als zo’n gedoe voelt. Is het totaal niet, zou mijn leven zelfs makkelijker maken. Maar toch ben ik er te lui voor ofzo.
Ik heb al een jaar geen versnellingen meer op mn fiets, maar daarvoor schakelde ik naar 1 en dan trappen en dan 2 3 4 enz.
Waar zal ik iemand trakteren voor een verjaardagsetentje?
- Een nabijgelegen restaurant waar we vaker zijn geweest en waar diegene het sowieso gezellig/lekker/fijn vindt
- Echt een totaal nieuwe verrassing voor ons beiden qua locatie en menu (liflafjes met goede recensies)
- Een ander restaurant. Geen liflafjes, maar wel een nieuwe locatie.
0 stemmers
Ik vind die tijdschriften altijd een beetje vies, huis waar ik kattenoppas heeft dat en ik denk dan altijd hoe smerig ik dat vind.
En @Anna88: ik doe dit ook, ben heel veel aan het schakelen in de stad. Heb 8 versnellingen en rijd dwars door Amsterdam om naar m’n werk te komen, rijd meestal op versnelling 6/7, maar schakel terug naar soms zelfs 3 voor bruggen. Bij stoplichten standaard terug naar 4.
Ik heb hem eigenlijk vrijwel altijd op de tweede versnelling staan.
Haat aan verjaardagskalenders in wc’s maar als ik er dan toch eentje tegenkom tijdens 't kakken dan zet ik wel sowieso m’n naam erop. Doe jij dat ook?
- Haha ja
- Nee
0 stemmers
Sorry voor de tag @Zemraluani
Nee, maar eigenlijk vooral omdat ik nooit heb meegemaakt dat er dan ook een pen bij ligt…
Ik doe dan altijd wel net iets meer moeite om een pen te scoren, maar lukt niet altijd inderdaad
Als je Geertruida zou heten zou je dan liever hebben dat ze je ‘afgekort’ noemen:
- Geertje
- Truus
0 stemmers
(Alleen deze opties ivm mijn familie.)
Dit is precies de reden dat ik een pen bij de kalender op de wc heb liggen, vind het leuk als iedereen dan zelf zijn verjaardag er op schrijft
Ik bedenk me nu wel dat die pen waarschijnlijk echt mega smerig is…
Ik ben altijd beledigd als ik er niet opsta. Bij Mn eigen ouders sta ik Gvd een dag te laat met een pijltje naar de juiste datum erbij omdat een of andere bejaarde graftak op de zelfde dag jarig is en die kennelijk prioriteit heeft over hun eigen vlees en bloed.
Nee Amsterdam ook! Ik doe zelfs met tegenwind geen moeite haha