Wij hadden dus altijd tijdschriften in de badkamer liggen, megachill voor in bad.
Mn moeder heeft nu soms zelfs een heel boek op de wc liggen 
Maar in mn eigen huis heb ik niks liggen omdat ik altijd mn telefoon meeneem (best smerig eigenlijk)
Omg dit doet me denken aan een super ongemakkelijk verhaal.
Ik was net bevallen en de gynaecoloog was bezig me te hechten toen ze vroeg hoe ons dochtertje heet. Ik vertelde haar naam, en zei er ook bij dat haar tweede naam vernoemd was naar mijn oma. âJa mijn andere oma heeft me verboden haar te vernoemen want ze vind haar naam echt vrĂ©selijk. Dat mocht ik mijn kind niet aandoen zei ze. Als ik dat zou doen zou ze me uit haar testament schrappen. Ze heet Gertrudeâ
En terwijl ik dat lachend vertel zie ik tussen mân benen het gezicht van de gynaecoloog vertrekken: âzo heet ik ookâ
Ben haar nog steeds dankbaar dat ze niet op dat moment mân schaamlippen aan elkaar genaaid heeftđ
Ik zit altijd te forummen op de plee, maar neem altijd mijn telefoon af met een dettoldoekje dus zal wel meevallen qua smerigheid.
Nee, wat doet dat? Ziet het er voller uit dan? Maar van de zijkant ziet het er best gek uit lijkt me?
Eigenlijk is de nespresso koffie al tussen de 0.39 en 0.49 cent haha.
Ik moet op mijn (onbetaalde) stage 40 cent betalen voor een kopje oploskoffie, ik zou hier sowieso voor tekenen hahaha
Truitje!
Edit: sorry zie nu de tekst eronder pas, dan maar geertje
Ik heb ergens gewerkt waar je 3.50 ofzo betaalde per dag voor brood/broodjes + beleg dus vind 1.50 wel oké! Zou eerder zelf meenemen omdat ik andere dingen zou willen eten.
Oh ja best een goed idee! Aan mn shirt afvegen is niet voldoende lijkt me
Weg
Ik vind Pimp! heel leuk maar zou het je wel afraden omdat het in het Engels pooier betekent. Ik vind een alliteratie altijd wel leuk in een bedrijfsnaam, heb ook het idee dat ik het dan beter onthoud, dus misschien kun je dat combineren met je naam!
Haha ja daar had ik inderdaad ook al aan gedacht! Leuk idee van die alliteratie, bedankt!
mijn ouders ongeveer 1x per maand, maar mijn zusje meestal wel wekelijks.
Normaal zie ik mijn vrienden elke dag (schoolâŠ) maar nu minder. Maar ik heb toch maar op elke dag gestemd want dat is het grootste gedeelte van het jaar. Mijn ouders ong 1-2 keer per maand.
Haha ja gek is dat he? Ik kocht een paar jaar terug een paar roze Vans in mijn maat, maar toevallig van de mannenafdeling en toen heeft de verkoper wel 15x gezegd âhet zijn wel mannenschoenen, hĂš!â. Nou en, ze zitten toch goed aan mijn voeten? đ€·
Omg ik moet echt ff iets kwijt omdat het schattig en ook een beetje bizar is. Ik heb net zoals vorig jaar aangegeven bepaalde weken te kunnen invallen in de ouderen/thuiszorg. Nou kwam ik voor de 2e keer bij echt zoân gebekt? Vrouwtje die op is gegroeid in de Jordaan, daarna in Dordrecht (hoe dan) etc. Ze is nog heel goed bij geheugen en wilde graag een potje voor mij maken met gedroogde bloemen. Ik gaf aan dat ik dan het liefst zegmaar âdelfs blauwâ wilde. Meeeehee,daar was ze het niet mee eens. Ik moest meer exotische bloemen. Toen liet ze een aantal voorbeelden zien. Ik zei nee dat vind ik gewoon niet mooi en veel te kleurrijk en ga ik niet in mijn Interieur zetten. (Ben wel van plan echt die pot ook in huis te zetten). Toen zei ze âik doe dit al jaren en die kleuren passen niet bij jou!â. Ik zei ânou okĂ© dan nietâ. Zij heeft mijn nummer enzo en zou mij dan zeggen wanneer die pot klaar was toen zei ze ," ik doe het wel in jouw kleuren(dat blauw/wit) en nu ga jij een boterham eten!!zorg goed voor jezelf want je bent zo prachtig!" Hahahaha. Omg we hadden serieus bijna een ruzie om welke bloemen er op een pot moesten worden geplakt. Ik ga nou stuk.
Waarom zou je snuiven? Dan gaat hij dieper je neus in? Pas vloog een fruitvliegje mijn neus in, jeetje dat voelde naar. Heb echt hard moeten snuiten en een neusgat dicht moeten houden om hem eruit te krijgen :â)
Ik ken iemand die bezig was met de VAVO en onderweg was naar een examen en dan eindelijk klaar zou zijn. Tot hij uit de tram gepikt werd door de politie want die was op zoek naar een Hindoestaanse man in een rood shirt van een bepaald sportmerk. Tegen de tijd dat hij vrijgelaten werd had hij zân examen gemist! Heeft hun uiteindelijk het herexamen moeten doen, echt debiel
Op wat voor manier maak jij meestal keuzeâs in het leven?
- Impulsief
- Na korte bedenktijd redelijk impulsief
- Ik neem een korte bedenktijd om tot een overwogen keuze te komen
- Ik neem een lange bedenktijd om tot een overwogen keuze te komen
- Ik neem een lange bedenktijd en kan vervolgens niet kiezen
- Ik neem een lange bedenktijd en als het moment daar is maak ik een snap judgement
- Ik wissel heel snel van keuze
- Ik laat de keuze aan een ander/anderen over
- Ik kies meestal niet en laat het gebeuren
- Anders, namelijk
0 stemmers