Stel je persoonlijke vraag #10

Dramatisch langzaam/slecht in keuzes maken, tot ergernis van mijn naasten. Maar ik wil het ook niet aan anderen overlaten, want ik ben even kritisch op hun suggesties en voorstellen. Ik hoop dat ik het wikken en wegen in de loop der tijd wat meer los kan laten.

1 like

Ik heb onderin mijn kast drie t-shirts gevonden van mijn vorige werkgever. Ik werk daar al meer dan een jaar niet meer. Het is een klein familiebedrijf dus anoniem/discreet opsturen of langs brengen gaat niet echt. Het zijn gewoon simpele grijze polo’s met een klein logootje er op, geen dure bedrijfskleding! Ze hebben er ook een hele hoop liggen daar, het zijn geen hele waardevolle dingen.

Ik vind het best beschamend dat ik deze dingen nu nog blijkbaar in huis heb haha. Wat zou jij doen:

• Weggooien
  • Naar zo’n kledingbak brengen
  • Opsturen naar het bedrijf
  • Terugbrengen naar het bedrijf
  • Anders?

0 stemmers

Ik heb mijn werkkleding weggegooid! Terugbrengen durfde ik echt niet meer en het was te herkenbaar om terug te vinden bij een kringloop o.i.d.

1 like

Ik wilde juist niet dat de bedrijfsnaam ergens terug zou komen op straat. Ik werkte bij een bedrijf met 15 filialen in NL.

Ik heb mijn werkkleding in een kledingbak gegooid. Was van een gigantische winkelketen, dus toch niet herleidbaar, en wie weet wat iemand anders eraan heeft. Ze sorteren dat toch supergoed uit, dus zijn vast poetslappen geworden.

1 like

Ik heb bij onze kringloop winkel wel eens een ns overhemd gezien hahaha

14 likes

Naar zo’n kledingbak en dan duikt het over een jaar op in de Episode en dan zie je zo’n uberhipstermeisje of jongen dan je oude polo dragen. :rofl:

24 likes

Bewaren voor eigen gebruik als je een keer je huis moet schilderen of zo.

10 likes

“Jouw hoofd lijkt op een alien en dat is een compliment.”

13 likes

iemand heeft een keer tegen me gezegd (… beetje een stalker was t bijna, dus maakt t nog raarder “wow toen ik je in die steeg zag had je echt dezelfde uitstraling als anne hathaway”
¿¿¿ heb ook echt níks van haar weg

7 likes

“je lijkt net een heroïne verlaafd model uit de jaren 90”, in een vintage winkel, vlak voordat ze me een jaren 90 jurk gaf om te proberen. OK dan

17 likes

Welke films van de top 10 imdb heb jij gezien?

• Shawshank redemption
  • The godfather
  • The godfather II
  • The dark knight
  • 12 angry men
  • Schindlers list
  • Lord of the rings: return of the king
  • Pulp fiction
  • The good, the bad, the ugly
  • Fight club

0 stemmers

En welke series (helemaal afgekeken)?

• Planet earth II
  • Chernobyl
  • Band of Brothers
  • Planet earth
  • Breaking bad
  • Game of thrones
  • The wire
  • Blue Planet II
  • Cosmos
  • Our Planet

0 stemmers

En boeken uitgelezen? (“Greatest of all time”)

• Anna Karenina
  • To Kill a Mockingbird
  • The Great Gatsby
  • One Hundred Years of Solitude
  • A Passage to India
  • Invisible Man
  • Don Quixote
  • Beloved
  • Mrs. Dalloway
  • Things Fall Apart
  • Jane Eyre
  • The Color Purple

0 stemmers

allemaal niet oeps

14 likes

Niks van dit allemaal lol

7 likes

Wie denkt ook bij de avatar van @luzarl aan Lil Kleine?

• Ja, ik zie ook steeds Lil Kleine voor me
  • Nee, ik zie gewoon degene die het dan moet voorstellen, en ik weet ook wie dat is!
  • Ik weet niet wie het is maar ik zie geen Lil Kleine

0 stemmers

Lil Peep!! @Pepernoot kom vechte

2 likes

‘Je ziet er nogal verwilderd uit, maar dat vind ik wel leuk.’

1 like

Noooo hoe is hij te vergelijken met Lil kleine. Ik ga een beetje dood van binnen nu!

Ja, ik snap wel een beetje het dubbele eraan. Maar ik vind Anne Frank op haar meest beroemde foto’s echt een enorm mooie uitstraling hebben, heel erg vrolijk/vriendelijk/levenslustig (wel cru…), dus ik vind het ook wel een compliment!

2 likes

Ja ik hoor ook wel eens je bent dik maar wel knap ofzo
Of ik val op volle vrouwen
Je zegt toch niet tegen een dun meisje ik val op dunne meisjes?

1 like