‘Je hebt je vet op de juiste plaatsen’
Hahaha ja
Of een keer zei iemand dat mn tieten van die ‘lekkere melkdingen’ waren???
Haha, alleen op de foto van @Luzarl ! Gewoon de manier van hoe hij zit met zn hoofd wat omhoog doet me denken deze foto aan lil kleine. 
Op mijn werk zei een klant een keer dat ik er kinky uit zag.
Daarna vertelde hij in geuren en kleuren wat hij doet qua SM en dat dat heel gezond voor je is.
Oh kan dat hij dat bedoelde! Maar hij zei echt lekkere melkdingen tegen me 
Ah met deze foto snap ik de gelijkenis inderdaad wel!
Ik voel me echt een uneducated literatuur-barbaar na deze polls.
Ja ik heb op multatuli gestemd maar eerlijk gezegd kwam ik er niet doorheen
Grote postzakken en tepels als sigarenpeuken - Dolle Dries
Ik ben inderdaad ook afgehaakt na een hoofdstuk. Dat taalgebruik kom ik gewoon niet doorheen
Jaar of vijftien geleden door een collega(!): “Je bent zo’n lief meisje om te zien maar ik denk dat je in de kleine uurtjes mannen afranselt in je kelder”.

Edit: ik was zo groen als het maar kon.
Geen haat naar vrouwen die wel mannen afranselen (op hun verzoek), jouw kelder jouw levuh
staan wel meerdere op mijn boekenlijst voor m’n NL mondeling maar heb ze niet gelezen gehehhehe
‘Ja mannen die zulke ongepaste opmerkingen maken tegen vrouwen (meisjes) stop ik daar inderdaad.’ Wtf, vies ongepast zeg.
Iemand gaf me een compliment over mijn sproetjes, die vond hij zo leuk.
Ik heb helemaal geen sproetjes
Ik was nog jong en in die tijd was men nog niet zo bezig met het tegengaan van intimidatie op de werkvloer. Maar als ik terug denk aan wat er allemaal op dat bedrijf gebeurde… Anno 2019 had ik meerdere aanklachten kunnen indienen.
@Bathwater OMG!
Meer van zou ik aub wat zaad mogen meneer?
The Wire mensen! Omg waarom zo laag. Een van de beste series ooit gemaakt. Ga kijken allemaal.
Alleen een poging gedaan bij hersenschimmen. Herinner me er geen fuck van dus.
Uh, ik heb wel eens gehad: de meeste mannen zullen je wel te dun vinden, maar ik houd van dunne meisjes!
Ik had toen ook wel wat ondergewicht maar alsnog raar om te zeggen.
Heb jij de film Turks fruit gezien?
- Ja 1 keer
- Ja meerdere malen
- Nee nooit
- Geen idee
0 stemmers