Stel je persoonlijke vraag #10

Ja is ook vreemd, dat is sowieso nooit een manier om iemand te versieren

1 like

Nee, maar dit was een van zijn minder erge. Op een bruiloft zei hij eens toen mn destijds vriend even bier aan het halen was: ik vind je zo’n lekker wijf he, ik wil je eens goed hard in je kut en kont neuken. Sindsdien nooit meer meegeweest naar die vriendengroep en zeg nog steeds niks tegen hem als ik hem ergens tegen kom maar hij vind dat heel raar en hysterisch van me want was toch een compliment.

3 likes

:joy::joy: haha maar hij denkt dat echt? Gewoon creepy en naar en geen compliment!!

@Luzarl ja ik geloof dat hij het echt geloofde. Hij is de persoon die een Thais meisje heeft gehuurd om een week met hem in een hotel te zitten en basically zijn sexslaafje te zijn en daar heel normaal/trots over deed tegen zn vrienden. Hoorde het gelukkig niet van hem maar van mn ex later want ik was hem aangevlogen.

@midheavenmoon brrr die vind ik zo mogelijk nog enger. Die nare verkleinwoorden ook. Bah.

1 like

Ieel echt iel @ die “complimenten” hierboven. Heb zelf ook best wel veel rare “complimenten” gekregen maar ik herinner me vooral 1 hele random van een vriendin van me die dronken was. “Jij hebt een mooie lange nek, is echt heel mooi” volgens mij heb ik dat niet eens maargoed en van een jongen op vakantie dat ik zo mooi gouden haar had, ik had(en nog steeds) donkerbruin haar en hij was volgens mij zo high als het maar kon. De andere zogenaamde complimenten laat ik maar achterwege haha

Echt krankzinnig hoe normaal dit soort dingen waren (en zijn). Vooral met in gedachten dat het gerust om meisjes van een jaar of 16 ofzo gaat? Brrr.

De raarste is toch wel van m’n huisarts bij het zetten van een spiraaltje: “wat heb je een mooie baarmoeder”.

85 likes

Oh dit doet me denken aan de opticien die obsessed was bij mijn gebrek aan adertjes in mijn oogwit. Wauw! Zo wit! Wauw zelfs hier zie je helemaal geen oneffenheden! Jeetje dit zie je zo weinig!

28 likes

Op je cv!

3 likes

Ik ga iig voorlopig geen nieuwe titel vragen hier, sowieso dat deze dan wordt gekozen.

15 likes

Ik zie haar heel erg als een kind toch? Dus dat zou ik er wel beetje gek aan vinden

2 likes

@moderators

9 likes

Heb je droog of nat oorsmeer?

• Droog oorsmeer
  • Nat oorsmeer

0 stemmers

Ik had t kunnen wetenđŸ’©

Dit is toch super ongepast? Ik zou me daar heel naar bij voelen.

Ja dat vond ik dus ook. Maar ik was te verbijsterd om er iets van te zeggen. Lag daar met m’n benen wijd en een eendenbek

Stel: je koopt een nieuwe keuken en de keukenboer zegt: als jij een positieve review schrijft over ons bedrijf krijg je de koelkast en de cooker gratis. Zou je dit dan doen? (Anoniem)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Alleen als het de cooker met bruisend water is

18 likes

Sowieso, mis de cooker bij mijn ouders nog elke dag. Al willen ze 10 reviews, die cooker komt in m’n keuken.

Zou wel een koelkast met ijsblokjesmaker en ijskoud water eisen, als je toch bezig bent.

13 likes

Wat vind jij van je huis via airbnb verhuren?

• Doe ik heel vaak
  • Doe ik soms
  • Heb ik nog nooit gedaan en ben het niet van plan
  • Heb ik nog nooit gedaan en denk eraan het te gaan doen
  • Ik ben anti airbnb en gebruik het daarom niet

0 stemmers

Waarom doe je het wel?

• Vooral voor het geld
  • Ik gun mensen een leuke vakantieplek, geld is bijzaak
  • Anders

0 stemmers

Slaap je zelf weleens in een airbnb huis op vakantie?

• Ja altijd
  • Ja zovaak mogelijk
  • Ja af en toe
  • Nee nog nooit, niet van plan
  • Nee nog nooit, wel van plan
  • Nee nog nooit, wie weet ooit

0 stemmers

Wat vind jij van mensen die hun huis verhuren via airbnb?

• Geldwolven, moeten overal wat aan verdienen
  • Slimme mensen, je huis staat anders maar leeg
  • Domme mensen, je weet nooit wie je in huis haalt
  • Moeten ze zelf weten, geen mening
  • Vervelende mensen, buren hebben er last van
  • Anders

0 stemmers