Nouja, het is wel een beetje vreemd om een compliment te geven over een orgaan toch? Dat vind ik althans wel. Ik schijn een gekantelde baarmoeder te hebben en die arts sprak alleen Portugees en Spaans maar oh hij wilde dat toch even goed bekijken. Het was namelijk geen afwijking maar hij vond dat heel leuk om te zien?! En ik verstond de helft maar van wat hij zei en ik lag daar maar met m’n benen wijd met een soort dildo met glijmiddel in me. Even later kwam ik er dan achter dat ik een gekantelde baarmoeder had en hij vertelde dat met een grote big smile. Wtf. (Ik was toen zwanger en kreeg daarom een echo).
Ik zou bang zijn dat ik terug kom en ze een wietplantage hebben gebouwd en gewoon de hele inboedel mee hebben genomen.
Nee dat is het niet. Een compliment geven over een orgaan vind ik een raar compliment.
Ja dat zou zomaar kunnen…
Mijn bovenbuurjongen verhuurde vorige jaren zijn huis constant. Elk weekend was hij weg en kwamen er groepen mensen. Stampen, feesten, gillen, partyyyy. Wij hebben uiteindelijk geklaagd bij hem na meerdere slapeloze nachten, dat het nu echt de spuigaten uitliep. Toen zei hij dat hij indd wat ging minderen, vooral met groepen omdat hij ook een paar keer thuiskwam en zn huis er niet zo netjes bij stond en naar wiet stonk etc.
Nu is hij op vakantie en zitten er weer airbnbers in, maar hij heeft ze denk ik goed gewaarschuwd om normaal te doen want ze zijn de laatste tijd erg rustig en stil.
Wanneer jij zelf een topic hebt geopend. Beschouw je dit dan ook echt als jóuw topic?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Jouw 

Jaaa 
Ja dat zou echt zonde zijn
Nee, ik heb genoeg highlighter om mezelf te laten stralen, daar kunnen zij niet tegen op. 
Oohh daar ben ik wel een beetje jaloers op haha. Ik heb bijna altijd rode ogen dus ziet er altijd uit of ik moe ben of stoned 
Misschien ben ik zelf wel de oorzaak van mijn chronische vermoeidheid
Mind = blown.
Welke van deze series vind jij het leukst?
- Family Guy
- Bobs burgers
- American Dad
- The Simpsons
0 stemmers
Dat is vervelend zeg! Kunnen ze er niks aan doen? Qua oogdruppels ofzo.
Heb bij de ‘opkomst’ van airBNB wel eens wat gehuurd. Eerste twee keer was wel leuk, toen zaten we ook echt in een appartement met iemand (1e keer) en een appartement waar iemand gewoon zelf op vakantie was, maar doorgaans wel leefde. De derde keer was ik in een appartementje waar duidelijk te merken was dat het eerst een plaats voor locals was geweest en nu massaal op werd gekocht voor toeristen. Zag bijna alleen maar toeristen daar. Toen vond ik het niet meer sympathiek en sindsdien ga ik liever naar een hotel. Ik denk echt dat airBNB steden kapot maakt en onbewoonbaar (veel te duur).
Ja dat denk ik ook en is de reden waarom ik zelf nooit iets op airbnb zou zetten (mag ook niet met mijn woning en ik ben ook die nare persoon die mensen die dat in mijn studentenflat wel doen gewoon aangeeft bij de gemeente). Als ik er zelf in overnacht probeer ik altijd te zoeken naar mensen die er zelf wonen en een kamer over hebben idd.
“Vaiana is echt een klassieke schoonheid.”
Waarschijnlijk goed bedoeld, maar ik weet niet hoe ik dit op moet vatten en met wie en wanneer ik vergeleken word. Als ik met de Britse royals uit 1600 vergeleken wordt dan klopt het wel met m’n zwakke kin en rechte neus 
Ja dit! @monkeyslut ik heb in de zomer hele erge druk van “leuke dingen buiten moeten doen” terwijl ik het liefst als een trol op de bank lig. En daar heb ik echt last van.
Oh en de hitte. Ik functioneer gewoon niet boven de 25 graden.
wel van summertime sadness na een vakantie. Is dat een zomerdip?
ik heb de welbekende after vacation dip
zaterdagavond teruggekomen en nu echt keiharde regen en onweer en ellende