Stel je persoonlijke vraag #10

Haha, ja doet mij denken aan compliment van m’n oma.
Die zei dan altijd van: ‘ja, je zusje is een standaard schoonheid, maar jij hebt een beetje een apart gezicht’.
En dat bedoelde ze dan lief en complimenteus, maar eigenlijk dacht ik dan altijd: nou :frown:

6 likes

Ik weet niet wat dat is. Maar gisteren om 21 uur liep ik buiten en het wordt gewoon al donker? Wtf. Dat is mijn zomerdip. Ik wil geen winter :(. Maar zo is het denk ik niet bedoeld :stuck_out_tongue:

5 likes

Vooral de eerste zonnestralen in het voorjaar, dat je in het weekend, of wanneer je vrij bent denkt. Gvd ik wou dat het regent maar de eerste zonnestralen zijn er dus ik moet uit bed en op het terras zitten. Als het dan donker is en regent vind ik het veel minder erg om in bed te liggen met een serie. :full_moon_with_face::new_moon_with_face:

8 likes

Hahaha, precies dit. Ik kan zo genieten van regen in de zomer omdat ik dan een legitieme reden heb om niet naar buiten te hoeven

4 likes

Zo typisch Nederlands hè, en dan krijg je vragen “wat heb jij met het mooie weer gedaan afgelopen weekend?” Nou eh niks anders dan normaal. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

11 likes

Wat zou jij liever doen?

• Skydiving
  • Diepzeeduiken

0 stemmers

Stel je kon kiezen in welke maand jouw kind wordt geboren, welke maand zou je dan kiezen?

• Januari
  • Februari
  • Maart
  • April
  • Mei
  • Juni
  • Juli
  • Augustus
  • September
  • Oktober
  • November
  • December

0 stemmers

September, ik was ook in september uitgerekend, maar mijn dochter werd nog net in augustus geboren. :joy:

(Was geen bewuste actie, we hebben niet op september gemikt hoor, ik was al lang blij dat ik zwanger was na bijna 5 jaar proberen).

4 likes

Eigenlijk diepzeeduiken, want het lijkt me echt magisch om mee te maken. Maar ik vind duiken eng, dus dan maar skydiven.

1 like

Ik twijfelde erg tussen maart april en mei, maar ik ga toch voor mei. Ik ben zelf in januari geboren en vind dat zo’n stomme kutmaand. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Maar februari en november dan weer nog erger. En september eigenlijk ook, en augustus, er blijft zo weinig over. #monthshaming.

3 likes

Hmm ik vind alles in de lente en herfst wel mooi.
Alleen in mijn familie komen heel veel dubbele (soms driedubbele) verjaardagen voor, of zeg maar meerdere dagen achter elkaar.
We hebben een week in juli waar vrijwel elke dag één of meerdere personen jarig zijn. Verschrikkelijk, en dan hebben we in oktober en januari en februari helemaal niks. Mijn dochter is gelukkig niet op een datum geboren waarop iemand anders al jarig was maar wel dicht bij twee anderen.

Alles behalve september. Zo veel verjaardagen in die maand, inclusief die van mezelf en mijn vriend.

1 like

Haha ik vind dat echt zo’n “zakelijke” maand. Na december en alle feestdagen moet dan alles weer op orde zijn. Maar er zijn uiteraard ergere dingen in de wereld:’)

2 likes

Eigenlijk moet ik zo min mogelijk m’n lenzen dragen en heb wel kunsttranen die een beetje helpen maar blijven gevoelige ogen helaas. Het valt mij niet meer op maar dus wel bij anderen als hun oogwit zo mooi wit is haha.

geen juli of augustus,
vond dat vroeger vervelend, omdat iedereen dan op vakantie is.

3 likes

Ja ik heb 2 maand vakantie, dit jaar uitzonderlijk 3 en ik verveel me echt, wil gewoon weer werken

2 likes

Ik heb voor februari gekozen, ik ben zelf eind februari jarig en daar ben ik wel blij mee. Tussen de feestdagen in december en de verlengde weekends vanaf Pasen is er verder niet echt iets speciaals en ik vond het altijd wel leuk dat mijn verjaardag dat een beetje breekt. Ook omdat ik de winter na nieuwjaar nog echt wel lang vind duren.

4 likes

Anonieme poll. Slik jij elke dag medicatie?

• Ja, voor een periode
  • Nee
  • Alleen vitaminepillen
  • Ja, voor onbepaalde tijd
  • Ja, ik kom er nooit meer vanaf

0 stemmers

Ben benieuwd hoeveel mensen het zijn/ of ik de enige ben (lijkt me niet)

Mijn moeder was uitgerekend op 31 december, en ik ben op 15 januari dan eindelijk geboren. Maar iig niet in een schoolvakantie, dus ik kon op school direct trakteren en als kind heb ik er geen enkele moeite mee gehad hoor! Ik vind het nu als volwassene alleen een stomme maand.

Ik reken hier inderdaad orale anticonceptie ook onder… dus denk dat er wel meer zijn.