En omdat ik nooit van korstjes kan afblijven, duurt het eeuwen voordat het weg is en als het eenmaal weg is heb ik een litteken. Top 
Dan kiest hij toch echt de verkeerde woorden. Kun je beter zeggen “de baarmoeder ziet er in orde uit”. Hoewel ik van mening ben dat je het überhaupt achterwege kan laten. Als er iets niet in orde is hoor je dat wel.
3 weken erna 
Duurt altijd wat langer om topkwaliteit te produceren.
Nu ik erover nadenk was ik niet echt de oudste, we hadden wat zittenblijvers en wat mensen die later naar NL waren gekomen. Ik vond het vooral chill om niet piepjong naar de middelbare school te hoeven. Voor mij was het ook fijn omdat ik sociaal niet zo sterk was, dus op deze manier paste ik beter bij iets jongere kinderen
ohhh ik dus ook. zou nu ondenkbaar zijn geloof ik
Ik ben in Griekenland geboren waar ze meer verdienen aan een keizersnee haha. Als ik een jongentje was geweest (het zwakkere geslacht) had ik nu niet geleefd. Dus hoera voor het hebben van een punani.
Dit is in Turkije ook zo toch? Dat met die keizersnede. En eh, Jezus is dus nu ook al in februari/maart geboren? Want vissen. En december/januari want steenbok? En hij is ook alweer uit de dood opgestaan. Jezus weet ie eigenlijk wel zelf wanneer die geboren en doodgegaan is ofwa.
Waarschijnlijk eind september/begin oktober tijdens het loofhuttenfeest. Is geen consensus over, maar dit denkt mijn docent NT 
Volgens mij ben je tot 22 oktober een weegschaal haha
ik ben in feb uitgerekend en een collega wenste mij alvast sterkte, “want dat wordt een waterman en dat zijn hele moeilijke mensen”.
oke meid
ze is zelf dan ook een waterman neem ik aan? 
Hey mijn moeder ook bij mij! (Van mij?)
Maar geplande keizersnee dus ze hebben me expres op 30 nov gehaald omdat m’n ouders het anders zo zielig vonden met sinterklaas.
haha ja kan toch niet anders
Huh wat?
Haha ik zat bij elke maand ook na te denken over wat voor sterrenbeeld het dan zou worden. Ik wil iig geen schorpioen of stier. Het liefst wil ik een ram like moi, dus heb daarom maar voor maart gekozen, maar dan moet het wel eind maart zijn. Het liefst wil ik helemaal geen kinderen maar oké.
Op een eiland 100 jaar geleden. Wees maar niet bang haha
Waarom geen stier? Tweelingen snap ik, en schorpioen maar stiertjes zijn koddig en leuk!
Jaikpreekvooreigenparochie
Ik ken 2 mensen die dichtbij me stonden/staan en ik kan daar niet zo goed mee
Al vind ik het belangrijker dat het geen schorpioen wordt, met een stier kan ik op zich wel leven