Stel je persoonlijke vraag #10

Wat is er mis met tweelingen? Is het daarom dat het met 2 tweelingen niks is geworden qua relatie? :stuck_out_tongue: (ex en exdate waren tweelingen). Mijn vader is ook een tweeling, zegt dit ook nog iets :thinking:
Ik werd van de week in het eerste kwartier dat ik iemand sprak gevraagd welk sterrenbeeld ik ben hahah, heb dat echt nog nooit gevraagd aan iemand of het belang daar van gezien.
Ik wil een lente/zomer kind.

Mijn ouders hebben hetzelfde sterrenbeeld en al bijna 40 jaar gelukkig met elkaar dus geloof daar niet zo in. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Nee, maar ik was wel altijd op studiedag jarig. Zelfs tijdens mijn opleiding😅

Oh ik ben zelf geen tweeling. Bedoel die 2 mannen waren alle twee tweelingen.

WAT IS ER MIS MET KREEFTEN

7 likes

ZE HEBBEN KNIJP KLAUWTJES

9 likes

Gelukkig is een sterrenbeeld net zo nietszeggend over iemands persoonlijkheid als diegene’s naam, neusvorm of kledingmaat.

43 likes

HEB ZIN IN LOBSTER POKEHBOWL VAN DADAWAN NU.

2 likes

Nou ik zou veel aardiger zijn als ik maat 36 had maarja, helaas pindakaas.

3 likes

Van eenmalig selderij eten word ik al chagrijnig

2 likes

Ik geloof echt geen zak van horoscopen. In Azië ben je een konijn rat of slang en heb je hele andere kenmerken en hier is een kreeft overgevoelig, een steenbok koel kil afstandelijk en zakelijk een schorpioen minachtend en jaloers, vissen zijn maar een stel zweefteven, leeuwen arrogant, tweelingen irritant en wispelturig. Blabla.

2 likes

Ja maar daar gaan ze toch op jaartal in en niet op maand? Dus ik bedoel dat je dat ineens in dezelfde categorie kan vallen als hier vissen en boogschutter ofzo.

Hahahaha sorry maar dat is echt grappig ik zie je al beteuterd naar de soep kijken die wegstroomt

5 likes

Tegenwoordig gaat het meestal zo: als je van oktober t/m december bent, hangt het ervan af hoe je het cognitief en sociaal-emotioneel doet. Soms ben je dan dus bij de oudsten in een groep, soms juist bij de jongsten. Van januari t/m september word je in dezelfde groep geplaatst.
Voorbeeld: in groep 3 NL (het eerste leerjaar BE) zitten dan de cognitief/sociaal emotioneel zwakkere leerlingen die in oktober t/m december 7 jaar worden, de cognitief/sociaal-emotioneel sterkere leerlingen die in oktober t/m december nog 6 jaar worden en de rest die in januari t/m september 7 jaar worden.

1 like

Vind jij een mascara ook fijner als die een beetje droger van substantie is geworden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 weken te vroeg sorry mam

2 likes

Ik kan me voorstellen dat het niet eens echt om het nagels lakken gaat maar om het gevoel dat je moeder voor je klaarstaat als je haar nodig hebt. Dan kan een opmerking als deze best pijnlijk zijn, hoewel het ongetwijfeld goed bedoeld is.

@anon23429397 :heart:

6 likes

@anon23429397
Als je in de buurt woont, wil ik met liefde je nagels lakken.
Girls need some pampering sometimes.

6 likes

Ik ben handhaver bij een gemeente en het is gewoon echt heel dom om je huis te verhuren als je niet zeker weet of het wel mag. Dat i.c.m. ontzettend veel overlast én al een woningtekort vind ik het vooral ontzettend asociaal.

2 likes

Ik heb t even aan N. Gevraagd en zij is heeel blij met dr geboortemaand dus no worries :joy:

2 likes