Stel je persoonlijke vraag #10

Volgens mij mag je in rotterdam 60 dagen per jaar verhuren maar hij deed dat vorig jaar echt veel meer…

Ja, niet droog droog, maar wel minder nat. De eerste week/ 2 weken vind ik een nieuwe mascara nog niet optimaal.

1 like

Ik ben Eerste Kerstdag jarig, dus eigenlijk nog steeds altijd op een vrije dag voor de meeste mensen.

Ik had t daar toevallig met een collega nog over vandaag. In Amsterdam mag je 30 dagen, maar mij lijkt dat best een schijnconstructie, want hoe kan een gemeente dat nou nagaan zonder afhankelijk te zijn van of de verhuurder of AirBNB en de andere platforms waarop het wordt aangeboden.

Ik heb laatst ook een positieve review geschreven voor een gratis cocktail :smile:

1 like

Ja fucking airbnb moet gewoon gaan meewerken een keer met de gemeente, dan zou t geen probleem zijn, maar nee hoor vergeet t maar

3 likes

Wat vind jij lekkerder zitten:

• Legging
  • Strakke joggingbroek
  • Losse joggingbroek

0 stemmers

Ik vraag dit want kan me niet voorstellen dat mensen voor legging kiezen, die band zit strak op je buik toch??

Opvolgende vraag:
Sport jij wel eens in bovengenoemde joggingbroek/legging?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik koop een chill/pyjama legging gewoon in de goede maat, liever iets te groot dan te klein. Dan heb ik geen last van een strakke band!

2 likes

Poets jij je tanden onder de douche? Ik heb altijd het gevoel dat dat bepaalde type mensen zijn maar dat slaat natuurlijk nergens op.

• Ja vaak
  • Soms
  • Zelden
  • Nooit
  • Altijd

0 stemmers

Heb het één keer geprobeerd maar ik vond het eigenlijk helemaal niet chill.

1 like

Ik heb altijd gestemd, maar dat is eigenlijk elke ochtend, ‘s avonds niet…
Wat voor type mensen zijn dat dan volgens jou?

2 likes

Haha nou ik denk dan aan van die praktische outdoor mensen die van bergbeklimmen en mountainbiken houden. Praktische kleding dragen en 's ochtends binnen 10 min na het opstaan buiten staan. Ik weet het slaat nergens op😂

13 likes

Hahaha was het maar zo een feest. Ik doe het eigenlijk, omdat ik dan 2 minuten langer in de douche kan staan. Vooral in de winter heerlijk. Al moet ik zeggen dat ik ook van wandelen houd en op andere gebieden vrij praktisch ben, dus misschien moet ik deze typering wel gewoon omarmen.

12 likes

Haha ik herken me er niet in iig! Het zorgt er bij mij ook juist voor dat ik trager ben, omdat ik onder de douche veel langer m’n tanden poets dan aan de wastafel…

2 likes

Tanden poetsen met warm water onder de douche voelt niet chill… dan krijg je niet dat frisse gevoel in je mond.

3 likes

Haha nee hoor, integendeel. Ik doe het omdat ik dan langer in bed kan blijven liggen, het lekker warm is, en als ik toch moet wachten tot mn conditioner is ingetrokken heb ik meteen iets te doen in die tijd. Ipv angstvallig het water met mn haar vermijden.

2 likes

Heb je een tatoeage?

• Nee, wil dit ook niet
  • Nee, maar wil het wel
  • Nee, maar geen idee of ik er ooit een neem
  • Ja, ik heb er 1
  • Ja, ik heb er tussen de 2 - 5
  • Ja, ik heb er tussen de 5 - 10
  • Ja, ik heb er meer dan 10
  • Ik ben een wandelende tatoeage

0 stemmers

Dit jaar viel de zomer echt wel tegen tot zover. Vorig jaar hebben we wel echt een mega lange “echte” zomer gehad voor mijn gevoel

6 likes

Ieder voorjaar denk ik weer: Deze zomer gaat de beste ooit worden! Lekker veel feestjes, leuke jurkjes aan, naar het strand, veel wandelen buiten en tot ‘s avonds laat buiten zitten :biggrin:

En dan is het zomer maar dan is het de helft van de tijd kutweer en als het dan lekker weer is blijf ik liever binnen want het is te warm buiten/heb echt geen zin om te wandelen/heb echt geen zin om tussen al die mensen op het strand te liggen/wil heel de dag op de bank hangen en doelloos forummen

20 likes