Stel je persoonlijke vraag #10

Ik denk bij instrument bespelen, creatief bezig zijn enzo altijd van ja ik zou het wel willen kunnen, maar echt mijn best doen om op dat punt te komen? Mwah nee.
Uiteindelijk zou ik wel graag een taal (beter) kunnen spreken, maar de moeite die ik er voor moet doen laat me al denken; laat maar :’)

2 likes

Dit verbaast me altijd. Als ik in 4 uur tijd 4 biertjes drink vertrouw ik mezelf echt niet meer in het verkeer. Iedereens tolerantie is natuurlijk anders, maar toen het zo warm was (dan eet je ook minder) voelde ik 1 biertje al. Zou dan echt nooooit de weg op willen omdat ik gewoon voel dat mijn reactiesnelheid vertraagd is. Maar het mag wel.

8 likes

Wat vind jij de leukste woonwinkel van de landelijk bekende winkels waar je echt meubels kan kopen, niet alleen accessoires.

• Jysk
  • Karwei
  • Leen Bakker
  • Kwantum
  • Ikea
  • Woonexpress
  • Pronto
  • De Bommel
  • Henders & Hazel
  • Goossens
  • Trendhopper
  • Anders

0 stemmers

Oh ja dat ook. Eigenlijk alles behalve werken.

Ik heb ondertussen denk ik al 10 jaar niet overgegeven :see_no_evil: Maar dat vind ik helemaal niet erg

1 like

Ik denk ik nog veel langer niet. Jammer genoeg wordt mijn angst ervoor daardoor alleen maar groter. :pensive: Hoop soms dat ik gewoon een keer ziek word.

Wat ik trouwens bij Ikea heb, ze hebben heel lang dezelfde meubels en accessoires in de collectie en maar af en toe wat nieuws.
Uiteraard hou ik van Ikea maar koop er vaak bakjes, zakjes, keukengerei etc. En heb er wel veel meubels gehaald toen ik ging verhuizen omdat ik veel handige kasten moest hebben ivm ruimtegebrek. Maar als je er vaak komt zie je ook vaak dezelfde spullen, jaren achter elkaar.
Bij bijv Leen Bakker, kwantum ofzo komen er vaak nieuwe spullen en als je daar zo af en toe heengaat zie je wel steeds wat nieuws.

3 likes

Zelfde verhaal, vroeger was ik er nooit bang voor maar nu het zo lang geleden is wordt de angst ervoor alleen maar erger. Maar we worden vanzelf wel een keer ziek denk ik :sweat_smile:

Ja ik wilde hem eigenlijk multi maken maar was iets fout gegaan :frowning:

Poeh ik heb best veel gejat als begin tiener. #durfoptebiechten

Ik snap alleen nu echt niet meer hoe want ik zou dat nu echt niet meer durven. :rofl: Bij het idee alleen al krijg ik het al benauwd. Ik ben uiteindelijk wel gepakt, ouders moesten alles terugbetalen en toen heb ik mijn lesje ook wel geleerd. Dom dom.

Alles is toen wel gedoneerd naar een weeshuis ofzo want ik mocht het niet houden van mijn ouders (logisch) maar ze hadden er wel voor betaald uiteindelijk.

2 likes

Ik heb een keer een kneedgum gejat uit de enige speelgoedwinkel op ons dorp. We kwamen ook altijd bij die mensen op verjaardag en deden dingen samen. Wat dacht ik??? Ik heb nog steeds spijt.

2 likes

Zomer sowieso. Ik maak echt plannen en niks ervan komt uit, omdat het of te heet is of het plenst of iedereen is weg :frowning:

1 like

Ik denk altijd van jaaa leuk zomer, veel festivals af. Maar eindstand is altijd dat ik geen medestanders kan vinden voor feestjes die ik leuk vind, dus dat is stom.
Bij andere seizoenen heb ik nooit verwachtingen/ideeën.

4 likes

Ben jij wel eens in Dubai geweest? Ik bedoel dan niet eventjes op het vliegveld en dan weer door. Voor mijn gevoel wordt er altijd veel over gepraat, maar is niemand er geweest

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Staat wel nog op mijn wishlist!

1 like

Plekken waar wel iedereen ineens heen lijkt te gaan:

Ben jij wel eens op Curaçao geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En op Bali?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

De laatste keer dat ik heb gekotst was op mijn 15e. Daarna echt nooit meer, hoe ziek ik ook ben of hoeveel alcohol ik ook op heb, ik kots niet :sweat_smile: Gaat gewoon niet.

1 like

Dubai heeft zo’n extreme hypocrisie met bizarre luxe en moderne slavernij. Ik blijf hier heel heel ver vandaan.

23 likes

Inmiddels al 8x op het vliegveld (mooie luchthaven hoor en love Emirates :joy:) maar nooit daar buiten. Zou er zelf ook niet zo snel heen gaan, het lijkt mij nogal een ‘neppe’ stad. Plus buiten de stad is niks te doen, aangezien die hele stad gewoon letterlijk in een woestijn is neer geknald.

5 likes

Ik ben vrij kritisch op kleding, dus als ik iets vind wat 1) mooi staat 2) ik kan betalen 3) ik vaak aan ga hebben, dan haal ik het sowieso in meerdere kleuren en soms zelfs meerdere in dezelfde kleur. Anders janken als het kapot gedragen is.

6 likes