Stel je persoonlijke vraag #10

Hoe weten mensen niet wat het is? Het woord zegt het letterlijk :woman_shrugging:t3:

problemen heb je in zoveel soorten en maten dus geen idee in welke context deze term wordt gebruikt, gaat het om psychische problemen? Armoede? Criminaliteit?

oh lol zie nu Hvo’s printscreen
het is dus alles van bovenstaande

2 likes

Mijn vriend is Spaans en ik heb me echt maandenlang afgevraagd waarom hij zo vaak ‘ja’ zei in berichtjes naar (Spaanse) vrienden en familie. Totdat ik zelf een beetje Spaans ging leren en er dus achterkwam dat je het dus anders uitspreekt jajajaja.

7 likes

Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar had zelf niet direct gedacht aan een volwassene en een kind. Dacht eerder aan meerdere kinderen met problemen.

Ik ging er wel vanuit dat het iets in deze richting was, maar had er nog nooit echt van gehoord. Dus toch gestemd dat ik niet weet wat het is

Ja multi toch? Maar misschien makkelijk praten ik werk in die sector

Wow dat er zoveel mensen zich druk maken om een beurtbalkje. Nooit bij stilgestaan dat zelfs daar etiquette gelden en dat het ook nog voor grote ergernis kan zorgen als je er even niet aan denkt.
Dat ding heeft toch als enige functie boodschappen uit elkaar houden. Boeiend wie het neerlegt. Het is een handeling van 2 seconde. Dus waar hebben we het over?

21 likes

Omg ik ben de enige nu. Mn vriend begreep me nooit maar snapt me eiiiindelijk wel.

Satisficer pro

8 likes

Ahhh Ik vind het zo raar dat Ross zo weinig stemmen heeft. Hij staat op gedeelde eerste plek met Phoebe bij mij.

2 likes

Ik denk dat Ross nogal wat credits heeft verspeeld door vreemd te gaan, maar ik vond hem ook een leuk personage. Vooral als hij doordraaide met Unagi of MY SANDWICH!!!
Maar Chandler blijft toch het allerleukste naar mijn mening.

1 like

Neee ik hou ook van Ross, vooral dronken Ross. My fajitas!!!1!

7 likes

En misschien door al zijn gaslighting.

Ik heb overigens gestemd op dat ik geen Friends kijk, ondanks dat ik veel afleveringen heb gezien, want vond er destijds al niks aan, en met de kennis van nu is het aardig problematisch hier en daar (naast de al genoemde gaslighting ook veel homofobie, amper POCs, etc).

3 likes

Jaa zij wilt altijd dr zin krijgen pff

1 like

Lol

7 likes

Jaaa vind ik ook een beetje shocking, ik vind Ross ook echt het leukste personage. Hij is altijd zo ongemakkelijk en dat is lekker cringe-waardig. Joey en Chandler vind ik allebei ook echt geweldig. Rachel en Monica neutraal en Phoebe vind ik het minst leuk.

5 likes

Ik zag laatst iemand die op joey leek van seizoen 1 was gelijk verliefd.
Ook zon jaren 90 spijkerbroek en trui :heart_eyes:

9 likes

Seizoen 1 Joey is inderdaad echt :ok_hand:t3::ok_hand:t3::drooling_face:

2 likes

Sowieso Chandler :heart_eyes:

43 likes

Ja dit vond ik ook altijd super ongeloofwaardig haha, hij is best wel lekker
Edit: en slim

8 likes