En grappig
Ik kan me er ook echt niet druk om maken, vooral als je er gewoon makkelijk bij kan. Soms denk ik er ook niet aan en dan raakt de persoon achter me geïrriteerd dat ik hem niet heb neergelegd. Dat vind ik dan weer irritant dat iemand zich daar druk om maakt. 
Van reddit: 'Netherisles - If all ice melted"
Waar zou jij dan willen wonen?
- Leeuwarden
- Groningen
- Amsterdam
- Utrecht
- Arnhem
- Dordrecht
- Breda
- Haag-Rotterdam
- Eindhoven
- Ik sterf nog liever aan verdrinking dan dat ik op een van de eilanden ga wonen.
0 stemmers
Ik ga wel in het Duitste stuk wonen :’)
Jekko gebruik ik best vaak 
Ahw nu hou ik nog meer van Joey 
Ik heb nog nooit zo’n problematische mening gezien. Die twee zijn duidelijk de twee kutste.
Nu het toch over Friends gaat, voor de echte liefhebbers:
Omdat mijn vriendinnen superverbaasd zijn dat ik steil schaalbaar heb en ik me andermans schaalbaar niet voor de geest kan halen om te peilen of dat echt zo raar is:
Wat voor textuur heeft jouw schaamhaar?
- Steil
- Slag
- Krullend
- Geen idee
0 stemmers
Oh, ik dacht dat schaamhaar altijd krullend was? Het gaat wel pas vanaf een bepaalde lengte krullen (bij mij dan).
Mijn vriendinnen dachten dat ook! Mijn hoofdhaar is nota bene krullend, maar mijn schaamhaar is echt steil, ook als het lang is.
Ben echt geneigd om in mijn familie-app te vragen of we het allemaal hebben, maar ik houd me in.
Ik scheer het ongeveer 1 keer per week, en dan heb je volgens mij nog niet eens 5mm haar. Heb het wel eens langer laten staan en dan krulde het niet. Maar misschien wel als het echt helemaal uitgegroeid is. Ik moest trouwens lachen om de optie slag haha. Schaamhaar met weelderige golven. 
Over schaamhaar gesproken. “Does the carpet match the drapes?” Ik zet het er toch maar ff bij, dat betekent dus of je schaamhaar dezelfde haarkleur heeft als je hoofdhaar.
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Gebruik jij wel eens gezichtsmaskers?
- Nee nooit
- Een enkele keer gebruikt in m’n leven
- Ja regelmatig
- Wekelijks
- Een aantal keren per jaar
0 stemmers
SIBUNA 
Ja ik vind het heerlijk! Zeker als ik in bad ga. Vaak op de zondag avond.
Ik heb altijd periodes waarin in het weer regelmatig gebruik. Ik koop trouwens bijna altijd goedkope maskertjes bij de HEMA.
Huhh ik heb nog nooit van steil schaamhaar gehoord maar blijkbaar komt het heel veel voor? Is het echt zeker weten steil bij jullie, ook als het op z’n maximale lengte is? Ik wil nu zo graag een foto hiervan zien.
beachwaves