Stel je persoonlijke vraag #10

Ik heb vanochtend in bed ff m’n kut geïnspecteerd. Ik heb het al 2 weken lang laten staan, dat is voor mijn doen lang. Ik zie geen enkele krul en mijn hoofdhaar krult van nature. Maar volgens mij groeit mijn schaamhaar heel langzaam. Ik het namelijk geen idee wanneer het volledig is gegroeid. Heeft iemand enig idee wanneer dat helemaal is uitgegroeid?

2 likes

Haha wat fijn dat je dit zo hebt onderzocht! Het wordt zeer gewaardeerd. Heb geen idee hoelang het duurt tot het op z’n maximale lengte is.

Dit werpt wel nieuw licht op het scheer-dilemma: zou de structuur van je schaamhaar invloed kunnen hebben op of je het wel of niet wil scheren/trimmen? :thinking:

2 likes

En of je okselhaar krult of stijl is haha. Ik heb volgens mij nog nooit mannen gezien met echt stijl okselhaar. Wtf ik vind dit nu ineens heel apart om over na te denken.

1 like

Ik heb het idee dat het deze textuur heeft:

2-Vintage-Troll-Dolls-Russ-Brand-Collectors-Doll-_1

51 likes

Dat van mijn vriend is steil! En dat van m’n vader ook, geloof ik.

Ik heb trouwens een foto gevonden van recht schaamhaar.

venusheuvel

4191oo36506170836

@anon24802271 klopt wel aardig met de trol, inderdaad, haha.

18 likes

Scheert jouw partner zijn/haar okselhaar?

• Ja alles haalt hij/zij eraf
  • Hij/zij trimt het
  • Ik weet het niet
  • Nee hij/zij laat alles staan

0 stemmers

Ik kom weer met een relatie-vraag, maar dit is echt een serieus probleem in mijn liefdesleven hoor haha. De uiterlijk-innerlijk discrepantie.

Wat vindt jij belangrijker in een partner? (Anoniem)

• Uiterlijk
  • Innerlijk

0 stemmers

Als je een partner hebt, vindt je die dan aantrekkelijk qua uiterlijk? (Anoniem)

• Ja
  • Een beetje
  • Nee
  • Eerst wel, nu niet meer
  • Eerst niet, nu wel
  • Anders
  • Perongeluk gestemd

0 stemmers

Als je geen partner hebt, hoe deal je dan met uiterlijk en dates? (Anoniem). Dus in dit geval aantrekkelijk = qua uiterlijk.

• Ik moet ze aantrekkelijk vinden
  • Ik moet ze een beetje aantrekkelijk vinden
  • Ik vind het niet zo belangrijk of ik ze aantrekkelijk vind
  • Anders
  • Perongeluk gestemd

0 stemmers

Als je geen partner hebt, vind je jezelf (te) kieskeurig op het vlak van uiterlijk? (Anoniem)

• Ja
  • Een beetje
  • Nee
  • Anders
  • Perongeluk gestemd

0 stemmers

Wow ik weet niet wat ik had verwacht maar niet dit.

Iemand die ik ken is jaren geleden naar een waarzegster geweest, en zij vertelde haar nooit op een scooter te stappen, want dat wordt haar dood. Zij heeft daarna nooit meer op een scooter gereden.
Zou jij dit advies opvolgen?

• Ja
  • Nee
  • Ik kijk het even aan of ze over andere dingen gelijk had
  • Anders

0 stemmers

Stel het zou zo zijn en je nooit meer op een scooter stapt krijg je sowieso final destination situaties.

1 like

Anders: ik zou überhaupt niet naar een waarzegger gaan, maar mocht iemand me ongevraagd zoiets meedelen dan zou ik er geen waarde aan hechten.

10 likes

Uiterlijk is voor mij heel belangrijk in de zin dat ik diegene aantrekkelijk moet vinden. Maar dat betekent niet per sé “conventioneel aantrekkelijk”, of “beantwoordend aan de huidige schoonheidsstandaarden”. Gewoon of ik me aangetrokken voel tot diegene, en dat gaat onbewust.

26 likes

Ik vind het wel belangrijk dat ik mijn partner aantrekkelijk vind, maar aantrekkingskracht verandert wanneer ik iemand leer kennen vaak heel erg. Mensen die niet ~mijn type~ zijn kan ik door de manier waarop ze bewegen, de combinatie van uiterlijk en stem of juist voornamelijk door hoe hun innerlijk uitstraalt heel aantrekkelijk gaan vinden, en zo andersom. Als ik iemand echt afstotelijk vind verandert dat meestal niet, maar iemand die ik in het begin niet sexy vind kan ik zomaar door iets wat me niet opgevallen was woest aantrekkelijk gaan vinden.

18 likes

En heb je wel eens op een scooter gezeten?

• Ja, ik bestuurde de scooter
  • Ja, ik zat achterop
  • Ja, zowel bestuurd als achterop gezeten
  • Nee

0 stemmers

Ik moet iemand wel aantrekkelijk vinden, maar dat is voor mij wel iets anders dan knap/mooi. Aantrekkelijk is toch een combinatie van uiterlijk, uitstraling, gedrag, houding, kleding, etc.

Er zijn zat mannen/vrouwen die ik wel knap, maar niet aantrekkelijk vind (bijvoorbeeld omdat ze te conventioneel mooi en gepolijst zijn). De mensen die ik aantrekkelijk vind vind ik niet lelijk, maar meestal ook niet conventioneel knap, ze hebben altijd “iets aparts.” Dat heb ik ook met mijn huidige partner, maar dat vind ik eigenlijk wel prima. Als hij heel conventioneel knap zou zijn zou ik er alleen maar onzeker van worden waarschijnlijk.

1 like
  • Ik houd meer van groente dan van fruit
  • Ik houd meer van fruit dan van groente
  • Ik houd evenveel van groente als van fruit
  • Ik houd niet van groente en van fruit

0 stemmers

Ik zou best een keertje naar Leidse Bep willen :heart_eyes:

2 likes

Heb jij wel eens in een n(m)itella moeten lopen? Bijv door een botbreuk, een scheur in je schouder, een schouder uit de kom etc.

• Ja
  • Ja natuurlijk
  • Nee nooit
  • Een enkele keer in mijn leven

0 stemmers

1 like

Mitella :wink:

7 likes

Hahaha ja oke