Ik ben naar eentje geweest die echt zoveel wist. Ik heb letterlijk geen woord gezegd en ze heeft zoveel goed gezien/voorspeld etc. Echt totaal geen open deuren.
Ik zou het alleen nooit meer doen omdat ik er echt lang last van heb (gehad).
Ik vind uitstraling en zelfzekerheid een enorm groot deel van aantrekkelijkheid uitmaken. Foto’s van knappe mannen (die ik dus niet ken) doen me echt niets, ik heb een persoonlijkheid nodig om ze aantrekkelijk te vinden (al weet ik dat ze objectief gezien wel knap zijn) (vrouwen vind ik wel sneller aantrekkelijk, bij vrouwen heb ik vaker zo’n moment dat ik meteen voor haar val als ik haar zie). En ik kan mensen ook aantrekkelijker vinden als ik ze beter leer kennen.
Ik val wel op een bepaald type (die ook niet per se het standaard schoonheidsideaal is, trouwens), maar mijn laatste 2 crushes voldoen daar niet aan en vind ik ook niet knap, maar hun aantrekkelijkheid is voor mij gegroeid naarmate ik ze beter leerde kennen. Zelfs in die mate dat ik daar echt verbaasd van was.
Laat jij je kamerplanten buiten douchen in de regen?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen (waterbehoevende) planten
0 stemmers
Ik heb 2 readings gehad van 2 verschillende mensen, die elkaar niet kennen. Allebei zagen ze dat ik naar Amsterdam ga verhuizen. Ik heb niks met Amsterdam, het is geen wens van mij om daar te gaan wonen. Ik ben een Rotterdammer in hart en nieren. Maar ik vond het wel frappant dat ze het allebei zeiden.
Ik vind waarzegster ook wel een extreem cliche beeld oproepen. Ik heb ook wel ervaring met readings, en dat is veel subtieler. Die mensen konden mij zonder praten heel goed aanvoelen en dingen zeggen over mij, wat vast ook deels projectie is maar wat zeker heel interessant is en ook dingen gezegd zijn die heel erg treffend waren. Mijn moeder is ook eens bij een medium geweest en die heeft wel bizar kloppende dingen gezegd die we echt niet kunnen verklaren. Ik neem het altijd met een korreltje zout iig. Maar omdat de wetenschap dingen niet duidelijk kan bevestigen (dingen als energie/aura enzo), geloof ik niet dat er “niets” is. De wetenschap is ook maar zoekende in een ruimte waarvan we ook heel veel (nog) niet weten. Wat we wel weten daar kan je misschien wat mee, maar het is voor mij dus niet heilig ofzo. Maar ik word altijd wel geergerd als mensen zeggen dat de kleuren die ik zie (ik zie aura’s soms) in mijn hoofd zitten of dat het per se mijn oog zenuw is. Want dat is niet bewezen en het is gewoon iets wat niet bevestigd is door de wetenschap, ook niet helemaal ontkracht. Is iets waar ik veel over nadenk de laatste maanden.
Ik dacht in eerste instantie dat je het had over buitenplanten, dus ik vond het nogal een open deur dat ik deze niet uit de tuin trek als het regent 
Oh, gekke vraag als je het zo leest ja! Ik pas het even aan 
Dacht je dat het nitella was? Why? 
Ik kwam er pas onlangs achter dat sibuna omgekeerd anibus is, nooit over nagedacht toen 
Echt pas toen die terugkijk aflevering was op MTV
Nee het was nutella en eigenlijk een flauw grapje omdat ik als kind mitella/Nutella zei. Maar dat “grapje” kwam niet echt aan aangezien ik verbeterd werd haha. Ik dacht iig dat veel kinderen mitella/Nutella zeggen/zeiden.
Oh misschien als je een ‘nu’ had getypt dat het was overgekomen
Nooit gehoord dat kinderen het zo noemen/
Ja ik heb echt vaak gehoord " ik heb een Nutella om!" Wel bij echt kleine kinderen - max 4 jaar.
Ze benoemde bijvoorbeeld dat mijn moeder ziek zou worden. Dat is een tijd later ook gebeurd. En ook heb ik nogal een voorgeschiedenis met het zwanger raken en ze noemde hele specifieke medische dingen die er aan de hand zouden zijn, wat dus uiteindelijk allemaal heeft geklopt.
Wat overigens niet klopte was dat ze zei dat ik twee kinderen met een groot leeftijdsverschil zou krijgen. (Ben na 1,5jaar zwanger van nr 2) dus dat klopt niet, maar tussendoor wel miskramen gehad en steeds als ik een miskraam had dacht ik: ja tuurlijk, want er zit zoveel leeftijd tussen mijn 2 kinderen.
Maargoed ben er nog niet helemaal gerust op, ben nog niet bevallen van een gezonde 2e.
Ik weet het op dit moment zeker. Maar het kan best dat ik op een later moment in mijn leven hele andere dingen geloof.
Dus dat ik nu iets zeker denk te weten (ik denk dat het ook meer berusting dan overtuiging is) betekent niet dat ik niet opensta voor andere ideeën.
Nee, maar ik “tan” ook niet.
haha idd, zou vreemd zijn als je zelfbruinvlekken in je bed had als je niet zelfbruinde
Ik zag deze ad op insta en ik vroeg me hierdoor af: scheren jullie je buik? Ik ken namelijk volgens mij geen enkele vrouw die dit doet of wil
- Nee doe ik niet
- Ja dit doe ik
- Ik doe dit nu niet maar ga het door deze advertentie wel doen
0 stemmers
Nee, ik mocht dit niet kijken, hahaa
Ik trek wel de 3 opvallende zwarte haartjes eruit waardoor de haarzakjes gaan irriteren en het nog meer opvalt 
Mochten jullie vroeger bepaalde dingen niet kijken/lezen van je ouders?
Ik mocht bijvoorbeeld het huis Anubis niet kijken, en Harry Potter niet lezen vanwege de geloofsovertuigingen van mijn ouders. Maar ik mocht ook Spangas niet kijken, omdat dit me een vertekend beeld zou geven van de middelbare school. Disney mocht (zeker in het begin) alleen onder begeleiding. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik echt strenge ouders heb
- Nee, ik mocht alles kijken/lezen
- Ik mocht alles kijken/lezen wat bij mijn leeftijd paste
- Ik mocht sommige dingen niet kijken/lezen omdat ze geen goede invloed zouden hebben
- Ik mocht sommige dingen niet kijken/lezen omdat ze in strijd waren met de geloofsovertuigingen van mijn ouders
- Ik moest eerst dingen aan mijn ouders voorleggen voordat ik ze mocht kijken/lezen
0 stemmers