Ik zou het achteraf zeggen, denk ik. Dan kan de caissiere ervoor kiezen om een melding bij haar leidinggevende te maken
Die mensen hebben toch netjes aangegeven wat ze nog in het karretje hebben? Dat de caissière niet oplet is niet hun probleem en zou dus niks zeggen tegen iemand.
Jezus. Dit kan toch niet goed voor je zijn? Echt bij alles dat ik leer over zwangerschappen ga ik steeds minder snappen waarom je jezelf dat in godsnaam aan zou doen.
Welke optie gebruik jij altijd?
- Tikkie
- Betaalverzoek via je bank app
0 stemmers
Aangezien maar 29% nee gestemd heeft, zal ik af en toe een poll plaatsen over een serie
(sorry voor de nee-stemmers)
Deze keer… Jane the Virgin
Leukste karakter?
- Jane
- Xiomara
- Petra
- Alba
- Rogelio
- Rafael
- Michael
- Luisa
- Rose
- J.R.
- Iemand anders
- Ik heb deze serie nooit gezien
0 stemmers
Bij wie hoort Jane volgens jou?
- Rafael
- Michael
- Iemand anders
0 stemmers
Kijk je telenovela’s?
- Ja, al voor JtV
- Ja, door JtV
- Nee
0 stemmers
ah ik heb van de week de laatste aflevering gezien <3
Zo jammer dat het afgelopen is hè?
Ben je wel tevreden over het einde?
Ik snap de voordelen van tikkie niet tegenover een betaalverzoek, kan iemand me dat uitleggen?
Ik kan geen betaalverzoek sturen met triodos
Je kunt een gifje maken met je eigen hoofd en dollar biljetten en dat krijgt diegene die jou betaald te zien
Ohhh jammer ik heb ASN en daarmee kan het wel gewoon
Nou ze hebben het gewoon eerlijk en duidelijk gezegd. Daarnaast vind het jouw zaken niet om in anderen hun karretje te kijken en op het schermpje mee te kijken. Dat is heel erg bemoeizuchtig en raar vind ik.
Tenzij het jouw winkel is of je kent de eigenaar ofzo? Dan zou ik het misschien nog wel begrijpen als je er iets van zegt.
Niet elke bank heeft de mogelijkheid een betaalverzoek te doen.
Tikkie is ontwikkeld door ABN AMRO dus ABN heeft bijvoorbeeld geen losse betaalverzoek optie: tikkie is hun betaalverzoek.
Als ik een ING tikkie krijg voor iets voor mezelf vind ik dat kut, want dan opent mn telefoon automatisch mn ING app en dat is mn gezamenlijke rekening. Moet ik dus extra handelingen doen
Ramen wassen (aan de buitenkant) doe ik…
- Nooit
- Te weinig
- Paar keer per jaar
- 1x per jaar
- Nooit maar ik heb een glazenwasser
0 stemmers
Doe ik nogsteeds niet…
Mijn favoriet was altijd Michael, totdat ~een bepaalde gebeurtenis in s3 gebeurde~
Ik heb Jane en Rafael samen nooit leuk gevonden